07-12-10, 14:23
|
#5116
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Skillzu
@santos
ma nene, tu stii ca mie imi place cu manualul, si ca farmecul acolo e.(remember jabba cu m3-u ... cutia manuala facea tot hazul, cu clutch-kick, rev-match, etc)
Dar E34 ... automatic all-the-way, fara discutii.
Inafara de M, sau in general masini cu care sa te distrezi, nu iti iei manual.
Nu exista scarba mai mare decat sa mergi cu automat.
In orasul asta de 2 bani, e singurul lucru care te mai scapa de stres.
Condu cateva zile o automata prin bucuresti and you'll never go back!
Serios acum, nici nu te gandii la manuala, nu are rost sa iti iei o masina de oras/plimbari manuala.
Daca vrei haos si depasiri si inferioare la limita si zgomot si moloz la tava, ai hursu frate.Este street legal, deci **** ta ...
Da boss, nu e problema, facem la cerere si preferinta
Daca ai vre-o idee poti sa-mi dai un mesaj privat sa il dau comanda
|
Doream sa scriu un post, si eu is pro automata, Skz a rezumat perfect ideile mele!
@ Skz^Jakal: Un fucking classy de ala nesimtit ar merge
|
|
|
07-12-10, 15:13
|
#5117
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
nu stiu daca mai are rost sa mai zic si eu AUTOMATA ... pentru un 5-ar mai ales diesel si pentru plimbari lejere sau in oras ... o sa fi fericit ca ai ales automata. schimbai uleiul si filtrul in cutie imediat dupa ce o iei ... ca sa fi tu impacat
si app , Cuzko , zi-ne si noua cum sa intretinem o automata ca eu sunt curios ...
|
|
|
07-12-10, 15:53
|
#5118
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Automata baaaaaa e 2.5 tds ... te doare n cur de consum ar fi chiar pacat sa ti iei manual. Si oricum nu cred ca bubuie asa usor cutia aia automata... ca banuiesc ca nu stai tu sa ii rupi franele cu platforma cu ursu in spate.
Iar daca te iei cu vre unu pe drum, tragi pe dreapta rapid dai ursu jos si fugi dupa el nene
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
|
|
|
07-12-10, 16:37
|
#5119
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by sprinter
ca banuiesc ca nu stai tu sa ii rupi franele cu platforma cu ursu in spate.
Iar daca te iei cu vre unu pe drum, tragi pe dreapta rapid dai ursu jos si fugi dupa el nene
|
ahahahhahaha tare rau asta
p.s:
am in plan treaba asta
cand merg la cj de exemplu
sunt niste serpentine grave rau de tot
acolo
dat jos ursu
si frumos, putina distractie
apoi
dupa ce se termina curbele
jap inapoi pe platformitza :X :X :X
ce vis :X
__________________
|
|
|
07-12-10, 16:50
|
#5120
|
Midnight Racers Member
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 433
Member of: [Midnight Racers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
bai da-ma dreaq... v-ati trezit cu katerinca huh?!.. simpatici voi asa dar nu prea!
cum spunea skillzu..
da! informatia se plateste... adica am platit cand am schimbat 2 cutii ZF 5hp24, 2 converitzoare, 1 bloc de valve si un kit de reparatie pt ambreiaje pt a invata sa merg correct cu a 3a cutie.
de ce? pt ca:
1-am avut probleme cu prima cutie si
2-e usor sa mergi cu o automata daca nu te intereseaza cutia pe termen lung... bagi piciorul in ea si aia e. (cutia automata nu e pt prosti remember!)
ce e esential de facut cand achizitionezi o masina cu cutie automata?
1- verifici cutia cum intra din (P)ark in (R)everse... din (N)eutral in (D)rive. nu trebuie sa dea socuri si cuplatul cutiei trebuie sa fie lin, insesizabil practic. chestia asta demonstreaza in mare parte starea blucului de valve.
2- te plimbi cu masina, astepti sa se incalzeasca (nu ii dai tare cand e rece uleiul), si verifici cum schimba in ture, daca patineaza pe vreo treapta, daca da socuri cand schimba viteza pe kick-down dar si in "full throttle"... la fel si cand retrogradeaza. tot procesul trebuie sa se faca lin si fara socuri.
3- dupa toate verificarile de drum o urci pe elevator. scoti uleiul din cutie si apoi dai baia jos. verifici pe fundul baii daca exista pilitura metalica in jurul magnetilor. daca e curat schimbi filtrul de cutie (sa nu uiti garnitura de cauciuc de la buza filtrului :P), pui garnitura noua la baia de ulei (!!! nu tine/nu merge pusa aia veche sau silicon sau orice varianta alternativa care iti este sugerata) si bagi uleiul nou pana cand nu mai intra.
4- mergi ~4-5000km cu masina si repeti iar procesul cu schimbatul de ulei.
de ce? pt ca atunci cand ai dat uleiul jos nu l-ai dat in proportie de 100% tinand cont ca in convertizor intra ft mult ulei... drept urmare trebuie schimbat si ala. cand ai repetat schimbul de ulei la cutie poti spune ca ai in proportie de 85-90% ulei nou in cutie si 150.000 km nu te mai gandesti sa umblii la cutie daca nu a avut probleme anterioare, nu a dat socuri, nu a prezentat pilitura in baie si daca o exploatezi cum trebuie.
asta e varianta cea mai simpla de facut cand iti iei masina cu cutie automata. mai exista si varianta sa dai cutia jos.. sa inspectezi cutia.. bla bla bla... dar deja m-am plictisit de cat am scris.
repet, vbm dupa ce iti iei masina.
__________________
NOW Outrun me or DYE trying'!!!
Fuck You, You Fucking Fuck!
|
|
|
07-12-10, 22:22
|
#5121
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by CuzKo
bai da-ma dreaq... v-ati trezit cu katerinca huh?!.. simpatici voi asa dar nu prea!
cum spunea skillzu..
da! informatia se plateste... adica am platit cand am schimbat 2 cutii ZF 5hp24, 2 converitzoare, 1 bloc de valve si un kit de reparatie pt ambreiaje pt a invata sa merg correct cu a 3a cutie.
de ce? pt ca:
1-am avut probleme cu prima cutie si
2-e usor sa mergi cu o automata daca nu te intereseaza cutia pe termen lung... bagi piciorul in ea si aia e. (cutia automata nu e pt prosti remember!)
ce e esential de facut cand achizitionezi o masina cu cutie automata?
1- verifici cutia cum intra din (P)ark in (R)everse... din (N)eutral in (D)rive. nu trebuie sa dea socuri si cuplatul cutiei trebuie sa fie lin, insesizabil practic. chestia asta demonstreaza in mare parte starea blucului de valve.
2- te plimbi cu masina, astepti sa se incalzeasca (nu ii dai tare cand e rece uleiul), si verifici cum schimba in ture, daca patineaza pe vreo treapta, daca da socuri cand schimba viteza pe kick-down dar si in "full throttle"... la fel si cand retrogradeaza. tot procesul trebuie sa se faca lin si fara socuri.
3- dupa toate verificarile de drum o urci pe elevator. scoti uleiul din cutie si apoi dai baia jos. verifici pe fundul baii daca exista pilitura metalica in jurul magnetilor. daca e curat schimbi filtrul de cutie (sa nu uiti garnitura de cauciuc de la buza filtrului :P), pui garnitura noua la baia de ulei (!!! nu tine/nu merge pusa aia veche sau silicon sau orice varianta alternativa care iti este sugerata) si bagi uleiul nou pana cand nu mai intra.
