m-am exprimat eu gresit scuze
Masina mea consuma intre 9 si 12 in afara si in oras in regim normal. In forja cand schimb vitezele aproape de limitator sare de 20 lejer.
__________________
BMW E30 2,5 24v
Honda Civic ej2 1.5 16v
Reparatii laptopuri Constanta, vanzari orice piese laptopuri - www.sysprorom.ro
Salut tuturor!
Am nevoie de un sfat...am cumparat masina cu suportul motor pe partea soferului rupt, l-am schimbat si la o saptamana s-a rupt iar. Cand m-am uitat mai atent unu din suruburile suportului este rupt in bloc. Se poate remedia asa ceva? Dati-mi o idee ceva va rog.
Numai bine!
Salutari fartilor!
Am si eu o necesitate daca ma poate ajuta careva.
Deci: masina mea a fost initial 318IS, cand i-a fost schimbat motorul a fost si omologat. Acum are dupa cum stiti m20b25. Dar, seria de caroserie a ramas aceeasi. Am probleme cand vreau sa cumpar piese pe original pe comanda...imi da in calculator 318is....
Am nevoie de o serie de caroserie de e30 325. Ma poate ajuta careva?
daca ia dupa seria de caroserie iti da pentru 318is.da nu poti sa te duci la ei sa le dai seria de motor sa-ti aduca piese dupa aia?ca pe mine m-a intrebat cam de fiecare data cand am fost sa cumpar cate ceva , si datele motorului.si ii dai daca nu gaseste dupa seria de motor ii zici 2.5 M20B25 , kw etc.sper sa nu gresesc
O intrebare am si eu la voi:
La cat trebe sa stea relantiul la m20b25? Eu il am la 500 reglat..si mi se pare cam mic.
Tot am probleme cu relantiul...cateodata se inneaca la relanti, cand las masina pe liber se opreste motorul...Cat e rece sta un pic mai sus de 500..undeva pe la 700...si atunci nu se opreste pe liber...dar dupa ce se incalzeste si coboaa la loc la 500 se inneaca si trebuie s-o tin mereu turata...aveti careva o idee ceva?
Numai bine!