Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-11, 19:14   #5566
cristy_dacia

Stage 5
 
cristy_dacia's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,319
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by EvLSant0S View Post
astazi ma duc sa ridic ursu de unde l-a lasat platforma, e fara tobe ...

il distrug pana acasa...

daca nu ma duc la puscarie asta seara, inseamna ca nu ma duc niciodata...
stai linistit ca nu vei intra u in puscarie niciodata
cristy_dacia is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 19:15   #5567
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Daaa ! El e mai tare ca Bercea Mondialu'

Cum ar spune niste baieti mici de inaltime... "da-i sa-i sara pishetii"

Last edited by Gabi; 22-03-11 at 19:17.
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 19:17   #5568
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Macar sa filmezi, ca sa ai cu ce sa te lauzi la parnaie )
eMH is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 22:00   #5569
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

am adus ursu acasa...
faptu ca i-a cazut evacuarea e cel mai bun lucru care se putea intampla, ever, imi pare rau ca n-am filmat, masina se aude intr-un mare fel acum, motiv ptr care, o sa montez un tips la misto si-o s-o las asa...
__________________

Last edited by Gabi; 22-03-11 at 22:41.
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 22:06   #5570
D_a_N_i

Stage 4
 
D_a_N_i's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 233
Member of:
[Echipa de sprijin]
[VW]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

pornesteo pe la 1 noaptea sa vezi ce iti ureaza vecini.sandilo ne sandilo sigur se va auzi misto!
D_a_N_i is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 22:43   #5571
lopezz

Stage 5
 
lopezz's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by OchoSB View Post
jilava
bafta santose.
lopezz is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 22:56   #5572
syl_325

Stage 5
 
syl_325's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 806
Member of:
[Unknown Racers]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by EvLSant0S View Post
ceva dragut de la iasi ...
frateee...nu imi venea sa cred cand i-am vazut pe copii aia Super tare.
Chiar eram sus pe masina si ma uitam la cine se dadea si am vazut ca au niste afise,ma uitam sa vad ce naiba sunt...cand am vazut am ramas "masca".

Iar in legatura cu toba,nu cred ca avea cina sa ii puna gand rau,a cazut pur si simplu,din cauza prinderii care nu a fost facuta corect.practic finala era in aer,iar sustinerea era chiar langa sudura,in spatele finalei,era logic ca o sa pice!! Acum Santos,ai grija ca cine o face sa faca pridere la finala!!
__________________

BMW E36 Drift Car
AER CONDITIONAT SI JALUZELE VERTICALE

Vanzare , Montaj , Service
Tel : 0767499512
www.aerconditionat.co
syl_325 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 23:26   #5573
C2_0LET

Stage 2
 
C2_0LET's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 50
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

De data asta imi cer scuze in mod serios pentru postul de mai devreme. Am exagerat in mod evident (Multumesc domnului moderator pentru ca mi-a atras atentia). Injuraturile oricum le-am luat in plin dar nu sunt nici primele nici ultimele in viata asta asa ca le trecem pe stoc.

Acum sa discutam putin serios despre aceasta masina daca este permis...

Am citit topicul de la inceput (e adevarat nu chiar litera cu litera) si nu reusesc sa inteleg ce se intampla cu masina asta... S-a inceput cu un 2.5 M20 care a fost inlocuit cu un 2.0 M20 si apoi iar inlocuit cu alt 2.5 M20 la care s-au inlocuit vreo 2 chiulase si apoi s-a inlocuit cu un M60B40 care s-a calat dupa 10 minute de mers, a fost facut "tzipla" si acum bate si merge in 7. In tot timpul asta masina mai mult a stat pe dreapta timp in care i-a cazut puntea spate, s-a rupt directia si alte ***uri de acest gen.

In 4 ani chiar nu ia pe nimeni de ochi ca e mult prea mult ? Nu se intreaba nimeni mai ales proprietarul de unde provin aceste probleme ? Se da vina pe ghinioane cand este limpede ca lumina lunii ca este vorba doar de o incompetenta crasa ca celor ce s-au ocupat de masina pe parcurs.

Daca proprietarul are bani de aruncat pe fereastra poate sa o faca in continuare dar ma gandeam ca in loc sa injure pe forum pe unii care intr-un mod poate brutal vor sa il trezeasca la realitate, mai bine trage linie si realizeaza unde a gresit si poate pe viitor incearca sa corecteze ceva.

Din pacate toti marii piloti ai lumii in orice disciplina a motorsportului cunosc masina d.p.d.v. mecanic la perfectie. Altfel nu se poate face performanta ... in cazul de fata proprietarului ii lipsesc si cele mai elementare notiuni de mecanica si asta nu numai ca nu il ajuta in pilotarea masinii dar il face vulnerabil la smecheria unora care de'a lungul timpului s-au ocupat de masina.

In concluzie nu ai cum sa iei teapa dupa teapa si sa dai vina pe ghinion ... mi se pare naivitate !

Sa ne auzim cu bine,

P.S. Santos daca pot sa te ajut cu ceva sau sa iti detaliez exact ce am vrut sa zic mai sus nu ezita sa ma contactezi.
C2_0LET is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 23:49   #5574
babau88

Stage 5
 
babau88's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of:
[MERCEDES]
[PORSCHE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by C2_0LET View Post
De data asta imi cer scuze in mod serios pentru postul de mai devreme. Am exagerat in mod evident (Multumesc domnului moderator pentru ca mi-a atras atentia). Injuraturile oricum le-am luat in plin dar nu sunt nici primele nici ultimele in viata asta asa ca le trecem pe stoc.

Acum sa discutam putin serios despre aceasta masina daca este permis...

Am citit topicul de la inceput (e adevarat nu chiar litera cu litera) si nu reusesc sa inteleg ce se intampla cu masina asta... S-a inceput cu un 2.5 M20 care a fost inlocuit cu un 2.0 M20 si apoi iar inlocuit cu alt 2.5 M20 la care s-au inlocuit vreo 2 chiulase si apoi s-a inlocuit cu un M60B40 care s-a calat dupa 10 minute de mers, a fost facut "tzipla" si acum bate si merge in 7. In tot timpul asta masina mai mult a stat pe dreapta timp in care i-a cazut puntea spate, s-a rupt directia si alte ***uri de acest gen.

In 4 ani chiar nu ia pe nimeni de ochi ca e mult prea mult ? Nu se intreaba nimeni mai ales proprietarul de unde provin aceste probleme ? Se da vina pe ghinioane cand este limpede ca lumina lunii ca este vorba doar de o incompetenta crasa ca celor ce s-au ocupat de masina pe parcurs.

Daca proprietarul are bani de aruncat pe fereastra poate sa o faca in continuare dar ma gandeam ca in loc sa injure pe forum pe unii care intr-un mod poate brutal vor sa il trezeasca la realitate, mai bine trage linie si realizeaza unde a gresit si poate pe viitor incearca sa corecteze ceva.

Din pacate toti marii piloti ai lumii in orice disciplina a motorsportului cunosc masina d.p.d.v. mecanic la perfectie. Altfel nu se poate face performanta ... in cazul de fata proprietarului ii lipsesc si cele mai elementare notiuni de mecanica si asta nu numai ca nu il ajuta in pilotarea masinii dar il face vulnerabil la smecheria unora care de'a lungul timpului s-au ocupat de masina.

In concluzie nu ai cum sa iei teapa dupa teapa si sa dai vina pe ghinion ... mi se pare naivitate !

