Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 01-10-13, 18:47   #16
AndreiKMK

Stage 3
 
AndreiKMK's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 131
Default Re: E92 - 320d M3 look

Eu nu mi-as permite sa pun body kitul ala pe un 2 litri dizal.
AndreiKMK is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 19:33   #17
masacruuu

Stage 4
 
masacruuu's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 217
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: E92 - 320d M3 look

Quote:
Originally Posted by AndreiKMK View Post
Eu nu mi-as permite sa pun body kitul ala pe un 2 litri dizal.
Nasol
masacruuu is offline   Reply With Quote
Old 10-10-13, 01:49   #18
lucian_bmw

Stage 5
 
lucian_bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 482
Default Re: E92 - 320d M3 look

vine foarte bine ....dar nu imi place cum vin proiectoare in bara asta....bafta
lucian_bmw is offline   Reply With Quote
Old 10-10-13, 10:44   #19
cllaudiu

Stage 4
 
cllaudiu's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 210
Default Re: E92 - 320d M3 look

Vazut astazi pe DN in Otopeni arata foarte bine
cllaudiu is offline   Reply With Quote
Old 10-10-13, 14:25   #20
masacruuu

Stage 4
 
masacruuu's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 217
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: E92 - 320d M3 look

Quote:
Originally Posted by lucian_bmw View Post
vine foarte bine ....dar nu imi place cum vin proiectoare in bara asta....bafta
Ms frumos. Initial am zis ca nu vreau sa scot proiectoarele si sa fie totul functional insa am inceput sa ma gandesc la scos ..
masacruuu is offline   Reply With Quote
Old 10-10-13, 14:26   #21
masacruuu

Stage 4
 
masacruuu's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 217
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: E92 - 320d M3 look

Quote:
Originally Posted by cllaudiu View Post
Vazut astazi pe DN in Otopeni arata foarte bine
Ms frumos !
masacruuu is offline   Reply With Quote
Old 09-12-13, 14:13   #22
masacruuu

Stage 4
 
masacruuu's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 217
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: E92 - 320d M3 look

Din cauza ca a trebuit sa schimb volanta,kit ambreiaj si racordul flexibil de la evacuare nu am mai facut mare lucru pe exterior .. doar grile M performance originale
La interior am curatat pielea cu Rejuvinator Oil & Prestine Clean pe care le recomand,pielea e curata si mai moale
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	d807e2970e2eaaae27bc0ac8c29f4b57-1946767-1000_1000.jpg
Views:	106
Size:	184.8 KB
ID:	2905453   Click image for larger version

Name:	IMG_1063.JPG
Views:	359
Size:	2.54 MB
ID:	2905454   Click image for larger version

Name:	IMG_0990.JPG
Views:	158
Size:	2.82 MB
ID:	2905455  

Click image for larger version

Name:	IMG_0991.JPG
Views:	147
Size:	2.76 MB
ID:	2905456  
masacruuu is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 16:58   #23
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: E92 - 320d M3 look

Problema este ca pe motorul tau trebuie sa schimbi tot , odata cu distributia , adica , arborele cotit si cu el odata si cuzinetii toti , apoi distributia , lanturile ( 2 buc ) pinioanele si intinzatoarele ( vin model nou si model vechi nu mai gasesti oricum ) . Ai ceva bani de bagat , adica in jur de 3000 euro minim si un mecanic bun , caci altfel nu mai vezi motor bun . Daca nu schimbi arborele cotit , degeaba schimbi distributia , ca lantul tot se rupe , pinionul de jos de pe arborele cotit fiind problema mare a acestui motor ( si nu este detasabil ) , este facut din acelasi material cu arborele ( adica fonta cenusie ) si nu tine la multi KM .
Deci BMW sucks . Degeaba consuma el putin si putere buna , ca nu are rezistenta in timp .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 18:02   #24
masacruuu

Stage 4
 
masacruuu's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 217
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: E92 - 320d M3 look

