31-03-08, 19:30
|
#226
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - Sgm
Quote:
Originally Posted by BULLETTT
VR6 de pe corrado este de 2.9..una din 2....ori ii praf soferul ori motorul urla dupa capitala.
Bafta cu proiectu'
|
De ce sa fie neaparat soferul praf, sau masina? Motorul are 192 CP, tractiune fata.
A mea are toti cei 170CP
Greutatile masinilor, asemanatoare banuiesc.
Poate din mers altfel ar fi stat lucrurile. Dar de aia mi-am cumparat BMW, pt traciunea spate si avantajul plecarii de pe loc :P
|
|
|
31-03-08, 20:03
|
#227
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,562
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: E30 - Sgm
Quote:
Originally Posted by BULLETTT
VR6 de pe corrado este de 2.9..una din 2....ori ii praf soferul ori motorul urla dupa capitala.
Bafta cu proiectu'
|
MS mult, eu sunt soferu ala praf, da gandeste`te ca am fost pe exterior, el are tractiune spate, eu fata si am pierdut la plecare, si m`am concentrat mai mult la drum pt ca am suspensii reglabile pe fata si pe exterior erau niste denivelari care puteau sa ma arunce, in a 2`a am schimbat tarziu plus plecare nereusita, in fine. Nu ma oftic de rezultat pt ca asta e, a fost prima mea liniutza legala la care am fost si culmea a fost si in curba, da cand m`am dat cu RX8`u a fost alta treaba, desi are ceva cai mai mult ca mine m`a ars doar cu jumatate de masina si am fost tot pe exterior. Bafta SGM`ului si sper sa ne mai vedem.
Si unde mai pui emotiile. Nu cred ca e vreunu care sa nu fi avut emotii la prima liniuta legala la care a participat, si in curba cu denivelari
Last edited by Kaluvr6; 31-03-08 at 20:06.
|
|
|
31-03-08, 20:18
|
#228
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - Sgm
Pt cine are dubii, e clasicul 12 valve, in mintile lui, care a mers in Romania doar de la Nadlag la Bucuresti pana sa il montez pe masina mea
Ca am auzit ca as avea 24 valve, 3.5, din astea
|
|
|
31-03-08, 20:21
|
#229
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: E30 - Sgm
Eu auzisem de 5.0 biturbo .... cu nos
|
|
|
02-04-08, 11:24
|
#230
|
Presedinte R volution
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,305
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [R volution] [Honda] [RENAULT]
|
Re: E30 - Sgm
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
De ce sa fie neaparat soferul praf, sau masina? Motorul are 192 CP, tractiune fata.
A mea are toti cei 170CP
Greutatile masinilor, asemanatoare banuiesc.
Poate din mers altfel ar fi stat lucrurile. Dar de aia mi-am cumparat BMW, pt traciunea spate si avantajul plecarii de pe loc :P
|
nu as baga mana in foc ca nu poate sa te faca un vr6
|
|
|
02-04-08, 11:47
|
#231
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E30 - Sgm
Quote:
Originally Posted by DVDValy
nu as baga mana in foc ca nu poate sa te faca un vr6
|
In conditi normale Corrado e mai rapid cu usurinta, este o diferenta de 70kg intre cel 2 masini in favoarea e30-ului, dar asta ere un motor de generatia cevae, care desi are 170 de cai nu se compara cu ce are VR6, asta fiind ajutat si de faptul ca e in V. Eu spun ca ori corrado este in stare cum sunt in general maisnile vechi in romania, ori soferul mai are de invatat.
Astept avolutia masinii, presupun ca vine si un turbo, daca tot ai pui un motor nou.
|
|
|
02-04-08, 12:02
|
#232
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - Sgm
E posibil sa bata in general corrado vr6 pe E30, dar nu pe E30-ul meu , facut in spatele blocului, de niste tineri care habar n-au care e treaba cu motoarele astea de generatie veche, in 1980 :P
Nu a luat nimeni in calcul ca am filtru de benzina sport,la fel si cel de ulei, si mai are 10 cai in plus!
|
|
|
02-04-08, 14:55
|
#233
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - Sgm
Cine are niste suporti de pe pompa de servodirectie de 2.5, si fulie? Ca am facut brandu mare mergand fara pompa legata. Suporti si fulia de la vechiul motor, difera.
Last edited by MARI_NSL; 02-04-08 at 15:27.
|
|
|
02-04-08, 17:17
|
#234
|
Midnight Racers Member
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 433
Member of: [Midnight Racers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E30 - Sgm
o intrebare. tinand cont ca nu exista servo-asistat pt urs... esti sigur ca vrei sa pui servo la masina? gandeste-te cum reactioneaza rotile la cea mai mica miscare a volanului sa zice pe finalul a 400m (ca sa nu precizez viteza)... nu se misca oare rotile la fel de usor ca atunc cand stai pe loc? repet, nu e servo asistat.
dak totusi te hot sa iti pui... as vrea sa imi spui cum e dupa... mie personal imi e usor teama sa imi pun servo...
__________________
NOW Outrun me or DYE trying'!!!
Fuck You, You Fucking Fuck!
|
|
|
02-04-08, 18:09
|
#235
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 583
|
Re: E30 - Sgm
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
Clasicul motor de urs, in mintile lui, bine reglat.
|
motorul de 12v ,cu toate ca multi stramba din nas cand aud(asta pt ca sunt sigur ca nu au mers cu unul calumea ) este un motor extraordinar,trage ca un animal,are sunet frumos,cuplu,foarte fiabil ,dispune puterea foarte misto cam pe toata plaja de turatie, nu e lenes si low revving cum am auzit...
al meu are 225 d mii de km ,nu a fost segmentat niciodata,nu a fost desfacut decat capacul chiuloasei pt o garnitura noua,de la 120 d mii cand a fost masina adusa in ro vechiul propietar a pus ce se poate mai bun in el,ulei si consumabile,
si acum trage ca un animal,merg zilnic cu masina,sta la relanti ca o masina noua,nu bate un tachet de zici ca am m50 sub capota! SUPER MOTOR M20B25!!
daca ar fi sa il schimb tot cu un dinasta l-as schimba .
|
|
|
02-04-08, 19:07
|
#236
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E30 - Sgm
Eu personal spun ca daca nu umpli mult in oras sau faci drift (unde e esential sa ai servo) mai bine fara, mai ales la drag, fiindca la e30 cea simpla de la un capat la celalt face 4.5 rotatii, cea servo 3.6 (cred, car poate un pic mia mult). Noi acum am pus una de e36 la un ursulet pentru drift, aia aface 3.2, dar e alta viata, precizez ca este petnru drift masina.
Despre motorul m20b25 e un motor supradimensionat, deci suporta mult, mult mai mult decat la ce era facut, asta daca o faceti turbo, daca ramaneti la aspirat, are limite destul de stricte sin cauza chiulasei (12V). Din pacate germani nu au facut o chiulasa nici la M care sa fie comparabul cu ce au japonezii...dar nici pretul nu e aceeasi.
|
|
|
02-04-08, 20:29
|
#237
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - Sgm
Eu am caseta de servo, pt ca am avut servo la motorul vechi.Deci gandeste-te cata bandu am facut tragand de volan. A mers cu urs cu servo si urs fara(caseta fara servo), si crede-ma ca merita sa ii montezi servo. Te ajuta mult. Stiu ca nu se intareste in functie de viteza, dar o sa te obisnuiesti repede.
Poze cu ultima achizitie
|
|
|
02-04-08, 21:13
|
#238
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 229
|
Re: E30 - Sgm
Cumva e o galerie de evacuare pt turbina?
|
|
|
02-04-08, 21:30
|
#239
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E30 - Sgm
Si daca nu gresesc este pentru un T3
So noi ma facut asa ceva, numai ca aclo erau intoarse gelriile de evacuare si facut o piese intermediara intre galerii si turbo.
Spor la treaba, ce electronica vei folosi, nu de alta dar prietenul acuma a finisat un m20b25
|
|
|
02-04-08, 23:57
|
#240
|
Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: E30 - Sgm
Roberte s-o inrosesesti sanatos!!
|
|
|
|
|