28-04-09, 18:21
|
#166
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 998
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
f frumoasa masina..bine ca ai gasit vinovatul si ai rezolvat cu lovitura.eu am gasit-o in parcare lovita intentionat pe plafon ...
|
|
|
28-04-09, 21:52
|
#167
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 279
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
Quote:
Originally Posted by Tweety_rzw
Tare faza cu visatul şi cu chestia aia gen să te duci la aceeaşi oră şi acelaşi loc nu oricui îi dădea prin cap bravo ţie ai o maşină foarte bună şi frumoasă ,mă refer prin frumoasă îngrijită tot ce trebuie !
P.S. Tu nu aveai un mk3 albastru înainte ?
|
salut si ms foarte mult! ba da eu sunt acela cu fostu mk3 :P cat despre pisica am uitat sa mentionez ca sapt trecuta am "reconditionat" ultimele bube ale "ei" si anume bandoul garnitura din metal de pe laterala care trece peste geamuri din partea dreapta k era cojit (culoare originala neagra), dat jos, matuit, vopsit (umpic indoit in proces, da se repara si aia )) si la bord, torpedoul era saggy, dar nu mai e, in rest nu mai am ce face la ea, la reparatii/reconditionari ma refer :P e exceptionala si sper sa reusesc so pastrez asa, ca merita.
@EmyM6:multumesc si imi pare f rau pt tine, si stiu care e sentimentu, desi eu lam simtit doar 2 zile, dar stiu cat de najpa e.
|
|
|
19-05-09, 13:32
|
#168
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 381
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
salut.am vazut si eu masina ta la liniute la agrotransilvania si sa stii ca am fost mandru ca te-ai tinut chiar bine de Polo ala 1.8T.Am si eu un 18 is din 93, proaspat cumparat.Da-mi te rog un id de mes, poate ma ajuti la unele din probleme legate de masina. merci mult!
__________________
BMW Power
|
|
|
19-05-09, 14:40
|
#169
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 74
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
Felicitari si din partea mea pt Curse, te-ai dus frumos pacat ca nu e destul sub capota deocamdata.Asa m-as fi bagat si eu daca nu trebuia sa schimb abreiajul.Chiar trag grozav is-urile astea zic eu fan 6 cilindrii.Nu l-as da pe un 320i mai ales dupa ce i-am dat fum colegului de aprtament asa cu ambreiajul ars si cu diferential deschis si el cu autoblocant,abreiaj bun si un m50 sub capota care trage de rupe.Se simte totusi evacuarea aia directa
__________________
Don't drive faster that your Angel can fly...
|
|
|
19-05-09, 15:48
|
#170
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 279
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
ms frumos! trage el, recunosc, da pana nu are 6 in linie, nu e 100% bmw pur Evacuarea cat de directa? fara catalizator, si mediane, doar cu finala? sau fara mediane cu catalizator si finala?
@calin: alex_thetiger
|
|
|
19-05-09, 15:56
|
#171
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 74
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
Ma 6 in linie de la 2500 in sus.Altfel nu vad nic un avantaj in afara de sunetul bestial.E mai greoaie masina consuma mai mult si sunt mai scumpe consumabilele.Nu vreu sa supar pe nimeni dar asta e realitatea.Performantele sunt foarte apropiate.Ca si comportament pe drum mi se pare mai bun is-ul.
Catalizatorul este inca dar dupa ce ii fac RAR-ul il dau jos si il tin sa-l pun doar la inspectii tehnice.In rest mai are finala care si aia e directa.Intermediara am aruncat-o ca numa dadeam cu ea de pamant.Suna grozav acuma si trage putin mai bine.
|
|
|
19-05-09, 16:00
|
#172
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 279
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
Quote:
Originally Posted by Bogdan Chis
Ma 6 in linie de la 2500 in sus.Altfel nu vad nic un avantaj in afara de sunetul bestial.E mai greoaie masina consuma mai mult si sunt mai scumpe consumabilele.Nu vreu sa supar pe nimeni dar asta e realitatea.Performantele sunt foarte apropiate.Ca si comportament pe drum mi se pare mai bun is-ul.
Catalizatorul este inca dar dupa ce ii fac RAR-ul il dau jos si il tin sa-l pun doar la inspectii tehnice.In rest mai are finala care si aia e directa.Intermediara am aruncat-o ca numa dadeam cu ea de pamant.Suna grozav acuma si trage putin mai bine.
|
corect, fata de 2.0 si mie mi se pare mai bine.
chiar is curios cum suna...din pacate nu prea am mai putut ajunge la intalniri k am o droaie de facut pt faculta...
|
|
|
19-05-09, 16:02
|
#173
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 74
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
din pacate nu o sa circule pe drumurile publice numai peste o luna sau doua.Dar cand o sa o scot o sa fie o mare diferenta fata de ce ati vazut.O sa fie noul BN XX WOH.
|
|
|
20-05-09, 21:17
|
#174
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 279
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
un mic update ontopic :P
au trecut 2 sapt de cand am realizat proiectul cu admisia, dar am asteptat pt k mai trebuie niste modificari, dar cum acestea mi-au fost intarziate putin, am zis hai totusi sa postez si asa.
deci insfarsit are asta mica si un filtru sport cu propriul sau heat shield. filtru este raidHP, din burete si cel putin sunetul e bestial. dar s-o luam cu inceputul, baza pt protectie este o tabla de protectie intre toba si caroserie, luata din dezmembrari pe moca, taiata indoita si facuta sa se potriveasca, imbracata cu o rola intreaga de folie de aluminiu de bucatarie , si "lipita" cu banda adeziva din aluminiu, iar apoi "bandonata" cu bandouri luate din dezmembrari (tot de pe un bmw ). filtrul isi ia aerul direct, dintr-un tub care are un capat in plasa spoilerului si celalat in protectie, exact langa filtru (tub care trebuie schimbat cu unul mai mare...), iar indirect, aerul care deviaza din narile masinii. a da, si cotul filtrului e un cot din PVC, imbracat in aluminiu m-a costat 2 lei. in principiu e super ok, dar mergand cu ea de 2 sapt si prinzand si nopti reci si zile calde 32+grade, mi-am dat seama de o problema. cand e frig e super ok, se simte o spontaneitate la acceleratie, si pe timp se simt 0.2secunde, dar daca masina sta porcata cu motorul cald, deci neprimind aer fresh in interiorul "cutiei" filtrului, protectia fiind toata din aluminiu capteaza caldura aia si o emana si in interior deci in concluzie in mom ala aerul e chiar mult mai cald decat cum ar fi in cutia originala...si despre zilele f calde in oras jur ca se simte la cum trage, nu mai e agresiva deloc, parca ia-i lua sarea si piperul...deci protectia prin urmare vreau sa o imbrac cu vata sticlata iar apoi sa o acopar cu o folie subtire de aluminiu ca sa nu se topeasca vata, deci astfel prevenind transferul de caldura intre motor si compartimentul filtrului.
iar aici vine o intrebare: voi ce sfaturi imi dati? ce alte optiuni ar fi mai bune decat vata sticlata? poate polistiren(desi nu cred), o bucata de plastic dur?...ideea e sa nu treaca caldura prin acel material.
si acum niste poze :P
|
|
|
26-05-09, 12:41
|
#175
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,058
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
Quote:
Originally Posted by Alex_Tiger
un mic update ontopic :P
au trecut 2 sapt de cand am realizat proiectul cu admisia, dar am asteptat pt k mai trebuie niste modificari, dar cum acestea mi-au fost intarziate putin, am zis hai totusi sa postez si asa.
deci insfarsit are asta mica si un filtru sport cu propriul sau heat shield. filtru este raidHP, din burete si cel putin sunetul e bestial. dar s-o luam cu inceputul, baza pt protectie este o tabla de protectie intre toba si caroserie, luata din dezmembrari pe moca, taiata indoita si facuta sa se potriveasca, imbracata cu o rola intreaga de folie de aluminiu de bucatarie , si "lipita" cu banda adeziva din aluminiu, iar apoi "bandonata" cu bandouri luate din dezmembrari (tot de pe un bmw ). filtrul isi ia aerul direct, dintr-un tub care are un capat in plasa spoilerului si celalat in protectie, exact langa filtru (tub care trebuie schimbat cu unul mai mare...), iar indirect, aerul care deviaza din narile masinii. a da, si cotul filtrului e un cot din PVC, imbracat in aluminiu m-a costat 2 lei. in principiu e super ok, dar mergand cu ea de 2 sapt si prinzand si nopti reci si zile calde 32+grade, mi-am dat seama de o problema. cand e frig e super ok, se simte o spontaneitate la acceleratie, si pe timp se simt 0.2secunde, dar daca masina sta porcata cu motorul cald, deci neprimind aer fresh in interiorul "cutiei" filtrului, protectia fiind toata din aluminiu capteaza caldura aia si o emana si in interior deci in concluzie in mom ala aerul e chiar mult mai cald decat cum ar fi in cutia originala...si despre zilele f calde in oras jur ca se simte la cum trage, nu mai e agresiva deloc, parca ia-i lua sarea si piperul...deci protectia prin urmare vreau sa o imbrac cu vata sticlata iar apoi sa o acopar cu o folie subtire de aluminiu ca sa nu se topeasca vata, deci astfel prevenind transferul de caldura intre motor si compartimentul filtrului.
