Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 22-10-13, 19:53   #31
Wilgax

Stage 5
 
Wilgax's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
Default Re: E36 - 316i

Merge din punctul meu de vedere folie.Daytona Violet e o culoare superba care nu are nevoie de prea multe cuvinte.

Cat despre angel eu ca si parere ti-as recomanda sa le lasi OEM fara.Da mult mai bine.Dar daca alegi pe galben aceeasi nuanta ca si la faruri e ok.La culoarea ta merge si pe alb fara probleme.Nu e SF.Sa nu pui rosu sau albastru ca e tiganeala deja.
__________________

E36 318i BMW sport package.
Wilgax is offline   Reply With Quote
Old 02-12-13, 22:54   #32
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36-Violett Daytona '96

nu am postat de ceva vreeme. am fost foarte ocupat cu scoala, cu servici, cu adunatu de banuti. masina a primit cateva modificari care usor, usor i-au schimbat aspectul. O sa iau pas cu pas. Ramasesem dator cu unele mici precizari pt cine a urmarit topicul !
1 .montare plafoniere cu cititioare si cea centrala si in spate.
montajul este simplu in fata se scoate cea veche se ia cea noua, se taie mufa veche se baga in cea noua. singura modficare este ca se leaga la plusul permanent rosu cu alb firul mov de la cititoarele din fata. poza e exemplificativa -pozA 1
2. in spate cum aveam cititoare simple initial am dorit sa le fac sa se aprinda doar cand deschideam portierele din spate dar dupa ce am studiat problema si schema electrica era un moft inutil asa ca le-am legat la mufa cu 2 fire veche, pt becul care aprinde plafoniera cand se deschide usa,( POZA 2- iar pt becul cu buton de la cititor am tras inca 2 fire plus si minus..(POZA 3..prin sapte pe la stalpul c, spre bancheta pe sub bancheta pana am ajuns la firu de duce in portbagaj unde m-am legat la plusu permanent de la lampa din portabagaj de lumina si la minus maro. in poza am tras sageti sa se vada traseul.POZA 4
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	78
Size:	821.7 KB
ID:	2901662   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	53
Size:	923.4 KB
ID:	2901663   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	58
Size:	868.8 KB
ID:	2901664  

Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	58
Size:	927.1 KB
ID:	2901665  
Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 02-12-13, 23:15   #33
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36-Violett Daytona '96

A urmat butonul de blocare geamuri electrice si butonul de inchidere centralizata din interior, asta dupa ce am montat modul de inchidere centralizata. Am avut mare batai de cap cu un actuator bulit la usa sofer.pt al schimba e chin rau, cu greu am reusit , e pus prost acolo in broasca si trebuie dat jos cu tot cu sistemu de iinchidere, in usa ramane doar manerul. POZA A.
BUTONUL DE INCHIDERE geamuri desi initial de fabrica era langa volan, eu am reusit sal introduc in consola in fata si sai pun si led de lumina in el portocaliu de 12 volti astfel ca lumina pe margini conturu sau rosu ( o sa pun poze cu interiorul mai incolo, cand iau masina de la service unde o am pentru a monta un eleron zender--dar asta mai tarziu ) POZA B.
pentru lumina se leaga la firul mov cu alb de la becul de lumina al brichetei auto plusul , iar minus la maro tot de la acest bec. Pentru a taia instaltia de geamuri acest buton ON OFF l-am legat de minusul de la circtuitul butoanelor de la geamuri din consola, astfel ca daca e off,,,inchide minusul in butonale de geamuri si automat si lumina in ele e intrerupta ( chiar daca pozitia e pornita ) semn ca geamurile sunt inactive. POZA C.
daca explicatiile mele sunt aiurea, cine are nelamuriri sa ma contacteze pe privat, nu sunt un bun prof care sa explice, dar e simplu se intelege.
Dupa ce am montat modulul de inchidere pe telecomanda ( banal la 80 lei ) , am montat in consola butonul de inchidere care are 3 fire..1 minus...un fir mov gri pt ledu de lumina care porneste cu pozitiile ( m-am legat tot de la becul brichetei ) si un fir de plus de da impuls la modul de inchidere. acesta l-am tras pe sub consola pana unde am pus modulul sub volan si la modu l-am pus la pinul aferent comenzii de inchidere . POZA D.
Apoi am inceput cu icalzairea in scaune ! Montat butoanele in consola le-am legat la luminiile de pozitii tot de la firele de la beculetul brichetei. Apoi am facut legatura pt incalzire. E mult de scris dar am facut exact ca in acest link, identic , Cititi ostul userului PITZY850 - poza F e chiar simplu.....
https://forum.4tuning.ro/290-zona-teh...caune-e36.html
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A.jpg
Views:	35
Size:	1.83 MB
ID:	2901677   Click image for larger version

