13-07-10, 13:38
|
#4591
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,270
Member of: [Kamikaze Racing Team] [2 Roti]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
Va multumesc frumos de tot pentru cuvintele frumoase,inseamna mult pentru mine.
Momentan lucrez la filmele de la etapa dupa ce termin o sa ma pun pe scris caci sunt o gramada de zis de la etapa asta.
Ce vreau neaaparat sa zic , dupa finale, ne-am mai dat la liber, nu stiu ce s-a intamplat atunci, insa ma dadeam din placere pura, fara sa ma gandesc ce-am de facut ( trage frana de mana, dai gaz , pune frana, balans ) pur si simplu simteam ce-am de facut, atunci m-am simtit cel mai bine si ma dadeam cu zambetu pe buze si atunci a fost cel mai frumos, ca ne dadeam 3 masini ,aveam in fatza un urs m3 si in spate pe dracu de dobre si cu toate astea nu imi era frica DELOC,era o placere, si e atat de placut sa te dai si sa te simti bine... fara emotii fara frica fara nimic, doar sa te bucuri de senzatia de a merge de-a latu :X au fost cateva ture care m-au uns pe suflet atunci la sfarsit :X
Ca sa nu mai zic de senzatia pe care o ai cand te dai de-a latu si cu geamu deschis fiind , mergi asa / si-ti bate vantu in fatza si iti mai sar bucati de cauciuc de la ala care o arde de-a latu in fatza ta, e perfectiunea intruchipata :X
ce mai , a fost de vis
mi-a placut la maxim
p.s: regii soselelor articol dintr-un ziar sucevean
http://www.monitorulsv.ro/Local/2010...uel-la-Suceava
in poza , eu cu haiu
|
Cred ca articolul asta e cel mai amuzant pe care l-am citit pana acuma :
"Cei mai cunoscuţi piloţi de drift din România, precum HAI, KNS, ori suceveanul Răzvan Frăţianu, şi-au făcut intrarea în scenă salutând publicul într-un tur de recunoaştere, apoi uimindu-l cu câte o cursă nebună, în care abia puteau fi urmăriţi cu privirea, la cât de rapizi erau, lăsând în urmă vălătuci de fum negru, înecăcios şi bucăţi de anvelope sfârtecate. Unii dintre concurenţi au forţat motoarele până când au ieşit flăcări pe ţeava de eşapament, iar unora li s-a oprit cu totul motorul la câte o întoarcere de 180 de grade."
|
|
|
13-07-10, 16:23
|
#4592
|
Stage 3
Join Date: Jan 2004
Posts: 100
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Criminal..bravo man
refuz sa cred ca progresezi atat de repede cu masina atat de putin pregatita..
|
la ce te referi "putzin pregatita"?!? e intr-o pregatire constanta de cand o are...shi avand V8....compenseaza mult din celelalte "lipsuri"
|
|
|
13-07-10, 20:50
|
#4593
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 726
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
sincer te-am vazut si sambata si duminica cum te dadeai , si dupa concurs. in schimb dupa concurs cei care se mai dadeau se dadeau relaxati toti , se vedea ca din placere. te-am vazut si in mansa cand te-ai invartit ce dadeai cu pumnii prin volan )
te-ai dat bine. felicitari si dai mai departe...
|
|
|
13-07-10, 22:17
|
#4594
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Nu mai puteam de nervi ca am facut spin in ultima tura in ultima curba
mare pumn ce-am dat in volan, si-am nimerit in surubelele alea cu care e prins volanu , mare pisda ce mi-am facut pe mana haios e ca atunci pe moment n-am simtit nici un strop de durere ca durerea mare era ca facusem spin )
__________________
|
|
|
14-07-10, 10:39
|
#4595
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 868
Member of: [4Tuning International] [Old School Cars]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
vezi de ce nu e bn sa te razbuni pe masina...ea nu a avut nici o vina probabil...bafta in continuare...
|
|
|
14-07-10, 19:49
|
#4596
|
Inferno Motorsport Member
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,383
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
Nu mai puteam de nervi ca am facut spin in ultima tura in ultima curba
mare pumn ce-am dat in volan, si-am nimerit in surubelele alea cu care e prins volanu , mare pisda ce mi-am facut pe mana haios e ca atunci pe moment n-am simtit nici un strop de durere ca durerea mare era ca facusem spin )
|
in momente de genul asta nu are nimik masina.....eu nu dau in ea. imi dau in casca. )
|
|
|
15-07-10, 00:05
|
#4597
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube-nocookie.com/v/X4iH1CPJNUo&hl=en_US&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube-nocookie.com/v/X4iH1CPJNUo&hl=en_US&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
eu cred ca m-am tinut binisor
trebuie altfel de punte spate sau sa facem ceva de genul asta
deoarece
daca in trecut ne chinuiam sa pierdem aderenta acum ne luptam pentru aderenta
mie-mi toceste masina asta caucioacele doar pe interior = aderenta pe jumate de cauciuc
nu calca cum trebuie si asta inseamna ca nu pune puterea jos cum trebuie
asta s-a vazut clar in prima tura cand
knsu fugea de mine la maxim desi eu eram in treapta 2-a in limitare
nu am destula aderenta
de acum incolo intentionez sa ma dau cu caucioace pe 16 si sa fac ceva la punte ca sa-mi calce ca lumea caucioacele pe asfalt ca sa am aderenta ca sa pot sa fiu un pic mai rapid
p.s: nu-mi vine sa cred c-am ajuns sa scriu chestiile astea pe topicul asta ...
acum 2 sapt scriam c-am schimbat nush ce surub
acum scriu de cum sa fac sa am MAI MULTA viteza in drift
mwwahahhahhahahhahhahhahhaha
|
|
|
15-07-10, 00:09
|
#4598
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
eu cred ca m-am tinut binisor
trebuie altfel de punte spate sau sa facem ceva de genul asta
deoarece
daca in trecut ne chinuiam sa pierdem aderenta acum ne luptam pentru aderenta
mie-mi toceste masina asta caucioacele doar pe interior = aderenta pe jumate de cauciuc
nu calca cum trebuie si asta inseamna ca nu pune puterea jos cum trebuie
asta s-a vazut clar in prima tura cand
knsu fugea de mine la maxim desi eu eram in treapta 2-a in limitare
nu am destula aderenta
de acum incolo intentionez sa ma dau cu caucioace pe 16 si sa fac ceva la punte ca sa-mi calce ca lumea caucioacele pe asfalt ca sa am aderenta ca sa pot sa fiu un pic mai rapid
p.s: nu-mi vine sa cred c-am ajuns sa scriu chestiile astea pe topicul asta ...
acum 2 sapt scriam c-am schimbat nush ce surub
acum scriu de cum sa fac sa am MAI MULTA viteza in drift
mwwahahhahhahahhahhahhahhaha
|
Te-am vazut cum te-ai dat , mi-a placut ..chiar incepe sa se vada antrenamentele si incet incet urci ...Pacat de ultima greseala cu KNS , te-ai ofticat putin , era sa rupi volanul ..insa tot raul spre bine ...te-ai tinut foarte bine pana la acea greseala.
Succes pe mai departe , sa te vedem pe podium
Last edited by alexutzu; 24-07-10 at 12:30.
|
|
|
15-07-10, 00:19
|
#4599
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,001
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
intr-adevar foarte bine te-ai dat..cel putin foarte bine intr-un timp asa de scurt de cand ai inceput sa o iei dea latu....legat de problema cu puntea...exact aceiasi o am si eu...lipsa aderenta si uzura pe interior la cauciucuri....inca nu am gasit solutie dar sper sa ma inspir de la tine daca ai sa rezolvi inaintea mea..
bafta in continuare si tot respectu din partea mea!
__________________
|
|
|
15-07-10, 00:45
|
#4600
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Calin_CGM
intr-adevar foarte bine te-ai dat..cel putin foarte bine intr-un timp asa de scurt de cand ai inceput sa o iei dea latu....legat de problema cu puntea...exact aceiasi o am si eu...lipsa aderenta si uzura pe interior la cauciucuri....inca nu am gasit solutie dar sper sa ma inspir de la tine daca ai sa rezolvi inaintea mea..
bafta in continuare si tot respectu din partea mea!
|
Exista punte spate... sper sa nu gresesc sa rada astia de mine , excentrica ? daca nu ma insel, ceva de genu asta...
Nu stiu exact cu ce se papa treaba asta insa usor usor sper ca topicu asta sa devina sursa de inspiratie pentru cativa pentru ca deja incepem sa facem modificari in adevarul sens al cuvantului
hihi
|
|
|
15-07-10, 00:56
|
#4601
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Fanatik MotorSport]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
O mica geometrie si se revolva... si la mine se tocesc pe interior cauciucurile dar mine imi place cum arata cracanata
|
|
|
15-07-10, 01:01
|
#4602
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,001
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by browser
O mica geometrie si se revolva... si la mine se tocesc pe interior cauciucurile dar mine imi place cum arata cracanata
|
da...asta e singurul avantaj care imi place si mie...e ca arata bine cracanata de cur..
|
|
|
15-07-10, 01:44
|
#4603
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Calin_CGM
da...asta e singurul avantaj care imi place si mie...e ca arata bine cracanata de cur..
|
dap,si mie-mi place ca e cracanat, insa tre sa renuntz la chestia asta ca sa pot sa am si eu aderenta si viteza...
|
|
|
15-07-10, 08:20
|
#4604
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
Exista punte spate... sper sa nu gresesc sa rada astia de mine , excentrica ? daca nu ma insel, ceva de genu asta...
Nu stiu exact cu ce se papa treaba asta insa usor usor sper ca topicu asta sa devina sursa de inspiratie pentru cativa pentru ca deja incepem sa facem modificari in adevarul sens al cuvantului
hihi
|
Exista niste bucse excentrice din care poti regla unghiul de cadere al rotii, din geometrie nu poti face nimic sa nu mai stea cracanata, bucsele sunt aprox 200euro noi.
Bafta!
|
|
|
15-07-10, 08:33
|
#4605
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
Exista punte spate... sper sa nu gresesc sa rada astia de mine , excentrica ? daca nu ma insel, ceva de genu asta...
Nu stiu exact cu ce se papa treaba asta insa usor usor sper ca topicu asta sa devina sursa de inspiratie pentru cativa pentru ca deja incepem sa facem modificari in adevarul sens al cuvantului
hihi
|
Salut Santos,
Nu da bani pe bucsi sau pe alte astfel de modificari care n-o sa te ajute
Iti spun eu solutia, vorbeste cu Traian sau Calin
Daca vrei iti explic in detaliu la telefon
0722812006
|
|
|
|
|