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Problema este ca pe motorul tau trebuie sa schimbi tot , odata cu distributia , adica , arborele cotit si cu el odata si cuzinetii toti , apoi distributia , lanturile ( 2 buc ) pinioanele si intinzatoarele ( vin model nou si model vechi nu mai gasesti oricum ) . Ai ceva bani de bagat , adica in jur de 3000 euro minim si un mecanic bun , caci altfel nu mai vezi motor bun . Daca nu schimbi arborele cotit , degeaba schimbi distributia , ca lantul tot se rupe , pinionul de jos de pe arborele cotit fiind problema mare a acestui motor ( si nu este detasabil ) , este facut din acelasi material cu arborele ( adica fonta cenusie ) si nu tine la multi KM .
Deci BMW sucks . Degeaba consuma el putin si putere buna , ca nu are rezistenta in timp .
Din pacate cam asa sta treaba insa la bmw mi-au cerut undeva la 2000 de euro .. Am cumparat lanturile si intinzatoarele insa mecanicul la care imi duc masinile de vreo 15 ani a refuzat sa faca operatia(am vrut sa schimb odata cu ambreiaju si volanta ) pe motiv ca nu are in primu rand sculele necesare asadar am dat piesele inapoi ...

Eu mai am nevoie sa nu pice inca 15-20 de mii de km ca dupa aia o sa stea pe bara si dupa o bag direct la schimbat de distributie .. Asa cum are 135 de mii nu cred ca o sa pice chiar asa rapid .. SPER

Daca as alege sa fac la un mecanic bun si sa nu ma duc la bmw cred ca sigur rezolv cu 1000 poate chiar si putin sub ..

Last edited by masacruuu; 24-12-13 at 18:18.
masacruuu is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 21:00   #25
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: E92 - 320d M3 look

Quote:
Originally Posted by masacruuu View Post
Din pacate cam asa sta treaba insa la bmw mi-au cerut undeva la 2000 de euro .. Am cumparat lanturile si intinzatoarele insa mecanicul la care imi duc masinile de vreo 15 ani a refuzat sa faca operatia(am vrut sa schimb odata cu ambreiaju si volanta ) pe motiv ca nu are in primu rand sculele necesare asadar am dat piesele inapoi ...
Eu mai am nevoie sa nu pice inca 15-20 de mii de km ca dupa aia o sa stea pe bara si dupa o bag direct la schimbat de distributie .. Asa cum are 135 de mii nu cred ca o sa pice chiar asa rapid .. SPER
Daca as alege sa fac la un mecanic bun si sa nu ma duc la bmw cred ca sigur rezolv cu 1000 poate chiar si putin sub ..


Mecanici buni gasesti , dar , trebuie sa desfaci tot din motor , aici e problema si de aia nu se baga unii. Cand zic tot , sa stii ca tot trebuie umblat si desfacut , pierzi freon la AC , umbli la pistoane si dupa parerea mea trebuiesc bagati si segmenti si la BMW la reprezentanta nu are cum sa iti ia numai 2000 euro -decat daca schimba doar unele pe la motor , deoarece numai un arbore cotit nou ( nu merge sa pui vechituri ) este aproape 1000 euro si cu cuzineti cu tot , mai pui 300 euro . Iar la distributie nu trebuie sa ai scule ceva speciale , ideaa este ca mecanicul tau nu vrea sa se lege la cap , deoarece stie ca umbland astfel la motor este totul modificat si masina nu va mai merge la fel si nu vei mai fi multumit dupa aia. Iti dau exemplu , umbland la pistoane ( ca sa scoti arborele ) nu va mai avea aceasi compresie daca nu bagi si segmenti noi iar la arborele cotit trebuie obligatoriu bagati cuzineti noi , ca nu vei mai avea presiune de ulei dupa aia si motorul imediat in max 10000 km se va distruge cu turbo cu tot ,deci , nu mai va fi ca inainte. Sa iti zic ceva , la KM care ii are masina ta ( fictivi ) si anul 2008 ( fiind Belgia ) sa stii ca masina ta are cel putin 200 mii km si de aia este vanduta de cei din alte tari ( din motivul acestestei reparatii necesare si urgente ) . Masina a fost vanduta flota si are puterea redusa pentru taxe . Deci de aia ai si luat-o la pretul la care ai luat-o . In fine , un sfat mare , daca nu vrei sa iti cauti alt motor ( se face praf in caz de rupere a distributiei ) , FARA FRANE DE MOTOR si fara ture mari la motor , pana schimbi distributia si restul in acel motor. Cele cu cutia automata nu au acest risc sa rupa lantul de distributie ( unul se rupe doar , cel de jos , sare de pe pinionul de la arborele cotit ) si un alt sfat la motorul tau , NU MAI PUNE uleiul recomandat de BMW 5w40 , e prea fluid pentru un motor uzat si folosit ca al tau si nu mai face presiunea de ulei necesara si minima ca sa tina patina hidraulica de la lantul de distributie si il lasa liber si asa se rupe . Problema e majora la BMW si a stricat mii de motoare din cauza acestui ulei ,numai ca BMW vrea vanzare la piese si la masini noi , ) .Pune ceva gen 10w60 RACE de la Castrol , sau un 5W50 daca gasesti . Ai sa vezi ca si zgomotul motorului se rezolva si dispar acele zgomote ciudate de distributie .
Stiu , o sa te intrebi de unde stiu atatea de acest motor , AM unul in posesie pe un X3 si am mai reparat cateva motoare facute praf din cauza distributiei de cacao de la marele BMW
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 21:07   #26
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: E92 - 320d M3 look

Nu stiu daca ai inteles ca este OBLIGATORIU sa schimbi la modelul tau 2008 arborele cotit, deoarece el este cauza si uleiul prea fluid . Ca sa intelegi , pinionul de jos de la motorul tau este facut din acelasi material cu arborele cotit ( adica turnat ) si de aia nu poate fii schimbat si de aia se si strica ( calitate slaba fata de otelul lantulul ) .De la 2011 in sus au pus pinioane de otel detasabile de pe arborele cotit si de aia nu mai sunt mari probleme.Daca schimbi numai lantul si patinele nu faci nimic , pinionul de jos de pe arbore este tocit si el face sa incalece lantul ( chiar nou fiind ) si se rupe si ala nou la fel ca si ala vechi .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 21:24   #27
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: E92 - 320d M3 look

Ce sa intamplat cu masina ca discutati despre motor, fiind ca in topic nu scrie nimic concludent.
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 21:47   #28
masacruuu

Stage 4
 
masacruuu's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 217
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: E92 - 320d M3 look

Masina a fost verificata la bmw si pe inca 2-3 testere si a iesit ok la km si am si istoric full insa nu am scos niciodata din calcul faptul ca se pot aranja f bine sa nu iasa nimic .. Cat despre masina de flota clar nu cred ca ia cineva masina full la interior ptr asa cva.

Cat despre cost nu pot sa zic ca am dat mult sau putin .. am dat cam cat a fost pretul pietei,dupa cum spui tu toate pana in 2011 au problema asta deci ca as fi dat mai mult sau mai putin nu cred ca mai conta.

Interesant ce imi spui despre uleiul acela insa mie mi-a fost recomandat de catre un mecanic la service sa pun 5w in loc de 0w .. insa o sa caut uleiul acela race despre care mentionat

Cu putere redusa sunt multe acolo pentru ca taxele sunt f mari(am o ruda acolo si mi-a explicat ce aberatii de bani dai ptr 150+ cai)

E o rusine ptr bmw o asemenea defectiune ..

Pana la urma decat sa dau 3000+ la bmw pentru schimbat distributie imi caut la dezmembrari un 320d din 2011 si termin problema
masacruuu is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 21:48   #29
masacruuu

Stage 4
 
masacruuu's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 217
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: E92 - 320d M3 look

Quote:
Originally Posted by ryoraul View Post
Ce sa intamplat cu masina ca discutati despre motor, fiind ca in topic nu scrie nimic concludent.
Nu s-a intamplat nimic inca .. este vorba de faimoasa problema cu distributia care caracterizeaza motoarele de 2.0 ..
masacruuu is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 22:39   #30
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: E92 - 320d M3 look

Am auzit si eu de acea problema, stiu pe cineva care si-a schimbat distributia precaut si a mai schimbat ceva pe la masina si l-a costat vreo 1000 de euro, are atelierul lui si reduceri la piese, de aceea cred ca l-a costat asa de "putin".
ryoraul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -