Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 28-02-13, 00:06   #271
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by Chriss-T View Post
S-a cam pus praful pe topic-ul asta...
am revenit cu ceva.
- jantele sunt gata
- gumele sunt gata
- dar cand sa pun jantele pe masina s-a rupt oala stanga spate,asa ca masina intra la pregatit pt vopsit fie ca vreau fie ca nu.
-culoarea pt pisica vreau cum e bmw-ul din ultima poza.am gasit ceva asemanator,dar cred ca tot pe comanda o fac.asteptam sa vedem ce iese.

Mama ce e acolo frate ! Se vede clar ca nu e prima data cand a cedat oala aia , ca mai vad urme de sudura ! Si suspensia reglabila , fiind foarte dura a contribuit la ruptura aia de toata frumusetea ! Partea proasta e ca e abia inceputul asta ! da ok , un prag , o aripa nu e problema sau podeaua [ eu am avut probleme cu pragurile si podeaua ] , dar daca e afectata structa de integritate/rezistenta a masinii [ traverse , lonjeroane , umerii caroseriei ], nu are rost sa o refaci ! Ca sa nu mai aducem vorba de modul cum va fi pusa la loc [ dreapta nu va mai sta asta e clar , si va fii stramba ] , o sa ai probleme la reglatul rotii ca unghi de atac/fuga/camber si va forta tot subcadrul , si in final va ceda sl el [ mai ales ca vad rugina si in podeaua portbagajului !


De asta recomand sa va puneti bare transversale/xbrace uri sau kituri de ranforsare ! conteaza foarte mult mai ales la bmw e36 si e46 unde se stiu ca au probleme la spate cu asa ceva ! ROZ? fii serios . Mna , gusturile nu se discuta , pot trece cu vederea , asa cum am trecut multe , dar sincer ce vad aici , e imposibil sa taci si sa zici ca e totul OK ! TE MINTI SINGUR !

Iata un indiciu la ce va urma cat de curand la tine , daca o lasi asa in continuare [ pacat ca nu mai gasesc poza aia sa vezi carnagiu in toata regula cu frame ul smuls din 3 surburi ! :
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bigproblem.jpg
Views:	282
Size:	42.9 KB
ID:	2704379   Click image for larger version

Name:	reinf_e46_subframe_2.jpg
Views:	242
Size:	279.0 KB
ID:	2704380  
__________________

Last edited by DEVIL's Style; 28-02-13 at 00:11.
DEVIL's Style is offline  
Old 28-02-13, 09:50   #272
Chriss-T

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,084
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Mama ce e acolo frate ! Se vede clar ca nu e prima data cand a cedat oala aia , ca mai vad urme de sudura ! Si suspensia reglabila , fiind foarte dura a contribuit la ruptura aia de toata frumusetea ! Partea proasta e ca e abia inceputul asta ! da ok , un prag , o aripa nu e problema sau podeaua [ eu am avut probleme cu pragurile si podeaua ] , dar daca e afectata structa de integritate/rezistenta a masinii [ traverse , lonjeroane , umerii caroseriei ], nu are rost sa o refaci ! Ca sa nu mai aducem vorba de modul cum va fi pusa la loc [ dreapta nu va mai sta asta e clar , si va fii stramba ] , o sa ai probleme la reglatul rotii ca unghi de atac/fuga/camber si va forta tot subcadrul , si in final va ceda sl el [ mai ales ca vad rugina si in podeaua portbagajului !


De asta recomand sa va puneti bare transversale/xbrace uri sau kituri de ranforsare ! conteaza foarte mult mai ales la bmw e36 si e46 unde se stiu ca au probleme la spate cu asa ceva ! ROZ? fii serios . Mna , gusturile nu se discuta , pot trece cu vederea , asa cum am trecut multe , dar sincer ce vad aici , e imposibil sa taci si sa zici ca e totul OK ! TE MINTI SINGUR !

Iata un indiciu la ce va urma cat de curand la tine , daca o lasi asa in continuare [ pacat ca nu mai gasesc poza aia sa vezi carnagiu in toata regula cu frame ul smuls din 3 surburi ! :
sa vedem daca se mai poate face ceva,vreau sa o schimb cu totul...daca nu,ultima varianta recarosare.aici poate am un avantaj,pt ca in carte masina e trecuta coupe :>
Chriss-T is offline  
Old 28-02-13, 20:27   #273
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by Chriss-T View Post
sa vedem daca se mai poate face ceva,vreau sa o schimb cu totul...daca nu,ultima varianta recarosare.aici poate am un avantaj,pt ca in carte masina e trecuta coupe :>
N-am mai auzit pana acum........
florineluspr is offline  
Old 28-02-13, 20:29   #274
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
N-am mai auzit pana acum........
Se poate ! mai cunosc pe unu care are coupe si in carte e compact ! RAR ul vietii )))
DEVIL's Style is offline  
Old 28-02-13, 23:42   #275
Chriss-T

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,084
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
N-am mai auzit pana acum........
Chiar am facut 2poze...o sa le urc maine.asa scrie "cupeu"
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Se poate ! mai cunosc pe unu care are coupe si in carte e compact ! RAR ul vietii )))
La noi totul e posibil.
Intrebare: daca sudez alta oala e ok sau nu mai are rost sa ma complic?
Chriss-T is offline  
Old 01-03-13, 02:41   #276
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by Chriss-T View Post
Chiar am facut 2poze...o sa le urc maine.asa scrie "cupeu"


La noi totul e posibil.
Intrebare: daca sudez alta oala e ok sau nu mai are rost sa ma complic?
Asta e si ideea : NU MAI ARE ROST ! Ca sa faci o treaba corecta , ti ar trebui stand de sasiu , un sudor al dracului de bun si foarte multa rabdare ! cat bani ai cheltui pentru treaba asta , mai bine cauti o alta caroseriei si muti ce ai pe masina asta pe cealalta si gata ! Nu mi veni cu texte ca ai oameni buni in zona , sudura aia nu se face la ochi , cum fac "specialistii" nostrii ! acolo si o deviatie de cativa mm va da totul peste cap ! Masina asta e moarta si punct ! Cauta alta caroserie , e cea mai buna varianta !
DEVIL's Style is offline  
Old 01-03-13, 15:14   #277
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

pff...fara suparare,dar ce gunoi de masina...
zpzpzpo is offline  
Old 01-03-13, 15:23   #278
Tis-ul

Stage 5
 
Tis-ul's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 1,150
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

E cam nașpa ce e la oala aia, și mai nașpa vestea dată de Devil.

Caută o altă caroserie, și mută tot de pe una pe alta..
__________________
Tis-ul is offline  
Old 01-03-13, 17:18   #279
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by Tis-ul View Post
E cam nașpa ce e la oala aia, și mai nașpa vestea dată de Devil.

Caută o altă caroserie, și mută tot de pe una pe alta..
ce stii tu despre oala aia,ce stii tu despre ce vorbeste devil ?
plm ce forum a devenit si 4tuning,toata generatia fara buletin se muta aici
zpzpzpo is offline  
Old 01-03-13, 18:41   #280
vali vtk
Dacia Driver

Stage 5
 
vali vtk's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of:
[DACIA]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Asa se intampla ca toti vacarii se cred sudori.Acolo e prins doar amortizorul nu afecteaza asezarea puntii . Ar trebui sa te ajute sa nu mai schimbi caroseria http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1429052
__________________
„Nu te certa niciodată cu un prost! Te aduce la nivelul lui şi te bate cu experienţa! ..."
My tires are worn from the street not from idiot camber,
E36 320i sedan BR 36 EVO
E46 320d touring BR 04 KRO

