Te-am vazut in seara asta pe langa Metrou Baneasa, arata bine masina trantita si cu jantele in culoarea aia ! Ps: parca te cunosc de undeva, dar nu stiu de unde ? Ps2: nu pui poze cu ea, in starea actuala ?
A trecut prin mai multe faze ursul de cand am deschis topicul, a avut montat un m52b28 refacut cu compresie 17.5 bar pe fiecare piston
motorul din pacate a fost o mare teapa, avea blocul de aluminium si motorul a fiert atat de rau ca atunci cand am desfacut chiuloasa a iesit cu tot cu filetele din bloc, vina mea ca nu l-am ascultat pe vremea aceea cu cineva priceput dar a ajuns sa fie refacut cu bloc de m50b25 chiuloasa m52b20 volanta ambreiaj de m20 usurate.
Dupa am ajuns la un m20b28 care l-am facut de la 0 ce nu prea am avut noroc cu el ca nu a fost vibrochenul polishat masurat si pe cuzineti noi a batut si a fost dat la dezmembrat, urma un proiect turbo dupa dar dupa acest ghinion am ajuns sa depind prea mult de masina si a ajuns un m52tub25. Sper sa trec la un 2.8 in vara cum am avut sau poate am noroc sa dau de un v8 cum mi-ar place mie. Pe langa motoare masina a avut multe schimbate pe ea dar nu am o lista exacta. A primit scaune FK LA blocant carcasa mare de e34 3.23 faruri hella smoked, punte spate bucsi dural, placute ebc redstuff,
Toate lucrarile au fost facute cu ajutorul prietenului meu Tudoran Nicusor la Turbotechnik Garage, cu acest motiv port cu mandrie 2 stickere pe fiecare laterala a masinii