Quote:
Originally Posted by TM 03 BAD
Boch amandoua...doar ca sonda e second. M,am zgarcit putin
|
nu intra nici una nici alta , trebuie sterse . De debimetru sunt 100%ca lai schimbat de pomana , daca sonda nu merge iti da eroare si de debiemtru , la fel ca la diesel daca egr ramane deschis intra aer pe acolo debimetru nu citeste tot aerul care intra in admisie si iti da eroare , dar asta nu insemna ca e stricat !
Se putea incerca usor cu un aparat de masura , nu trebuie sa fii electrician , gasesti pozitivul si negativul cu un aparat de masura in volti si ii dai o acceleratie brusca 4000- 5000 trebuie sa iti dea 5 volti daca nu iti da insemna ca nu citeste bine .
BAFTA CU MASINA , cum e romanul , ce vreti sa dovediti ca a luat omul teapa ! intrati pe youtube sa vedeti masini facute zob, cum se readuc la punctele lor , si daca a fost sudate piese ce! de fabrica nu vin tot sudate , conceptie de roman