Last edited by vali vtk; 01-03-13 at 18:46.
vali vtk is offline  
Old 01-03-13, 19:31   #281
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Quote:
Originally Posted by vali vtk View Post
Asa se intampla ca toti vacarii se cred sudori.Acolo e prins doar amortizorul nu afecteaza asezarea puntii . Ar trebui sa te ajute sa nu mai schimbi caroseria http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1429052


La baiatul ala ruptura a fost din alte cauze , nu rugina cum e in cazul lui chriss ! din punctul meu de vedere acolo greu mai poti face ceva ! uite te in jurul oalei sa vezi ce si cum !plus ca ruptura la ala a fost fix din cauza amortizorului.... la el e si rugina responsabila + sudura facuta anterior ! ce te face sa crezi ca va rezista? O va face si peste juma de an vor aparea probleme din nou ! asa cum sa mentionat si in postul acelui baiat !

Daca totusi te hotarasti sa o pastrezi : da un telefon la czr service bucuresti ! am vazut ca au stand de indreptat sasiu performant si multe altele ! presupun ca au cunostintele necesare pentru a rezolva problema , dar nu stiu si cat te va costa toata treaba !
DEVIL's Style is offline  
Old 01-03-13, 20:18   #282
vali vtk
Dacia Driver

Stage 5
 
vali vtk's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of:
[DACIA]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Nu are nevoie de nici un stand de indreptat sasiu, chiar daca ar schimba toata oala. In cazul lui daca zona afectata este mai mare decat acea intaritura tencuita de nea "vacaro-sudor" , schimba doar partial din contraaripa zona afectata.
Pe contraaripa noua centrata in pozitie marcheaza gaura si apoi taie astfel incat sa ramana de jur imprejurul gaurii marcate o margine de 15mm si sudeaza in puncte la cca 15-20mm distanta intre puncte pe centrul zonei suprapuse. Pentru mai multa precizie se pot da gauri in cu in diametru de 5-6mm iar punctarea se va face in cruce pentru a se reduce tensiunile in material. Sudura este de preferat sa fie efectuata cu MIG/MAG ,TIG sau MMA exclus oxiacetilena.
Sudurile periate la luciu metalic si protejate cu Grund cu zinc, mastic pensulabil si vopsea.

Last edited by vali vtk; 01-03-13 at 20:24.
vali vtk is offline  
Old 01-03-13, 21:25   #283
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

Hai frate ca nu-i mare belea.Acum serios oala aia o schimbi cu alta fara nici un stres.Chiar nu cred ca are nici pe dracu' daca o asezi bine sudata frumos cu CO2 si apoi slefuit antifonat si gata.Am vazut altele si mai praf, sunt altii care schimba jumatate de masina si voi va ambalati acum pentru o oala ruginita.Acolo cel mai probabil a fost sudat aiurea, probabil cu electrod si nu a fost protejat bine.Degeaba va tot faceti praf.Nu ii afecteaza cu nimic, chiar de nu o fixeaza perfect perfect.Oricum acolo se tine numai amortizorul.Masina sta la fel si fara oala aia, arcul fiind dedesub!

Ps: Daca ai nevoie de ajutor te pot ajuta cu reparatie oalei ca la carte, sudat antifonat totul la cheie.Numai sa ai alta oala de pe alta masina.Taie una buna de pe o caroserie si aia e! O tai mai mare ca sa ai de unde scoate bucata necesara!!
florineluspr is offline  
Old 02-03-13, 21:30   #284
crazzybmw

Stage 3
 
crazzybmw's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 169
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

TRAIASCA ARGESENII MEI SI PISICILE LOR !


Ma doare capul. tre sa mai vin pe la voi pe la intalniri.



Respect.
crazzybmw is offline  
Old 04-03-13, 13:23   #285
Chriss-T

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,084
Default Re: E36 - 88 DUB 318is-ul meu.

oala a fost schimbata taiata mai mult si refacuta frumos,intarita si pe interior si pe exterior...si e piesa.masina a intrat la pregatit pentru vopsit.o sa revin cu poze,momentan dezasamblez la ea
Chriss-T is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -