22-05-11, 22:09
|
#271
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 820
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Quote:
Originally Posted by RacerJunior
Trebuie neaparat sa stea sigla aia de M3 acolo ?
Vorbeam cu cineva ... avea pe un E36 absolut totul de pe un M3. Tot de la frane, motor, interior, jante, kit, portbagaj, aripi, portiere. Tot absolut. Isi luase un M3 si mutase tot pe caroseria de 316i.
Si bineinteles ca a pus si sigla. M-am dus la el si i-am spus ... atat timp cat seria spune ca nu e M3 ... nu merita sigla aia.
Consider ca si la tine e aceeasi chestie. La tine e M-ul de Italia. Si atat. Nu e M3.
|
Juniorule care te mai autonumesti si Racer si nu esti decat un Mascarici exact ca cineva-ul ala cu care vorbeai...masina este Seria 3 de la BMW si are motor ///M tunat de fabrica, atat am avut de zis...restu' ti-au zis baietii...
__________________
My dreamcars: ///M-ul E30 de 2.0l si E36-le Cabrio de 2.5l (192CP-fiecare)
Last edited by Simpaticutzu'; 22-05-11 at 22:12.
|
|
|
23-05-11, 07:32
|
#272
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
masina- speachless...SUPERBA..... dar farurile alea parca sunt din alt film, nu se "pupa" deloc cu masina ...sunt prea clare/moderne. cel putin asa le vad eu .... asa cum a spus un coleg mai sus, Hella Smoked cred ca sunt ce trebuie in rest...jos palaria.
__________________
office@freaktuning.ro
|
|
|
23-05-11, 08:40
|
#273
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 828
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Quote:
Originally Posted by RacerJunior
Trebuie neaparat sa stea sigla aia de M3 acolo ?
Vorbeam cu cineva ... avea pe un E36 absolut totul de pe un M3. Tot de la frane, motor, interior, jante, kit, portbagaj, aripi, portiere. Tot absolut. Isi luase un M3 si mutase tot pe caroseria de 316i.
Si bineinteles ca a pus si sigla. M-am dus la el si i-am spus ... atat timp cat seria spune ca nu e M3 ... nu merita sigla aia.
Consider ca si la tine e aceeasi chestie. La tine e M-ul de Italia. Si atat. Nu e M3.
|
ti-am mai zis si cu alta ocazie ca ar fi bine sa iti vezi de nfs. eu nu am nimic cu varsta ta dar depasesti orice limita de bun simt si prostie. ar fi cazul sa te mai linisteasca un moderator.
|
|
|
23-05-11, 16:15
|
#274
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 161
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Superba masina sa ai parte de el si sper sa ne vedem in darste in iunie...Inca odata felicitari.
|
|
|
27-05-11, 11:49
|
#275
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 820
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Quote:
Originally Posted by myky99
masina- speachless...SUPERBA..... dar farurile alea parca sunt din alt film, nu se "pupa" deloc cu masina ...sunt prea clare/moderne. cel putin asa le vad eu .... asa cum a spus un coleg mai sus, Hella Smoked cred ca sunt ce trebuie in rest...jos palaria.
|
Am zica ca le am, le am....trebuie doar montate.
|
|
|
27-05-11, 16:45
|
#276
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Quote:
Originally Posted by Simpaticutzu'
Am zica ca le am, le am....trebuie doar montate.
|
jos palaria ) )
spor la lucru !
|
|
|
27-05-11, 16:50
|
#277
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 58
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
superba masina
|
|
|
27-05-11, 18:31
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 727
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Farurile sunt noi???
|
|
|
27-05-11, 20:24
|
#279
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 820
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Noi noutze...tziplet
|
|
|
27-05-11, 21:07
|
#280
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 727
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Stralucesc intr-un mare fel!
|
|
|
28-05-11, 12:11
|
#281
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 197
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Superba,atat pot spune.
|
|
|
26-06-11, 20:18
|
#282
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 94
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Salut Andrei,
Acum, in seara asta ti-am descoperit topicul intamplator, cautand pe google cu totul si cu totul altceva.
L-am citit post cu post pana acum, cand m-am hotarat sa-ti zic cuvintele urmatoare.
Sunt fost posesor de urs si dintr-o prostie mare, dintr-o tampenie, la un impuls aiurea, l-am vandut.
