Dupa aproape un an de cand am cumparat masina mam decis sa fac si eu un topic ca sa va prezint proiectul. Totul ,normal a pornit din pasiunea pentru masini. ( un pic de istorie) Inainte sa am carnetul de sofer vecinul meu bun prieten care la fel pasionat de masini fiind si mecanic auto sia indeplinit un vis si a achizitionat din Germania un URS 316i Coupe din 91 care era intro stare superba si cu asta a inceput totul, distractie maxima cu RWD era super.
Infectat cu virusul RWD,BMW/E30, prin anii de faculta 2005 mam tot intalnit pe net, reviste, 4tuning cu fenomenul ce era la inceput, numit DRIFT. Ani au trecut si dupa foarte multe evenimente vizitate, dar ca spectator mam decis sa fac un efort financiar cat mai mic dar cu rezultat bun (fiindca eram absolvent proaspat cu un joob sa zicem decent) sa imi iau o masina cu potential de a savura RWD-ul. Normal ce era prima mea optiune URS fiindca degeaba visam eu la 200sx AE86 300zx SKY ,SUPRA MK4 nu ma incadram in buget si am ales optiunea europeana
BMW fiindca se gesesc uso motoare piese si la pret Ok.
MASINA
Dupa o serie de cautari esuate de a gasi un urs cat de cat bun puternic si ieftin am gasit un 535i e34 vara trecuta. Mam si gandit motorul e ideal pentru E30 se potriveste si efortul de a pune nui chear asa costisitor, sun propritarul, si normal cei ieftin si bun e deja vandut daar zice omul ca are inca un 325i E36 Coupe de vazare imi trimite poze, si ii povestesc vecinul meu k am pierdut un 535i si ii arat pozele cu Matza rosie si zice hai sa mergem pana acolo sa vedem masina ca e coupe si culoarea rosie.
Am verificat masina si daca exterior nu era chear de laudat si avea o bataie puternica in zona centrala a cardanului avea cateva trasaturi pozitive ,
-Anul 98
-Motor sanatos M50B25 nonvanos,
-155000 km
-fara rugina
+autoblocant ce am descoperit ulterior dupa cumparare
Poze cu masina de az vara si in timp ce faceam primi mei pasi cu RWD (conducand inainte numai FWD) cercuri si opturi cat de cat controlate
)