4- mergi ~4-5000km cu masina si repeti iar procesul cu schimbatul de ulei.
de ce? pt ca atunci cand ai dat uleiul jos nu l-ai dat in proportie de 100% tinand cont ca in convertizor intra ft mult ulei... drept urmare trebuie schimbat si ala. cand ai repetat schimbul de ulei la cutie poti spune ca ai in proportie de 85-90% ulei nou in cutie si 150.000 km nu te mai gandesti sa umblii la cutie daca nu a avut probleme anterioare, nu a dat socuri, nu a prezentat pilitura in baie si daca o exploatezi cum trebuie.
asta e varianta cea mai simpla de facut cand iti iei masina cu cutie automata. mai exista si varianta sa dai cutia jos.. sa inspectezi cutia.. bla bla bla... dar deja m-am plictisit de cat am scris.
repet, vbm dupa ce iti iei masina.
|
mersi,apreciez gestul
te tin la curent
p.s:
am mai gasit o poza care-mi place mult
se intampla in 2008 ...
|
|
|
08-12-10, 00:21
|
#5122
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Bun,juriul a decis, automata.
Stateam azinoapte si ma gandeam, ca de cateva pagini o ardem bizar rau = offtopic, vbim de e34 si etc ...
INSA
stand asa si gandind, mi-am dat seama ca SUNTEM ontopic...
deoarece, masina asta o iau PENTRU URS
chiar o iau pentru urs, in plm am 21 de ani si-mi iau touring automat, wtf ?
cand am deschis topicu... nu credeam sa ajung vreodata sa scriu ca ... ce-am mai facut nou la masina e .... sa ... ii ... pun v8 ... si sa-i ... mai ... IAU O MASINA !
asa ca luati-va e30, costurile nu-s mari
|
|
|
08-12-10, 04:36
|
#5123
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 234
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
domnu santos poti sati iei e30 fara sa fie v8 si consturile sa nu fie asa mari :P
vorbind desprea automat sau manual eu as lua manual .. sincer daca iti place sa conduci un automat ii foarte plictisitor si mai ales urca si consumu stiu pe cineva cu un 525tds automat si consuma cam 8 si taicameo are 525tds manual si consuma cam 6 litri ...
da orcum asta tu o decizi nu noi :P
daca vrei iti vind eu un e39 ne inmatriculat cu piele combi si manual.. numa ca are ceva probleme la motor nustiu sigur ce ii da masina arata bine o are taicameo in curte .. numa ca cred ca taxa ii cam mare nustiu sigur cat ii da cam 2000 de euro nu ?
__________________
|
|
|
08-12-10, 10:52
|
#5124
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
sein
superi ursu ...
deci cum e poza asta, s-a terminat ...
|
|
|
08-12-10, 11:50
|
#5125
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
ahahahhahaha tare rau asta
p.s:
am in plan treaba asta
cand merg la cj de exemplu
sunt niste serpentine grave rau de tot
acolo
dat jos ursu
si frumos, putina distractie
apoi
dupa ce se termina curbele
jap inapoi pe platformitza :X :X :X
ce vis :X
|
presimt ca o sa te apuci de tunarit si 5-aru )..cum te descurci cu impozitu la urs?...sau e 2.0..;
|
|
|
08-12-10, 13:04
|
#5126
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by lopezz
presimt ca o sa te apuci de tunarit si 5-aru )..cum te descurci cu impozitu la urs?...sau e 2.0..;
|
ce impozit ?
cum sa platesc ceva ce-i al meu ?
|
|
|
08-12-10, 14:26
|
#5127
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
ce impozit ?
cum sa platesc ceva ce-i al meu ?
|
impozitu la motor ma refeream la capacitate cilindrica ..
|
|
|
08-12-10, 14:31
|
#5128
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 815
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [BMW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
ce impozit ?
cum sa platesc ceva ce-i al meu ?
|
+1...
|
|
|
08-12-10, 14:39
|
#5129
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
bai da cum faci? ca vrem si noi ..
|
|
|
08-12-10, 14:45
|
#5130
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by leonard
bai da cum faci? ca vrem si noi ..
|
......ce?
|
|
|
|
|