Asa.. sa ne apucam de scris
....
Dupa cum bine stiti, s-a futut motorul la casa poporului ...
Duminica noapte n-am prea putut sa dorm, eram hotarat sa fac pauza cu driftul pana strang o suma decenta de bani sa continui ca lumea,
Insa luni ... primesc un telefon ...
Un necunoscut la vremea aia ma intreba daca vreau v8 pe masina, montat de el .. eu nu trebuie sa fac nimic.
Am stat am calculat, n-aveam nimic de pierdut...
Mergem sa vedem masina donatoare, un e38 ... cu 4.0 v8 pe el..
Primele probleme apar, motorul respectiv avea EVS2 pe el, ceva de genu, in fine, electrica masinii fiind diferita fata de ce aveam eu...
Vine mouse, caram 7-aru de unde era el, il aducem la garaj, dam jos motoru de pe septar, se apuca baietii de el...
Schimbate mai toate garniturile motorului ... mai putin cele de la chiulase... si inca 2-3 maxim.
Vine weekendul cu tulcea, pauza..
Reluam lucrarile, scoatem v8u meu de pe urs...
ne apucam sa-l punem la loc pe v8#2, il desfacem si pe v8#1...
in fine, as putea detalia aici dar n-are sens...
incepe distractia, incepem sa-l punem pe v8#2 pe masina...
nu intra... nu intra neam...
am incercat in toate felurile, nu intra
asa ca....
l-am lasat pe jos...
si am tras caroseria peste el
)
si a intrat
s-a tras o saptamana, in cele mai tragice chinuri, trezit la 10, la 11 ziua la garaj, plecat numai, dar numai la 6 , 6 30 dimineata....
asa...
motorul a pornit la cheie prima data joi pe la ora 18 ...
vineri dimineata pe la 4 eram cu el prin benzinarie il testam, mergea bine mai putin timoneria, atingea in cardan, si mergea infranata masina, rau...
tija de la pompa servo atingea in caroserie si ramanea infranata
bun.
vineri dimineata... la 11 eram la garaj
ne apucam sa facem timoneria, ne iese, totul e ok.
motorul in schimb incepe sa se inece, sa mearga prost.
nimeni nu intelegea de ce, nimeni nu-l atinsese
ora 13...
vine cineva sa puna testerul pe ea...
singura greseala pe care o gasea testeru era ca nu exista cutia de viteze...
logic, ea fiind 4.0v8 hidramat.. noi punand manuala in 5 trepte.
ah am uitat sa povestesc de volanta rectificata de 3 ori... in 2 locuri diferite
ehee....
continuand, scoatem testeru de pe masina, incepem si schimbam bobine, nimic... tot uda o bujie, schimbam bujii, nimic, tot mergea prost si uda o bujie ...
era deja ora 16 ... la ora 15 platforma incarca masinile de drift...
vazand ca tot ne uda bujia de pe pistonul nr 8 ... ( culmea , acelasi piston care era distrus si pe primul motor v8 ) ...
am ajuns cumva la concluzia ca supapele de pe pistonul ala raman deschise... sau ca a lovit pistonul in ele...
asa ca ... ne-am apucat sa comandam la 19:30 ... garnituri de chiulasa..
n-am gasit... normal, ca era totul inchis...
asa ca, am plecat spre platforma, fara masina, doar sa-i dam banii soferului...
pe drum, primim telefon, am gasit garnituri de chiulasa de v8...
tot pe drum, toata lumea cu care vbeam de la iasi ne zicea sa luam masina... asa cum e, c-o facem la iasi
asa ca.... am ajuns in colentina unde era platforma, l-am rugat pe om sa vina sa ia masina de la podu grand ... si ala e...
am fost la fix o MILISECUNDA sa nu luam ursu.... la iasi, presupunand ca-s supapele futute....
in fine, suim intr-un final ursu pe platforma si plecam...
ajungem la iasi, sambata dimineata la ora 9 ... cezar si cu paul vin sa ne ajute...
de la ora 9 si pana la ora 14:30
s-au schimbat: bujii, bobine, injectoare, o-ring-uri de la injectoare, admisie, debitmetru, toata rampa de injectie, 2 sonde de temperatura si inca una, si regulatorul de benzina, si cel de relanti, in fine si altele...
intr-un final...
la ora 14:30 ...
cezar spune
: gata, cred ca stiu ce e ....
pune mana pe o mufa, de pe la admisie, o scoate... si baga alta in locul ei ..
ii dam cheie, si merge
bun ?
bun ....
si de acolo e istorie :P
masina a mers super ok, mai putin pe suspensie si articulatie...
insa ca si motor, brici :P
am luat locul 18 in calificari
totul e ok ...
o sa fac totusi un film de cand lucram la masina si etc... la momentul potrivit