Sa ne auzim cu bine,

P.S. Santos daca pot sa te ajut cu ceva sau sa iti detaliez exact ce am vrut sa zic mai sus nu ezita sa ma contactezi.
ce nu intelegi tu, e ca astia's ursii , sac fara fund...si el stie lucru asta , nu avea nevoie de unu ca tine care sa arunce cu noroi pe aici si sa te c**i tu pe munca lui. lumea il aprecieaza tocmai ptr asta si il sustine dintotdeauna..
__________________
Radare in Bucuresti si Ilfov
https://www.facebook.com/groups/radarebucuresti/
babau88 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 01:27   #5575
Z L R

Stage 5
 
Z L R's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 461
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

santos, data viitoare cand esti in zona, dai un alo, macar fumam o tigara....
Z L R is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 08:59   #5576
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

in poza asta finala cam atarna....posibil de la drumurile "impecabile"din romania sa fi cazut.....

https://forum.4tuning.ro/attachment.p...8&d=1300865981

Last edited by jakal; 23-03-11 at 09:06.
jakal is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 09:03   #5577
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by C2_0LET View Post
De data asta imi cer scuze in mod serios pentru postul de mai devreme. Am exagerat in mod evident (Multumesc domnului moderator pentru ca mi-a atras atentia). Injuraturile oricum le-am luat in plin dar nu sunt nici primele nici ultimele in viata asta asa ca le trecem pe stoc.

Acum sa discutam putin serios despre aceasta masina daca este permis...

Am citit topicul de la inceput (e adevarat nu chiar litera cu litera) si nu reusesc sa inteleg ce se intampla cu masina asta... S-a inceput cu un 2.5 M20 care a fost inlocuit cu un 2.0 M20 si apoi iar inlocuit cu alt 2.5 M20 la care s-au inlocuit vreo 2 chiulase si apoi s-a inlocuit cu un M60B40 care s-a calat dupa 10 minute de mers, a fost facut "tzipla" si acum bate si merge in 7. In tot timpul asta masina mai mult a stat pe dreapta timp in care i-a cazut puntea spate, s-a rupt directia si alte ***uri de acest gen.

In 4 ani chiar nu ia pe nimeni de ochi ca e mult prea mult ? Nu se intreaba nimeni mai ales proprietarul de unde provin aceste probleme ? Se da vina pe ghinioane cand este limpede ca lumina lunii ca este vorba doar de o incompetenta crasa ca celor ce s-au ocupat de masina pe parcurs.

Daca proprietarul are bani de aruncat pe fereastra poate sa o faca in continuare dar ma gandeam ca in loc sa injure pe forum pe unii care intr-un mod poate brutal vor sa il trezeasca la realitate, mai bine trage linie si realizeaza unde a gresit si poate pe viitor incearca sa corecteze ceva.

Din pacate toti marii piloti ai lumii in orice disciplina a motorsportului cunosc masina d.p.d.v. mecanic la perfectie. Altfel nu se poate face performanta ... in cazul de fata proprietarului ii lipsesc si cele mai elementare notiuni de mecanica si asta nu numai ca nu il ajuta in pilotarea masinii dar il face vulnerabil la smecheria unora care de'a lungul timpului s-au ocupat de masina.

In concluzie nu ai cum sa iei teapa dupa teapa si sa dai vina pe ghinion ... mi se pare naivitate !

Sa ne auzim cu bine,

P.S. Santos daca pot sa te ajut cu ceva sau sa iti detaliez exact ce am vrut sa zic mai sus nu ezita sa ma contactezi.
M-am linistit acum, mi-am dat seama cine esti si de ce parerile astea.

In primul rand o sa te rog sa-mi recomanzi tu unu care-mi sa-mi faca masina cap-coada ca lumea.


In al doilea rand, o sa-ti dau urmatorul exemplu.

Am dus masina la Traian.
Cu urmatoarea problema, "puntea".

L-am intrebat cat ma costa s-o repare.

Mi-a cerut 2 milioane.

A stat si-a muncit la ea.
Uitandu-se pe la ea, am descoperit o gramada de alte probleme.
Gen la directie, axul ala dintre volan si caseta era sfasiat de galeria de evacuare de pe stanga si alte mii de cacaturi.
Cert e ca masina a stat vreo 2 saptamani in garaj.

S-a scos electromotorul, s-a dat puntea jos, rezervorul, a fost munca titanica.

