Aproape toți pasionați de BMW își doresc să aibă în garaj un BMW E30, aici mă pot încadra și eu. Dacă vă întrebați dacă sunt pasionat de marca bavareză, da chiar sunt. Pentru cei care nu știu, BMW E30 este a doua generație de Seria 3 și a fost produs între 1982–1994. Totuși BMW E30 a devenit un cult la nivel mondial, existând numeroase comunități și forumuri dedicate acestui model ce a devenit o mașină clasică. Deci BMW E30 este o mașină foarte îndrăgită de noi pasionați.
Unul dintre pasionați de BMW E30 este și
Serhan Mustafa .
A fost o bază bună, un motor bun și mai greu de găsit față de majoritatea care sunt 316 și 318 , rugina nu avea decât foarte foarte puțină. Practic am cumpărat mașina fară măcar să fac o tură cu ea .
Serhan Mustafa
Mașina vine dotată din fabrică cu abs, servodirecție, geamuri electrice, check control, trapă, scaune încălzite, oglinzi electrice și încălzite, închidere centralizată și alarmă, diferential blocant 3.93 carcasa mica cu bucsa noua, computer de bord precum și diuze stropitoare încălzite. Un lucru foarte important, mașina este una de import venită din Elveția. Pe parte de caroserie este o ediție mai specială putem spune fiind echipată cu praguri de plastic și eleron MTech 2.
Modificări exterioare la caroserie au fost lip IS original + lip DTM, pleoapa lunetă maxton design, pleoape faruri kamei, faruri smoked DEPO noi, semnalizări smoked DEPO noi, parbriz nou Pilkington + folie helioglass, folie omologată și Shadowline.
Una dintrele cele mai importante modificări a fost schimbarea diferențialului cu un diferențial cu alunecare limitată LSD.
Pe partea tehnică ursul a primit o suspensie reglabila MTS, articulație complet nouă marca Lemforder, injectoare de M20B25, capitonaj capotă de diesel, planetare „groase” și discuri noi BREMO + placute noi BREMBO.
Mașina a primit și un upgrade la interior destul de masiv precum scaune BMW Sport ( așa zisele Recaro), ceasuri suplimentare HARTGE, covorase mocheta originale noi BMW, volan HARTGE Three Spoke, alcantara și fețe de uși negre.
Articol complet și complet se regăsește aici
https://www.auto-stiri.ro/un-urs-cu-...w-e30-seria-3/