16-02-15, 21:24
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
am schimbat si garniturile de vanos, cu cele upgradate de teflon de la Beisan.
si un upgrade mic de weekend:
- Led-uri pe proiectoare COB 9006 cu lupe (sunt f puternice)
- Husa OEM Bmw pt bidon ulei cu scai
|
|
|
26-02-15, 20:08
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Acum vreo 2 luni mi-a dat eroare pe senzorul de axa cu came de admisie. Desi eroarea nu a mai revenit dupa ce am sters-o, nu eram sigur ca se trage direct de la senzor sau de la garniturile de vanos uzate (care nu erau schimbate pe vremea aia),
am zis sa fie treaba ca la carte si sa pun totul nou ca sa evit neplacerile pe viitor.
- senzor axa came Febi Bilstein pt evacuare
- senzor axa came Meyle pt admisie
si in plus:
- garnituri DISA (repartitorul de aer de pe admisie) - care e o alta boala comuna la e46. inca nu am probleme cu DISA dar am zis ca pt 3 euro se merita sa o schimb daca tot desfac sa pun senzorii.
|
|
|
30-03-15, 22:44
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
am inceput pregatirile de primavara:
o janta avea nevoie de putina atentie dupa ce am atins o bordura:
- slefuita cu piatra, apoi cu smirghel de 80, 120, 240, apoi cu apa si smirghel de 1000. la final polisata cu pasla si pasta de polis.
- spalat toate jantele cu gel activ Dr. Wack
In weekend mi s-a stricat macaraua de la geamul soferului. cand am desfacut-o am vazut ca cineva mai umblase si erau niste improvizatii facute, lipsea un scripete etc. am comandat si instalat un kit de reparatie si acum e totul ca de fabrica
Proiectoarele de ceata erau praf (se abureau, aveau oglinda sarita si sticla matuita) asa ca am comandat altele, smoked...maine le montez, sper sa dea bine.
Am comandat si un volan cu partea inferioara plata, identic cu cel din poza.
Trebuie sa repar o pata de rugina de pe aripa fata pasager (se vede si in poza). dar stiu ca e boala comuna si ca ruginesc din interior spre exterior si nu stiu daca se merita. ma gandesc sa inlocuiesc aripa cu totul... dupa care urmeaza un detailing complet
si niste poze (ultimele cu papucii de iarna)
|
|
|
31-03-15, 00:25
|
#19
|
Skoda Driver
Stage 3
Join Date: Jun 2007
Posts: 157
Member of: [SKODA]
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Salut. Frumoasa masina. De unde ai comandat volanul, si cat te costa?
|
|
|
31-03-15, 11:00
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Quote:
Originally Posted by ev-do
Salut. Frumoasa masina. De unde ai comandat volanul, si cat te costa?
|
mersi, volanul l-am luat de pe ebay la o promotie, a fost 199 de euro in loc de 299. dupa ce il primesc trebuie sa il sau la schimb pe al meu
|
|
|
10-04-15, 22:03
|
#21
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
am montat proiectoarele, sunt multumit de cum arata.
a mai venit o jucarie de care sunt super multumit: hotspot mobil 4G cu optiune de LTE Speed de 300Mbps. Se alimenteaza cu curent de la portul USB de sub cotiera. E foarte util pentru drumuri lungi, pe langa navigatia masinii, se pot conecta si alte aparate (tablete, laptopuri, telefoane) la internet. (pana la maxim 10 aparate)
am facut un drum pana in luxemburg, masina s-a comportat super, si la confort si la performanta, si am mai pus 1500 km pe bord
|
|
|
09-05-15, 14:45
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
difuzoare noi pe spate MB Quart 100w rms, dedicate E46 (fara inele adaptoare). Cu ele am incheiat capitolul ICE, iar odata ce voi monta volanul din pozele de mai sus, va fi gata si interiorul.
Am comandat aripa fata noua, din pacate nu am gasit nici una second sa nu aiba rugina (pentru pre-facelift). In iulie intra la vopsit + detailing complet interior/exterior/motor/jante
P.S. Are cineva o bara de M ca a mea, sparta, lovita etc? Ma intereseaza doar difuzorul sa fie intreg. Al meu e taiat pe partea dreapta de fostul proprietar pentru a face loc evacuarii pe care am demontat-o.