NU fa aceeasi treaba ca mine. Voi stiti cum stati financiar si ce aveti de facut. Ma refer la tine si la nevasta ta.
Cabrio-ul este de vis, pacat de taranul cu taxiul, nu ai mai detaliat ce s-a intamplat, daca l-ai dat in judecata pe om sau nu, relevant este ca ai rezolvat masina la momentul potrivit.
Cu ursul ce sa-ti zic, mai bine il tii, il tine-ti si te va ve-ti bucura peste ani si ani, mai ales ca usor, usor, poti sa-l inregistrezi ca masina de epoca (nu cunosc clar criteriile, dar anii se apropie).
Sunt putine masini pretioase in tara si mult mai putini care stiu ce inseamna ele.
Monteaza farurile Hella pe masina si tine-o in garaj, porneste-o odata la saptamana si fa un rulaj de 10 km la luna si o sa ai o masina pe viata care o sa te bucure nespus de mult!
Sa va traiasca Sofia Maria, sa fie sanatoasa !!!
Cu respect,
Theo
__________________
Simplu si eficient. E30 !
|
|
|
28-06-11, 21:21
|
#283
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 820
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Multumesc pentru cuvintele frumoase
Pisica as vrea s-o dau in principiu, da' nu pe "nimic". E greut cu doua masini sa le tii in forma maxima, cand mai ai si un Golf de la birou pe care-l conduci zilnic...ursuletului insa i-am pus pretu' ala, tocmai ca nu ma pot desparti de el...e sufletu' meu, dupa fete
|
|
|
09-07-11, 09:04
|
#284
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E30 - ///M-Power-320is coupe
Quote:
Originally Posted by RacerJunior
Trebuie neaparat sa stea sigla aia de M3 acolo ?
Vorbeam cu cineva ... avea pe un E36 absolut totul de pe un M3. Tot de la frane, motor, interior, jante, kit, portbagaj, aripi, portiere. Tot absolut. Isi luase un M3 si mutase tot pe caroseria de 316i.
Si bineinteles ca a pus si sigla. M-am dus la el si i-am spus ... atat timp cat seria spune ca nu e M3 ... nu merita sigla aia.
Consider ca si la tine e aceeasi chestie. La tine e M-ul de Italia. Si atat. Nu e M3.
|
Este considerat m3 ul italienesc de oricine , acel model a fost importat doar in italia si portugalia , datorita taxelor aberante care le aveau italienii si portughezii inainte , tot ce sarea de 2000 de cmc [ asa cum avea si m3 ul original, 2.3l ] , era jale . De asta cei de la bmw au ales sa importe acolo un model de e30 cu acel motor , care culmea, e bazat tot pe motorul de 2.3l [s14 ele ] , si modificari pentru a putea fi apropiat ca putere de m3 ul normal. Un caz la fel de elocvent e si mercedesul cu motorul de 2.3l kompresor de 192 de cai , in italia si portugalia a fost facut un 2.0 kompresor de aceeasi putere , pentru a putea avea succes pe acele piete de desfacere. Si te rog sa nu mai minti lumea cu acel m3 "mutat" pe 316 , pentru ca in judetul nostru nu exista nici un m3 de genul asta. Din cauza celor ca tine mie rusine sa zic ca sunt din acelasi judet.
Quote:
Originally Posted by Simpaticutzu'
Juniorule care te mai autonumesti si Racer si nu esti decat un Mascarici exact ca cineva-ul ala cu care vorbeai...masina este Seria 3 de la BMW si are motor ///M tunat de fabrica, atat am avut de zis...restu' ti-au zis baietii...
|
Daca nu ma insel parca si suspensia e diferita fata de un e30 normal , iar ca aspect vizual masinii ii lipsesc acele evazari specifice m3 ului . Te rog eu nu te mai complica cu pustani care 3/4 din timp sunt in fata pc ului jucand nfs
PS : O raritate in romania cat si in italia ce ai tu , avantajul e ca acum , un model de acest gen se vinde cu mult mai mult decat ceri tu pe masina si asta si din cauza faptului ca in italia , ca sa tii o masina de genul asta , te costa maxim 150 de euro anual. Nu sunt fan e30 , dar apreciez o masina ingrijita pana la ultimul surub si scuze ca am intervenit pe topicul tau , dar nu puteam sa indur ce a scris pustiul respectiv.
|
|
|
|
|