Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
sincer cu turbina asta de diesel nu te vad bine participand la aceste 2 evenimente !
am avut un prieten ce a pus turbina de iveco si a tinut decat 4 liniute , intradevar era pusa pe un 2.5 12v , nu pe 1.8 ...
dar totusi stau si ma intreb de ce ai investit tu suma asta in acest motor , nu o zic cu rautate chiar astept sa vad rezultatele investitiilor tale .
eu unul nu vad o investitie buna in acest motor ,dar nici nu vreau sa spun "ceva jignitor"
apreciez munca ta, si rabdarea de care ai dat dovada si chiar meriti sa fi urmarit cu acest topic ...
cand preconizezi ca vei scoate masina pentru a fi pusa in paralel cu o alta masina ?
|
Nu e nici o jignire fiecare are opinia lui si dreptul lui sa zica cam asta ar fi democratia
Si in primul proiect am folosit turbina de diesel si am fost la doua competitii de drag unde am luat un loc 1 si un loc 2.
Am mers cu masina 20000km + noul proprietar o foloseste de o jumate de an ,a fost si in germania cu masina fara probleme.
Opinile difera cum tu nu vezi rostul investitiei in 1.6 1.8 eu nu vad rostul investitiei in motoarele mari care au peste 150 cai care de fabrica au cai suficienti pentru folosirea normala si zilnica pe strada.
(alta poveste daca se foloseste pentru curse).
Eu am obtinut exact ce am vrut; o masina cu intretinere minima(impozit, rca, consum, ectr) care e folosit zilnic si are destui cai pentru orice scop deci MULTIFUCTIONAL.
Pe 18mai va fi testat ce stie
http://www.autocrono.ro/competitie_1...-gheorghe.html
pentru cei care nu cred locul 1 si 2 tot aici se poate verifica in arhiva rezultatele obtinute in anul trecut .