iar aici vine o intrebare: voi ce sfaturi imi dati? ce alte optiuni ar fi mai bune decat vata sticlata? poate polistiren(desi nu cred), o bucata de plastic dur?...ideea e sa nu treaca caldura prin acel material.
si acum niste poze :P
|
Frumoasa improvizatia
|
|
|
21-05-10, 19:48
|
#176
|
Stage 4
Join Date: May 2010
Posts: 208
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
salit, felicitari pentru masina, superba de la cap la coada, ai bafta multa ca e is si ca e individual....culoare e la fel ca a mea..(doar ca eu am un 1.6 normal,pentru ca sunt incepator e bine) bafta cu tuning-ul la ea si multi km fara incidente !!!
|
|
|
19-12-10, 18:11
|
#177
|
Stage 1
Join Date: Dec 2005
Posts: 22
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
frumoasa masina......frumoasa si culoarea.....bafta incontinuare la proiect
|
|
|
20-12-10, 14:21
|
#178
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,210
Member of: [BMW]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
nu se mai aude nimic de masina????
|
|
|
20-12-10, 14:30
|
#179
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 279
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
Nu, din pacate nu am reusit sa-mi concentrez putinele fonduri pe care le mai am din cand in cand pe masina in scop tuning :P Am stat si m-am gandit bine si am spus ca pana nu am aprox 1000euro in mana nu ma apuc sa fac nimic la ea ca asa pe bucati asa de mici nu o termin niciodata (ei bine poate suspensia ca s-au lasat deja amortizoarele...). Pe langa asta numai mici "necazuri", gen, proiector spart de pietre sau cine stie ce, ca asa l-am gasit intr-o zi, botul impins inauntru de carligu unui dobitoc cu o dubita in fata blocului (am observat doar dupa 2 zile si ala nu o mai dat pe aici de-atunci), in principiu, narile, grilele de la nari si masca trebuie schimbate, diverse zgarieturi care parca au explodat in ultima jumatate a anului, oglinda lovita in parcare, treburi dinastea...
Asa ca imi cer scuze dar anul acesta si ce vor urma sunt mai preocupat putin de facultate si desigur cum e si "criza" fondurile de investitii au cam disparut. Asta e Sunt fericit doar ca inca masina merge bine si are aceasi vana ca si in prima zi in care am luat-o
Last edited by Alex_Tiger; 20-12-10 at 14:33.
|
|
|
20-12-10, 15:04
|
#180
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,210
Member of: [BMW]
|
Re: E36 - 318is Coupe - CJ 11 RSA
Quote:
Originally Posted by Alex_Tiger
Nu, din pacate nu am reusit sa-mi concentrez putinele fonduri pe care le mai am din cand in cand pe masina in scop tuning :P Am stat si m-am gandit bine si am spus ca pana nu am aprox 1000euro in mana nu ma apuc sa fac nimic la ea ca asa pe bucati asa de mici nu o termin niciodata (ei bine poate suspensia ca s-au lasat deja amortizoarele...). Pe langa asta numai mici "necazuri", gen, proiector spart de pietre sau cine stie ce, ca asa l-am gasit intr-o zi, botul impins inauntru de carligu unui dobitoc cu o dubita in fata blocului (am observat doar dupa 2 zile si ala nu o mai dat pe aici de-atunci), in principiu, narile, grilele de la nari si masca trebuie schimbate, diverse zgarieturi care parca au explodat in ultima jumatate a anului, oglinda lovita in parcare, treburi dinastea...
Asa ca imi cer scuze dar anul acesta si ce vor urma sunt mai preocupat putin de facultate si desigur cum e si "criza" fondurile de investitii au cam disparut. Asta e Sunt fericit doar ca inca masina merge bine si are aceasi vana ca si in prima zi in care am luat-o
|
......las k iese soarele si la cluj ......sa-ti ajute Dumnezeu sa nu mai pice nimic si sa vina fondurile ....bafta cu scolile
|
|
|
|
|