Name:	B.jpg
Views:	63
Size:	863.1 KB
ID:	2901678   Click image for larger version

Name:	C.jpg
Views:	37
Size:	787.5 KB
ID:	2901679  

Click image for larger version

Name:	D.jpg
Views:	44
Size:	621.0 KB
ID:	2901680   Click image for larger version

Name:	E.jpg
Views:	49
Size:	886.8 KB
ID:	2901681   Click image for larger version

Name:	F.jpg
Views:	47
Size:	585.8 KB
ID:	2901682  

Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 02-12-13, 23:30   #34
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36-Violett Daytona '96

Pentru moment m-am oprit cu modificari la interior si am inceput cu mici modificari la exterior,,pe rand au aparut angel eyes, senzori de parcare, am zis ca daca tot am bara M pe fata sa fie ceva M si pe spate. Dupa am ce am achizitionat stopuri alb /rosu am completat aspectul de M si jos. Apoi am plusat cu folie pe geamuri,,,dar toate pe rand !.
Deci primul pas la sistemul de lumini stopuri spate si angel pe fata.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	00.jpg
Views:	87
Size:	82.7 KB
ID:	2901692   Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	95
Size:	105.5 KB
ID:	2901693   Click image for larger version

Name:	22.jpg
Views:	56
Size:	612.6 KB
ID:	2901694  

Click image for larger version

Name:	33.jpg
Views:	77
Size:	575.5 KB
ID:	2901695  
Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 02-12-13, 23:36   #35
devi162

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 200
Default Re: E36 -316i

Quote:
Originally Posted by ms99ass View Post
1. sunt originale
2. cel de pe masina sunt urate(strict parerea mea)
3. jantele in spita clasice dau foarte bine pe e36 sedan
nu sunt originale,sunt replici bbs style 5.am bbs pe 15 dar sunt diferite.
vad ca scrie melber pe ele.

Last edited by devi162; 02-12-13 at 23:38.
devi162 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-13, 23:44   #36
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36-Violett Daytona '96

Daca aveti nelamuriri intrebati !pareri sugesti? In curand pozele de la montaj senzori de parcare,difuzor M spate, folie geamuri, eleron zender, cozoroc luneta, plus niste mici acareturi modicari de lumini in interior si lumina la blocul motor ( sper sa vi se para interesant )...toate pe rand.....pas cu pas, apoi in primavara vine marea investitie, schimbat complet toate consumabilele,,filtre, uleiuri, placute frana, pivoti , bucsi , etc si vopsire macar pentru capota si portbagaj.....sau cine stie poate chiar vopsire totala dar vedem,,,,chiar vreau sa o fac cat de cat si nu se mai vinde ! Ramane de masina clasica ! Desi am e36 de vreo 3 ani nu prea m-a pasionat asa sa o pun la punct, de curand am inceput sa imi dau interesu, dar recuperez eu !
Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 02-12-13, 23:48   #37
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36 -316i

Quote:
Originally Posted by devi162 View Post
nu sunt originale,sunt replici bbs style 5.am bbs pe 15 dar sunt diferite.
vad ca scrie melber pe ele.
Nu m-am exprimat corect! Cand am scris la aceea vreme zicand originale ma gandeam la faptu ca au fost cele cu care am luat masina de la vechiu propretar. Sincer nu stiu cum sa identific o janta daca e originala sau replica! Oricum pe astea tin cauciucurile de iarna. Joi cand iau masina de la vopsit chiar studiez rotile sa vad ce scrie pe ele. Iar cele din poza spitate in 5, le tin cu rotile de vara le am acum pe acasa la vro 200 de km. alea sunt no name-uri. Poate poate cine stie, vine si vreo pereche de rotane noi ! Vedem !
Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 03-12-13, 15:11   #38
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - Violett Daytona '96

Imi place cum ai detaliat pentru toata lumea ce si cum ai facut.
Ai avut ceva rabdare.
Actuatorul ala puteai sa il schimbi fara sa scoti toata yala din usa.
Si mie mi s-a spus ca trebuie scos cu totul, insa cu putina rabdare, atentie si bineinteles nervi am reusit sa il schimb direct pe usa.
Nu mai tin minte cu siguranta insa daca am avut geamul dat jos sau nu.(eu imi aduc aminte ca nu)

