story
N-am mai scris de mult aici si-mi pare rau
As putea sa fac un post scurt care sa sune cam asa.
Pun v8 m60b40 pe masina ...
da n-o s-o fac, si-o sa va obosesc si plictisesc cum imi place mie cu povestioarele mele mici si lungi rau
Asa se face ca desi eram foarte multumit de 2.5`u meu mic cu diferentialu meu mic de 4.27 ...
Va vedeam cum fugeati ca nebunii la 300 de cai incolo ...
Si-am zis ca e momentul sa mai urc si eu un pic...
In consecinta am achizitionat urmatorul motorash ....
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...5&d=1255549038
este un v8 de 4000 de cmc cu 300 de cai (datorita cip`ului pe care-l are) si 400 de nm :X :X: X fortza .....
Motorul il iau de la lafu ...
Stadiul in care suntem acuma e urmatorul : ieri am dus masina la dani la garaj
S-au dat ambele motoare jos de pe masini... atat v8u cat si 2.5u meu mic...
Si acum asteptam sa vina suportii motor ca sa putem sa continuam cu montajul...
Sunt foarte fericit c-o sa am la indemana vreo 300 de caluti pe care sper sa-i folosesc cu cap si sa nu ma anturez la chestii proaste s-o dau de garduri...
In principiu imi doresc ca masina sa fie semi-pro-drift si totusi sa fie si street legal... oarecum,street legal n-o s-o pot face insa o sa vreau sa o fac sa pot merge linistit cu ea pe strada.
Motiv ptr care am vandut diferentialul 4.27 ca ala ma arunca in primu gard cand schimbam a 3-a...
Si o sa cumpar habar n-am ce. un 2.93 ? un 3.15? nu stiu .. astept sfaturi de orice fel de natura...
Asa ,ziceam de diferentiale,deci o sa pun un diferential mai lung pe care sa-l tin de mers pe strada,iar la competitii de drift ca slava domnului o sa inceapa si la noi fenomenu sa creasca maxim, o sa vreau sa folosesc ceva sudat... un grup sudat special facut DOAR pentru evenimente...
Trecand peste grupuri .... ajungem la scaune... si la siguranta...
O sa-mi cumpar un scaun Sparco Sprint... o sa-i montez niste shine de urs....
O sa am scaunelele mele de piele frumoase pe care le ador pe shine de pisica,si cand o sa fie de evenimente si de dat de-a latu pur si simplu desfac/inshurubez in total 8 shurubele dupa calculele mele... si deci dpmdv or sa fie 2 configuratii ale masinii ...
cea de strada cu 2.93/3.15 sau ce gasesc pe ea si cu scaunelele de piele...
si configuratia de drift cu un dif sudat si cu scaunelul mic si frumos sparco...
acum ma mai lovesc de-o mare problema,cea cu franele,habar nu am ce sa aleg,pana acum s-a conturat o varianta frumoasa cu frane de m3 e36 ... dar e complicata situatia din cate am inteles ca trebuie sa schimb fuzete bascule habar n-am ce...
apoi e problema ca eu am jante in 4 prezoane nu in 5,bine,la o adica ma gandesc ca-mi pun niste distantiere din alea sau whatever si le fac din 4-5 ...
trecand peste frane mai am o problemutza...
suspensia... pentru inceput cred ca o sa incerc sa-mi intaresc amortizoarele 100% pe fatza si 80% pe spate... sa vedem ce se intampla ...
daca nu merge asa,o sa trebuiasca probabil sa cumpar o suspensie beton ... noua si scumpa ...
cam astea sunt planurile si cam asta e stadiul in care suntem momentan...
nu ma grabesc sa scot masina pentru ca vreau sa fie bine,safe,si fortza in acelasi timp ...
plus ca vine un anotimp greu...
si m-am gasit si eu cand sa-mi pun v8 ...
iarna...
oricum,drumurile la munte or sa fie ori PREA TARI ori ... suicidale/fatale...
ahhhh pardon,am uitat sa zic d ceva foarte important...
frana de mana hidraulica... pe care sper sa reusesc s-o montez cumva fara sa strice interiorul(superb ) ) al masinii...
in principiu vreau ca masina sa fie cat de cat normala in interior... fara sa golesc interioare si etc...
acuma... sa vedem ce-o iesi,ne orientam pe parcurs...
si va tin la curent...
p.s: e al 4-lea motor ....