La final cand am luat masina de acolo, din cauza faptului ca stateam prost cu banii, i-am oferit 3 milioane, a luat 2 si mi-a zis ca daca ii dau 3 mi-o pune pe butuci la loc cum era.

Daca si astia-s oameni care dau tzepe... eu nu mai zic nimic.

Exemplul nr: 2


Joi noaptea dau intr-un damb si termin caseta de directie cat si axul ala dintre caseta si volan.

Vineri dimineata la 10 traian suna oameni gen skp hai si etc sa intrebe de mine ca nu-i raspundeam la telefon ( dormeam )

Apoi, vineri la 11 ziua, ii duc masina.

de la 11 ziua pana la 8 seara lucreaza la masina, ii da jos caseta, repara axul ala.
la 15 realizam ca luasem o caseta sparta si curgea la fel ca prima, da si da telefoane, isi suna niste prieteni si cumparam o caseta de directie de la prietenii lui urmand s-o platim cand ne intoarcem de la iasi, iar baietii aia au dat caseta pe datorie in numele lui.

mergem, da EL jos caseta de pe masina respectiva ...
vine si o monteaza pe masina ...

ce vrei sa-ti mai zic ?
stii cati bani mi-a luat ?
nici un leu ...

mi-a dat tzeapa ah ?

hai sa-ti mai zic de unii care mi-au dat tzeapa...

haiu knsu gresu astia... m-au tzepuit grav...

ii sunasem ca eram disperat ca-mi taia alimentarea masina...

M-AU SUNAT EI pe mine .. .
si m-au chemat pe la ei sa ma ajute...
s-au uitat pe la masina....

au dat EI telefoane, am gasit pompe de benzina...
mi-au montat pompa de benzina proaspat cumparata...
stii cat mi-au luat ?
0 ...
mare tzeapa..

si vi tu si-mi spui ca lumea incearca sa-mi dea tzeapa...
daca tu zici ... plm ...
stii tu ce zici .. gabi
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 12:46   #5578
Z L R

Stage 5
 
Z L R's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 461
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Calm Santos.....nu ai cine stie ce problema mare, pana la urma, masina tot timpu a mers, mergea, nu ai stat in dreapta ruginit lovit sau chestii d genu...oricum, merita timp si bani bagati in ea, din moment ce pornesti motoru, si turez, te calmeaza instant...

tu ai evoluat ca pilot d drift, foarte repede si foarte bun.... ai incercat altfel sa te dai, experimente, masina au fost la multi mecanici sa incercat sa rezolve probleme, cum stia fiecare...

gandeste te asa, acuma te duci la masina, dai o cheie, si pleci...e functional... nu e o masina juma dezmembrat p dreapta ca alti, care doar comenteaza la forum.... sau ca mine, vrei sa te dai, nu ai motor,nu te ajuta nici la cercuri, nu ai nimic, si nu ai bani, si stai si uiti....simte te bine, in curand, ajungi sa ai fetishul tau, V8 d strada perfect functional...incet incet....

te pupa teroristu
__________________

ZLR : Tyre Killer !!!

Proud Owner of :
BMW E36 325i Coupe '94
BMW e38 730 V8 '94
BMW E30 318i Touring '90
BMW E21 320i Coupe '77

BMW E36 Coupe\
BMW E30 Coupe/ DRIFT CARS


No Free Rides ! Gas or Ass !!!

FB: https://facebook.com/21zlr
Twitter: http://twitter.com/TheZLR
Z L R is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 15:05   #5579
SiloS@1300

Stage 5
 
SiloS@1300's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 727
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

E o vorba...

"If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems."
SiloS@1300 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 15:25   #5580
RacerJunior

Stage 5
 
RacerJunior's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by SiloS@1300 View Post
E o vorba...

"If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems."
Vorba asta e insumarea a tot prin ce trec oamenii care se dau peste tot in lume.

ON-TOPIC:
Santos, esti un pilot exceptional. Daca te lasi de drift sau nu, nu are importanta. Masina oricum merge pe strazi ...
RacerJunior is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -