25-05-10, 00:51
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 870
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - 525d
semnu l-am vopsit negru ca era numa crom si arata rau ca la spalatorie mi sa dat jos de pe el.. si pana il schimb il las negru ca da mai bine
|
|
|
28-05-10, 15:56
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 416
Member of: [FORD]
|
Re: E39 - 525d
frumos 5'ar
suspensie sport si folii pe geamuri si ar arata foarte bine
bafta si cati mai multi km fara incidente
|
|
|
28-05-10, 17:27
|
#63
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E39 - 525d
Mai bine ai verifica sistemul de alimentare , sa nu fie el vinovatul si nu pompa principala ! asa am patit si eu la a mea ! pornea greu uneori sau imi facea surprize gen ca relansam masina pe autostrada in depasiri si ma trezeam cu lipsa de putere la ea ! Frumoasa masina si se vede ca e intretinuta. daca te gandesti la suspensii , cauta lowtec sunt si ieftine si bune din ce m am documentat eu !
|
|
|
28-05-10, 19:25
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 870
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - 525d
merci !!! momentan vreau doar arcuri, si folii, in schimb sunt cam 100% ca e pompa de injectie, porneste greu la cald, putoare ordinara in a I-a si cam toti mecanicii asta mi-au zis, in vara as vrea sa ii fac un transplant si pana atunci nu cred ca fac pompa ca nu are rost... ms, interioru, adica scaunele si banchetele sunt varzaaa !!! in rest sunt foarte multumit de ea...
|
|
|
28-05-10, 20:56
|
#65
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E39 - 525d
Tot cu gandul la un diesel? daca da , iti recomand 3.0d e mult mai fiabil si consumul e acelasi ! mie cel putin imi consuma la mers linistit 7.5 -8.5 in oras !
Poate daca ai noroc sa gasesti un 3.0d de pe un e46 ca unele au si cutie in 6 trepte si o sa ai un mic avantaj fata de celelalte + ca e euro 3
|
|
|
29-05-10, 01:09
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 870
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - 525d
la 3.0d m-am gandit si eu... da nu stiam treaba asta cu E46-le... eu dupa ce il schimb si sper sa il schimb cat mai repede vreau sa il duc dupa la o putere mai mare...
|
|
|
29-05-10, 01:24
|
#67
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: E39 - 525d
E cea mai buna varianta daca vrei sa schimbi motorul , 3.0d e ecelent. Si pe E39 s-au pus cutii in 6 trepte . Poti sa te astepti pe la 800-1000 e un motor cu cutie bun .
Eu totusi recomand benzinar
|
|
|
29-05-10, 01:31
|
#68
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E39 - 525d
Daca baiatul le are cu drumurile , tot mai bun e un 3.0diesel ! recomand cu caldura ! pe mine nu ma dezamagit niciodata la drum lung si nici de rusine nu m a facut atat timp cat am avut grija de ea ! si da versiunile de 3.0d de pe e46 au si 204 cai si cutie in 6 trepte ! nu prea am eu cunostinte daca cutia necesita modificari la suporti !
La e39 ul meu , vroiam sa fac un transplant de 3.0diesel de pe un e60 + un lsd , dar am renuntat la idee deoarece nu merita investitia facuta , mai ales ca in familie vor veni doua e60 uri asa ca nu mai are rost sa tin si e39 ele !
In plus , dupa cunostintele mele un 3.0d de maxim 204 cai , poate fi dus cu mici modificari la 300 de cai aprox !
|
|
|
29-05-10, 01:36
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 870
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - 525d
pai la 300 ma gandeam si eu ) ... si pe diesel merg... benzinar daca mi-as luat un E30 - E36 asa da... dar asta e masina de zii cu zii si nu am chef de consumuri imense ... si la motor ma astept peste 1000, ca vreau sa iau unul daca gasesc cu km putini si carte service...
|
|
|
29-05-10, 01:43
|
#70
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: E39 - 525d
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
!
In plus , dupa cunostintele mele un 3.0d de maxim 204 cai , poate fi dus cu mici modificari la 300 de cai aprox !
|
Daca fortezi la 300 cai va scade fiabilitatea foarte mult ! Turbina pica prima
|
|
|
29-05-10, 01:44
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 870
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - 525d
ma gandeam sa schimb turbina, nici nu am cum sa ma gandesc la 300 cu turbina originala
|
|
|
29-05-10, 01:47
|
#72
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: E39 - 525d
Foarte tare atunci, ma faci si pe mine o tura sa vad cum merge !
Sa nu uiti si de ambreiaj , ca si ala pica
|
|
|
29-05-10, 01:49
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 870
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - 525d
cam tot, numai $$$ sa fie , astept ceva in vara si de aceea vreau sa fac aceste modificari, am in plan sa bag in ea undeva la 4000E, sper sa ma ajute Doamne Doamne
|
|
|
29-05-10, 01:57
|
#74
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: E39 - 525d
Eu iti urez mult noroc sa reusesti ce iti propui!! Dar n-are rost sa schimbi turbine si modificari de genul care costa prea mult.Daca schimbi doar motorul si cutia si faci un soft eu zic ca e suficent. .Si eu vreau cand o sa-mi permit sa tin BMW-ul ca a II-a masina sa ii pun turbo !
|
|
|
29-05-10, 02:00
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 870
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - 525d
merci mult! eu sunt de-abea la inceputul drumului asta mare, si vreau sa incep cu asta, poate treaba asta nu o pot face vara asta, dar maxim vara viitoare vreau sa fie gata masina, interior+exterior+motor...
|
|
|
|
|