Last edited by aleks_t; 09-05-15 at 14:49.
|
|
|
09-07-15, 21:28
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
acum ceva vreme masina a implinit 300.000. asa ca ma pregatesc de urmatoarea inspectie:
- discuri + placute fata ATE
- suruburi noi etrieri OEM, pasta placute frana OEM
- ulei motor BMW OEM
- aripa noua (am decis ca nu are rost sa o repar pe cea veche, desi la prima vedere e doar o pata mica)
- 2 senzori parcare noi (se strica foarte des - boala comuna)
- nuca schimbator M OEM, varianta scurta
- TOATE bucsile de pe puntea spate noi (sa scap de cloncanitul enervant la schimbatul vitezelor - alta boala comuna)
- sonda lambda Bosch noua
Am montat difuzoarele spate, insa dupa 2-3 luni, materialul izolant fonic imbatranit de sub politza difuzoarelor s-a spart din cauza bass-ului si a inceput sa zdrangane. Asa ca am comandat toate clipsurile noi de la politza. Urmeaza sa o demontez, sa curat materialul vechi si sa izolez fonic cu dynamat.
|
|
|
14-07-15, 00:32
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 143
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Putini stiu sa intretina corect o masina, esti unul dintre ei. Frumos exemplar. Poti sa-mi dai ceva detalii referitor la motor? Cred ca o sa ma pricopsesc si eu cu unul.
|
|
|
14-07-15, 11:19
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
nu vreau sa crezi ca sunt rautacios , dar acest forum este special dedicat oamenilor ce aduc modificari majore masinilor , nicidecum cei ce isi prezinta strict intretinerea , si hotspot mobil !!!
Bmw club este potrivit pentru unul ca tine , aici se cumpara jante , evacuari , turbine , se face tinichigerie , vopsitorie , se imbraca scaune in alte materiale decat cele de fabrica , se monteaza suspensii mai joase , sau chiar air ride !
esti putin pe langa subiect , sper sa nu te superi pe mine , chiar nu o zic cu rautate !
Tot respectul pentru intretinerea de care dai dovada , dar esti pe langa ....
|
|
|
14-07-15, 12:37
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,576
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Eu sunt de parere ca avem ce vedea ( si invata) pe acest topic , personal nu ma fascineaza asa mult sa vad 2 embleme "M" aruncate pe o masina la misto din vitan si 4 jante pe 18 in combinatie cu suspensie stok .. Degeaba ai masina " fitzza" lipita de asfalt cu jante de 2000 e daca saraca isi pierde bucsile pe drum iar motorul consuma mai mult ulei decat benzina ... Numai bine !
__________________
Cand cineva te priveste de sus ...Fa-l sa regrete ca este la inaltime ....
Last edited by alin-007; 14-07-15 at 12:49.
|
|
|
14-07-15, 12:49
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Quote:
Originally Posted by alin-007
Eu sunt de parere ca avem ce vedea ( si invata) pe acest topic , personal nu ma fascineaza asa mult sa vad 2 embleme aruncate pe o masina la misto din vitan si 4 jante pe 18 in combinatie cu suspensie stok .. Numai bine !
|
Tot ceea ce face el , Alin este normal sa faci la o masina indiferent de situatie !
El prezinta o intretinere.... si mici imbunatatiri , nimic mai mult !
si "fitze" stim bine ca sunt multe...................... aici chiar nu te contrazic !
|
|
|
15-07-15, 16:49
|
#28
|
Skoda Driver
Stage 3
Join Date: Jun 2007
Posts: 157
Member of: [SKODA]
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Posteaza in continuare. Faci o treaba excelenta cu masina. O suspensie ii mai trebuie, in rest e foarte frumoasa. Bafta
|
|
|
17-07-15, 07:47
|
#29
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 1,150
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
Aripa nouă, e aftermarket ? Se va aseza calumea ?
|
|
|
31-07-15, 16:52
|
#30
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
|
Re: E46 - 325Ci M-Technik
@Marian_nebunu - la masina se lucreaza in continuare, nu am terminat cu ea. vor urma si alte modificari. incerc sa aduc masina intr-o stare cat mai perfecta, cu atentie la detalii/material ca sa nu umblu de 2 ori in acelasi loc. Ca mai toti de pe aici, nu imi permit o masina strict de hobby...masina e non stop pe strada (de la ultima poza am mai facut 12.000 km, asa ca tot procesul e mai lent. dar sper sa prezinte interes si pt alti posesori de e46 si nu numai.
@ev-do: mersi. suspensia e deja in beci, din pacate am gasit-o la un pret ok exact la o zi dupa ce am montat bucsile de pe puntea spate. (puteam sa le montez odata cu schimbatul bucsilor - la asta ma refer sa nu umblu de doua ori in acelasi loc ))
@alin-007: mersi, si eu iti urmaresc topic-ul tau. faci treaba buna!
@Tis-ul: aripa este after market. e deja montata, voi reveni cu poze. la lufturi e ca de fabrica. mi-am facut griji in schimb de calitatea tablei. asa ca am dat-o in zinc complet inainte de vopsire.
anyway...
-demontat punte spate + inlocuit bucsi meyle HD
-curatat sub punte + izolat cu spray de zinc
-rulment cardan
-schimbat sonda lambda
-suspensie KW V2 + bielete
-bara stabilizatoare carbon M-Performance
|
|
|
|
|