Salut, am vazut ca au aparut ceva BMW-uri Touring pe aici si m-am decis sa imi prezint si eu "mein touring".
Masina am luat-o din Cluj Napoca (piata AutoTransilvania) in anul 2010 luna iulie, a fost adusa din Belgia de un tip care se ocupa cu masini , aducea mai multe odata pe trailer, infine , eu cautam un E36 coupe cu motor in 6 cilindri (am mai avut un 318is, iar tatal meu a avut 2 E34 un 520i 24v din '95 si un 525i 12v din '89, si un E39 520i din '99, cunoscator si pasionat de BMW) si am fost prin mai multe piete auto, am ajuns si prin Cluj si am vazut acest 320i Touring din '96 care m-a impresionat cu interiorul sau de piele, geamuri electrice fata, trapa, dubluclimatronic, scaune incalzite, era stock masina (cum apare in primele poze), si care avea pretul de 2100 euro neinscris, cand am vazut pretul care era peste bugetul meu umpica am zis nu imi trebuie, mai ales ca e touring, ce sa fac eu cu touring, eu caut coupe (am plecat de langa ea, mai ales ca nu era proprietarul prin zona), asta a fost prima intalnire cu viitorul meu touring-ul.
Dupa cateva saptamani cautam pe net, pe autovit si am vazut din nou un touring, tot albastru, piele grem, nu stiam de unde imi pare cunoscuta masina dar pretul era 1700 euro, l-am sunat pe tip, i-am zis ca vreau sa merg sa vad masina si a doua zii am fost la cluj cu un prieten sa vedem ce e de ea. Ajunsi in piata, m-am intalnit cu proprietarul, am pornit masina, am verificat sa vad ce merge si ce este defect, clima mergea, geamurile ok, trapa nu mergea (a fost lipsa siguranta, belgianul nu folosea trapa si i-a scos siguranta), haionul nu se deschidea (era intepenit butonul de deschidere), in rest multumit de cum a pornit, de cum suna motorul, m-am dat o tura prin piata cu ea, am vazut ca nu bate nimic la ea (amortizoarele erau slabute), ambreajul prindea sus, si am zis asta e, m-am intalesc cu proprietarul ca ii dau 1500 euro a doua zi dupa ce verifica la Alba la RAR actele masinii (sa fie Euro2), zis si facut, a doua zi am verificat actele, s-a confirmat Euro 2 la RAR si am fost dupa ea apoi la Cluj. Pe drum am vazut ca are nevoie si de un termostat nou (nu statea apa la jumatate, abia se ridica peste albastru). In rest toate bune si frumoase, si asa am inceput sa o inscris pe RO si sa o transform mai ales parte mecanica, in ceva ce nu a fost niciodata
Se vede evolutia in pozele ce le atasez.
BMW 320i touring E36
- An fabricatie 08.01.1996
- 267 000 km reali
Interior:
- Piele crem (LEDER SOFT/SAFRANGELB P8SG)
- Scaune fata incalzite
- Geamuri electrice fata (functie confort)
- Oglinzi electrice
- Trapa electrica (functie confort)
- Dublu-climatronic
- Volan sport de piele cu airbag
- Nuca schimbator de piele
- Cotiera fata/spate de piele
- OBC (on board computer cu 18 butoane)
- Radiocasetofon Original BMW
- Inchidere centralizata din cheie-telecomanda cu alarma de fabrica
Exterior:
- Culoare albastru (MONTREALBLAU METALLIC 297)
- Faruri electrice cu lupa bosch
- Xenon H1 35w 6000k
- Semnale smoked
- Stopuri cu semnal alb OEM
- Proiectoare in bara
- Stropitori (diuze) parbriz incalzite (HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES)
- Jante BMW Style 108 pe 18" , 8J ET 47 fata si 8.5J ET 50 spate
- Anvelope de vara Michelin Pilot Exalto fata 225/40ZR18
- Anvelope de vara Michelin Pilot Sport spate 255/35ZR18
- Anvelope de iarna Pirelli Sottozero W240 cu dimensiunea 235/40R18
- Discuri ventilate fata/spate (de 330d E46) de 325/25mm fata si 320/22mm spate
- ABS
- Carlig remorcare detasabil OEM
- Amortizoare sport Bilstein B8 fata/spate
- Arcuri sport KW 60/40 fata/spate
- BMW X-Brace Lower Reinforcement for Front Subframe Cross reinforcement
- Toba sport Eisenmann
Motor:
- M52B20 S3
- 1991 cmc, 150CP (110kw)
- Benzina
Transmisie:
- Cutie de viteza manuala cu 5+1 trepte
- Grup cu raport 3,45
Filmare toba sport Eisenmann: http:// youtube.com/watch?v=ijco3yOXiws