21-04-09, 16:32
|
#106
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 726
|
Re: E39 - M5 upgrade
Quote:
Originally Posted by quze
Imi cer scuze dar ce frane sunt ?
|
Pe pagina anterioara scrie ca sunt de la Cosmo Racing. Frumoasa masina..
|
|
|
21-04-09, 19:24
|
#107
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,120
Member of: [VW]
|
Re: E39 - M5 upgrade
Quote:
Originally Posted by Robbert
mi se pare cam lasat cauciucul pe spate
marfa masina! keep up the good work!
|
Dator cu o explicatie, masina nu era pe o suprafata plana si toata greutatea ei era impartita pe diagonala. Se vede la distanta intre aripi si anvelope.
|
|
|
21-04-09, 21:43
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,450
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [BMW] [4Wheels]
|
Re: E39 - M5 upgrade
Quote:
Originally Posted by quze
Hamann in sus hamann in jos si pui frane no name... cam aiurea
|
no name? )))
in 1 rand HAMANN nu fac Frane )
in al 2 lea rand sunt de la COSMO RACING si au costat cam 2300 euro, asa ca.......
|
|
|
21-04-09, 22:19
|
#109
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 190
|
Re: E39 - M5 upgrade
asa mai da cu discurile astea...bv..
imi place cum evoluezi..
|
|
|
21-04-09, 22:53
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E39 - M5 upgrade
Quote:
Originally Posted by Provenzano
mie imi plac:P
da, le-am montat si sunt mult mai bune ca cele stock.
sunt de la cosmo racing
|
spune si tu la baieti cat au costat discurile ))))))))))
imi plac mult narile...si bv cu angelurile ai facut o alergere buna pe alb....si eu mor dupa a mea cand ma uit la ea dupa amiaza asa
cand ai drum in bucuresti ma suni sa facem niste poze
|
|
|
21-04-09, 22:58
|
#111
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 190
|
Re: E39 - M5 upgrade
ce nervoasa mai e si a ta mariane...
|
|
|
21-04-09, 23:49
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,477
|
Re: E39 - M5 upgrade
Provenzano: Mai citeste odata postu meu cu "frane hamann" )
Vezi si tu ce inseamna frane bune: brembo, cobalt friction, WP si nu mai are rost sa insir ... am observat ca vrei lucruri de calitate pe masina din cauza asta am intervenit.
Last edited by aleks; 23-04-09 at 00:39.
Reason: flame
|
|
|
22-04-09, 01:05
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,442
|
Re: E39 - M5 upgrade
La voi daca franele nu sunt BREMBO,Suspensia KW,si stopurile neaparat OEM sa fie..nu va simtiti bine..
Nu cred ca era inconstient sa isi ia frane NoName la M5,dar daca tu nu ai auzit de firma klar sunt NoName..
Replica ta cu"hamann in sus hamann in jos,dar ii pui frane no name"era doar o rautate pe care marian a inteleso gresit,cum ca ai fi zis tu ca nu si a luat frane hamann..
Nu imi mai place sa ma bag,dar pe tine te am vazut in repetate randuri comentand..
Daca vrei sa fi CRITIC 4Tuning,nu ai decat sa fii in continuare,dar pe viitor macar da un search pe google si documenteaza te sa numai devii penibil.
__________________
BMW e46 ci
|
|
|
22-04-09, 08:07
|
#114
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,120
Member of: [VW]
|
Re: E39 - M5 upgrade
|
|
|
22-04-09, 20:28
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: E39 - M5 upgrade
Observ ca sunt multi tineri pasionati de BMW, foarte bine, este un lucru imbucurator.
M5 E39 este una din cele mai echilibrate turisme scoase pe usa fabricii. Pe cat este de performanta, atat de "exclusivista" poate fi considerata, cel putin din prisma gamei E39.
Ce multi putin inteleg si putin cunosc e urmatorul: cand o masina produsa de tunerul de casa este conceputa, este gandita cu un scop precis - performanta cu o doza de confort, firmele pe care tot le enumerati, unele cel putin nu isi au locul aici si incep sa enumar:
Quote:
la voi daca franele nu sunt BREMBO,Suspensia KW,si stopurile neaparat OEM sa fie..nu va simtiti bine..
|
De multe ori produsele OEM sunt fabricate de anumiti producatori vechi .... in speta la faruri Bosh, Hella etc ... care sunt mult mai calitative decat orice aftermarket de tip FK, legat de frane, eu pentru acest M5 daca dispuneam de fonduri si ajungeam la concluzia ca vreau frane de competitie, ca cele stock sunt "depasite", apelam la AP, ca sa fiu mai precis
Quote:
M5 Applications - M5 - 5 Series E39 - Front 6 Piston Kit CP5555-1038 - Ř356x32mm Disc
Grooved Discs
Red Caliper Kit Number - CP5555-1038R2.G8 (se pot pune si etrieri negri)
|
Am ajuns la Hamann, un tuner initial de "casa" a celor de la BMW care acum si extins potfoliul cu multe branduri, le iau in considerare munca insa nu sunt adeptul logomaniei, cum nu ii suport pe cei de la Carlsson care scot sigla MB sa isi puna ei brandul .... pana la urma conduci un MB, iar in acest caz un BMW, si mai ales unul M, faptul ca logomania a prins atat de bine este de pe vremea cand au aparut tricourile de firma cu un mare brand in piept ..... sa vada lumea .... Insa, exista si pretentiosi, oameni cu alte "gusturi" care preferam o sigla discreta, iar cand vine vorba de brandul auto ..... cel ce a fabricat-o.
Eu spre exemplu sunt adeptul angelurilor oem, am sa zic si de ce: sunt perfect centrate, in cazul tau, nefericit, cele aftermarket nu sunt, culoarea galbuie este cea care a dat "nastere" acestui fenomen, plus ca nu sunt atat de eye-flasy (sa nu zic tipatoare - vezi trimiterea de mai sus la tricourile de firma).
Am observat ulterior sunetul .... o masina ce vine cu Harman-Kardon daca nu ma insel, una din cele mai respectabile firme in domeniu, iar in portbagaj a ajuns un .... Magnat, sa fim seriosi si rezonabili insa nu se pupa cu nimic, adaug si montajul (in special al condensatorului), eu unu as fi ales un singur difuzor de calitate, o incinta buna, care sa fie perfect integrata in portbagaj si sa nu sara in evidenta.
Am atins doar niste aspecte, a nu se intelege ca sunt cu critica sau asta urmaresc, mi-am exprimat o parere care poate aduce un beneficiu, mai ales ca masina in cauza este una de senzatie stock, insa daca se doreste mai mult termenele cele mai bune ar fi: performanta, stil, rigurozitate, seriozitate.
Ca sfat: urmareste forumurile de afara, unde sunt mai multe M5 E39 sa iti faci o alta idee, mult deosebita de bling-blingul autohton ......
Succes.
PS: am vazut ca si ANDU a fost luat peste picior, posesor de E30 M3, M6 Ac Schnitzer, un X5 custom .... insa probabil nu s-o pricepe la BMW ...
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
Last edited by NWZeu; 22-04-09 at 20:34.
|
|
|
23-04-09, 00:56
|
#116
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: E39 - M5 upgrade
Să lămurim câteva lucruri de bază pe 4tuning:
- nu ne jignim între noi.
- nu facem pe deştepţii doar pentru că avem bani. Pentru asta există Taraf TV.
- nu suferim de noi şi nu aruncăm cu cuvinte grele, indiferent că urâm maşina şi proprietarul sau dimpotrivă, pe cei care combat modificările aduse ei.
- orice explicaţie oferită trebuie să fie logică şi completă (vă place sau displace un anumit lucru pentru că: şi vă înşiraţi argumentele clar şi la obiect, nu are rost să deschideţi subiecte sau să răspundeţi la ele în alte condiţii)
- nu facem posturi succesive, există funcţia edit (acum se pot edita posturile pe termen nelimitat) şi copy/paste se poate da foarte simplu cu ctrl+c şi ctrl+v
-nu scriem doar ca să crească indicele de posturi.(la concret: smile-urile, onomatopeele, răspunsurile de 2-3 cuvinte, răspunsurile lipsite de substanţă de genul "naşpa frate" sau "belea maşina" nu au ce să caute pe 4tuning)
-nu ne angajăm avocaţi, pentru că proprietarul maşinii este suficient de activ pe topic şi ştie cel mai bine ce e cu maşina lui, nu e cazul să explice diverşi atârnători ce face el, o face singur foarte frumos, am observat că dă explicaţii complete însoţite de fotografii clare)
-nu facem chat pe topic ( comentarii de genul:"trec mâine pe la tine"; "bine, te aştept" pot fi comunicate pe messenger, telefon, mesagerie privată, etc)
Am şters multe postări inutile, jignitoare, arogante, agresive, care năsteau flame sau care erau pe lângă subiect. Vedeta acestui topic este maşina prezentată, să ţinem lucrurile aşa.
Am evitat să dau vreo penalizare, presupunând că mulţi din cei care postează pe aici nu s-au obosit să citească regulile forumului, nu prea multe, nu prea grele şi nu prea greu de găsit, dealtfel.
Vă asigur însă că în cazul în care nu ţineţi cont de cele câteva rugăminţi ale mele voi fi nevoit să penalizez membrii, indiferent de vechime pe forum, număr de posturi, poziţie socială, influenţă sau alte criterii.
Orice nelămurire sau nemulţumire legată de postarea mea o voi rezolva cu mare plăcere prin mesaj privat.
Aici se va posta doar despre maşină şi despre modificările suferite de ea, şi doar cu argumente normale.
Spor la postat firesc.
|
|
|
30-04-09, 16:10
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,450
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [BMW] [4Wheels]
|
Re: E39 - M5 upgrade
Quote:
Originally Posted by VL 77 SYD
|
t h x Syd
|
|
|
30-04-09, 16:47
|
#118
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,120
Member of: [VW]
|
Re: E39 - M5 upgrade
|
|
|
05-05-09, 21:20
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,450
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [BMW] [4Wheels]
|
va urma un Diferential de la DINAN
DINAN 3.45 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL
va urma......
and.....
Last edited by aleks; 06-05-09 at 10:30.
|
|
|
06-05-09, 03:07
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,450
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [BMW] [4Wheels]
|
Re: M5 Phenomenon
cateva poze de la Legale Pitesti 2009
|
|
|
|
|