La plafoniera e ok ce ai facut. Eu am ales sa pun un pin in plus pe mufa masinii (acolo unde ar fi fost daca venea de fabrica cu lampi aditionale) pe care sa il leg la pin-ul de langa el deja existent in mufa (+).
La cele spate nu cred ca era necesar sa mai tragi separat un plus si un minus de atat de departe. Minus puteai sa il folosesti pe cel deja existent (poate ai obervat, pe masina exista diferite colectoare de 'masa').

Cu butonul de inchidere insa am eu niste intrebari.
Observ ca ai butonul de E39/E38 care ofera un singur impuls.
Modulul pe care il folosesti stie sa foloseasca acelasi impuls si pentru inchis, si pentru deschis ?
Aveai inchidere centralizata de fabrica ?
(mai exact, ai ales varianta cu modulul de inchidere pentru ca nu puteai face altfel butonul sa functioneze, sau pentru ca oricum aveai nevoie de inchidere centralizata?)

Eu am incercat sa dau impuls din buton pe mai toate firele din modulul comfort al masinii(doar cele care ma puteau ajuta in situatia asta, nu la nimereala), in speranta ca voi reusi sa il fac sa inchida usile (sau deschida), insa am reusit doar sa ard un pumn de sigurante. (am alarma si inchiderea de fabrica pe cheie)

Last edited by Skillzu; 03-12-13 at 15:13.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 03-12-13, 23:01   #39
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36 - Violett Daytona '96

Quote:
Originally Posted by Skillzu View Post
Imi place cum ai detaliat pentru toata lumea ce si cum ai facut.
Ai avut ceva rabdare.
Actuatorul ala puteai sa il schimbi fara sa scoti toata yala din usa.
Si mie mi s-a spus ca trebuie scos cu totul, insa cu putina rabdare, atentie si bineinteles nervi am reusit sa il schimb direct pe usa.
Nu mai tin minte cu siguranta insa daca am avut geamul dat jos sau nu.(eu imi aduc aminte ca nu)

La plafoniera e ok ce ai facut. Eu am ales sa pun un pin in plus pe mufa masinii (acolo unde ar fi fost daca venea de fabrica cu lampi aditionale) pe care sa il leg la pin-ul de langa el deja existent in mufa (+).
La cele spate nu cred ca era necesar sa mai tragi separat un plus si un minus de atat de departe. Minus puteai sa il folosesti pe cel deja existent (poate ai obervat, pe masina exista diferite colectoare de 'masa').

Cu butonul de inchidere insa am eu niste intrebari.
Observ ca ai butonul de E39/E38 care ofera un singur impuls.
Modulul pe care il folosesti stie sa foloseasca acelasi impuls si pentru inchis, si pentru deschis ?
Aveai inchidere centralizata de fabrica ?
(mai exact, ai ales varianta cu modulul de inchidere pentru ca nu puteai face altfel butonul sa functioneze, sau pentru ca oricum aveai nevoie de inchidere centralizata?)

Eu am incercat sa dau impuls din buton pe mai toate firele din modulul comfort al masinii(doar cele care ma puteau ajuta in situatia asta, nu la nimereala), in speranta ca voi reusi sa il fac sa inchida usile (sau deschida), insa am reusit doar sa ard un pumn de sigurante. (am alarma si inchiderea de fabrica pe cheie)
MODULUL masinii este cel original de inchidere centralizata. eu am montat modului after market sub coloana de directie si da impuls pe firele de vin de la usa soferului inchidere / deschidere ....fir alb si albastru mai gros...cel putiin asa e la e36 al meu..spre modulul original,,,,deci butonul de inchidere de usi e identic ca cel de e39....da doar comanda de inchidere pe firu de inchidere de la modulul after market. ca sa deschid usile deschid de maneru din usa si se deschide dinspre interior. Din exterior nu. deci din interior daca inchid si deschid de maneru usii se deschide usa respectiva care e deschisa de manerul interior.( exceptie usa sofer care le deschide pe toate 4 )
deci da, cum zici tu, butonul acesta da doar o comanda. nu stie si inchidere si deschidere ! sper ca am explicat corect , daca m-am expriamat gresit va rog sa ma corectati !
PS,,,asa cum am zis, astept sa imi returneze un amic camera sa postez in continuare pozele cu modificari.... !

Last edited by Razvan_Rzv; 03-12-13 at 23:08.
Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 05-12-13, 14:25   #40
voikuwrc

Stock
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 3
Default Re: E36 - Violett Daytona '96

Foarte frumoasa masina sa o stapanesti sanatos. Imi place mult ce modificari iai facut, sunt niste modificari facute cu bun gust care iau schimbat radical aspectul masinii. De curiozitate ce consum ai cu ea? Te intreb pentru ca vreau sa achizitionez si eu o pisica cu acelasi motor ca al tau.
voikuwrc is offline   Reply With Quote
Old 06-12-13, 13:26   #41
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36 - Violett Daytona '96

Quote:
Originally Posted by voikuwrc View Post
Foarte frumoasa masina sa o stapanesti sanatos. Imi place mult ce modificari iai facut, sunt niste modificari facute cu bun gust care iau schimbat radical aspectul masinii. De curiozitate ce consum ai cu ea? Te intreb pentru ca vreau sa achizitionez si eu o pisica cu acelasi motor ca al tau.
am cam ramas in urma rau cu prezentatu masinii, dar o sa postez usor usor pana ajung la zi. sper sa iti placa ce voi posta in continuare.

Consumul este in functie de cum mergi cu ea. Iti zic consum de om linistit. 6 afara fara stres.( sa zicem 90 medie pe DN iar pe autobanda ideal o medie in juru a 110-120 maxim )....urban..9-10 intr-un oras ca Sibiu. Repet mers de om normal, schimbat in max 3000 ture si reprize de turatie cat mai mici. Cred ca orice pisica cu aceasta motorizare consuma cam asa, daca motorul e in mintile sale si are schimburi facute corect ( bujii, ulei, filtru aer, filtru ulei, filtru pompa de carburant, etc ). Cu motorul pe benzina si cu baterie buna mi se pare ca se comporta exceptional iarna un e36 benzinar. Mi-a pornit dupa 5 zile stata din prima si afara erau -22 ( asa zicea obc ). Eu ti-am dat niste cifre reale, pentru un mers decent corespunzator acestei motorizari. Ca daca vrei sa mergi cu ea ca si cu un M....e clar nu? Pentru orice nelamurire cu privire la e36, in limita cunostiintelor iti raspund cu mare placere, doar ca intru mai rar pe 4tuning, dar lasi mesaj in topic si raspund eu.
Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 06-12-13, 13:36   #42
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Smile Re: E36 - Violett Daytona '96

montaj sezori de parcare-. Este chiar usor, caci e36 a venit cu gauri in spate din fabrica prin aceea spuma si ajungi lejer in portbagaj cu o bordamsina....
Se cumpara senzorii, se masoara distantele egale, oricum va ghidati dupa garuile din bara din spatele bandourilor. Se aduna toate cele 4 fire de la senzorii, montati in ordine A B C D (poza 1 ).
Se aduna prin bandouri cele 4 si se scot toate printr-o gaura in spatele la capitonaju de plastic dintre tabla si roata de rezerva. ( poza 2 )apoi cele 4 fire..se dau cu banda...ca stea stranse si se duc catre unitatea centrala a senzorilor. Se baga in mufe ( poza 3 ) la unitate care am fixato bine pe o forma de plastic de deasupra la stop, foarte bine se incadraza la stopu dreapta, unde capacu de la stop are o forma patrata deasupra. AM pus unitatea acolo ( poza 3 ) am legat plusu si minusu ei la minusu de la stop si la firu lampii de marsarier ( parca albastru cu galben firu,-oricum il identificati usor cu lampa de control si masina in marsarier cu contactu pus )...apoi trageti firu unic subtire catre fata ( poza 4 ). L-am scos pe sub bancheta , pe sub coveru de la stalpu C dreapta catre fata, pana la oglinda retrovizoare (pozA 5 ). De sub capitonaju de la plafon am scos firu in fata pe langa picioru oglinzii retrovizoare si l-am lipit acolo. -poza 6.

E chiar usor de facut, nu necesita mari cunostinte , doar o bordmasina si rabdare. Merg bine senzorii, dar arata cam cu 10cm mai putin,,,adica daca real este 1,4 metri ei arata cam 1,3..dar e ok sunt multumit. De aseamnea daca au gheata murdarie pe ei si dati tare in sapte, desi arata corect au un mic delay,de sa zic o zecime doua,,,dar repet la miscare super brusca. la o parcare normala, lejer, indica corect ! Personal sunt multumit.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	57
Size:	809.1 KB
ID:	2903573   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	46
Size:	841.9 KB
ID:	2903574   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	71
Size:	657.1 KB
ID:	2903575  

Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	53
Size:	844.2 KB
ID:	2903576   Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	71
Size:	770.8 KB
ID:	2903577   Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	79
Size:	915.6 KB
ID:	2903578  

Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 06-12-13, 13:48   #43
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36 - Violett Daytona '96

Apoi a urmat folia de 20 la suta transparenta spate si luneta. pe fata e ilegala, desi teoretic e legala. sa va explic de ce. raru cere pt fata o transparenta mai mare de 70 la suta. bun. deci teoretic se poate pune folie care nu depaseste aceasta valoare. Dar din fabrica geamul de e36 deja are 76 la suta transparenta, am masurat la RAR asta cu aparat bun al celor de la control trafic.
deci practic cam orice folie colorata puneti, va depasi norma de 70 la suta ( asta daca nu puneti daia incolora ) si riscati sa pierdeti talonu, caci acum articolu 112 din regulament s-a modificat si nu mai ai dreptu sa repari defectu la fata locului. Daca ai ghinion sa te opreasca rar ( mai rar ce-i drept) si ai folie fata, garantat pierzi talonu,conform legii. Acum ca traim in Romania este altceva, eu am vb ce zice leagea.


Deci folie, apoi daca tot am pus stopuri de M , am zis sa schimb spatele in stilul M, se vede mai jos, difuzoru.

Asa arata masina acum o saptamana, in jur de 2 decembrie, inainte sa pun rotile cu caucicuri de iarna :
Apoi au urmat alte modificari exterioare si interioare,,,dar pas cu pas,,,,
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	0.jpg
Views:	39
Size:	713.2 KB
ID:	2903579   Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	68
Size:	12.18 MB
ID:	2903580   Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	83
Size:	11.80 MB
ID:	2903581  

Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	91
Size:	12.34 MB
ID:	2903582   Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	112
Size:	9.61 MB
ID:	2903583   Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	84
Size:	10.18 MB
ID:	2903584  

Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 20:05   #44
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36 - Violett Daytona '96

Sa continui cu ce s-a mai modificat la masina :
La interior daca tot am pus inchidere pe cheie, am zis sa dau un look oem folosind indicatorul OEM pt inchidere, care este amplasat in consola. Am luat unul de la dezmembrari dar avea ledul ars. Am modificat eu cu led de 12 v in culoare portocaliu si l-am montat. ( poza 1 ).

Apoi pentru ca am deseori nevoie in portbagaj de o bricheta, pentru diverse situatii,( gen lada frigorifica 12 v sau diverse lampi de control etc ) am gasit la REAL un prelungitor auto, 12 v cu mufa si de USB de incarcat, care prin dimensiunile sale de 3cm latime si 8 lungime (avand si buton on off ) l-am fixat bine intre scaunu soferului si consola centrala. Apoi i-am tras fire pe sub consola si l-am legat la plus si minus de la bricheta. Este utila atunci cand ai mai multi consumatori de 12v. Apoi inca un fir cu mufa de bricheta, care il bag cand am nevoie, l-am pus pe sub scaunu sofer pana la stalpu cu centura, apoi pe sub plasticele laterale si bancheta l-am scos in spate in portbagaj. ( poza 2 )

Apoi am montat in locul de sub OBC unde ar veni ochelarii un termometru cu 2 senzori( 1 l-am tras pe sub bord in dreptu pedalelor la sofer , iar celalalt tot ascuns pana in spate sub bancheta .Asa vad temperatura reala in masina , plus cu cati volti incarca alterantatorul ). Pt unii e o tiganie, pentru altii poate le-ar place ca e in culoare portocaliu, acum fiecare apreciaza cum vrea, important e sa imi placa mie ( poza 3 )

Urmeaza apoi o modificare care este in curs.( momentan am pus doar butonul de forma legat la pozitii, dar urmeaza sa adun piesele si sa fac si aceasta modificare-, cine observa isi da seama de ce zic- ASC ) - ( poza 4 ) usor, usor, toate la timpul lor.

Apoi la exterior s-a montat eleronul zender, vopsit si legat firele la stopul de frana din dreapta, firul fiind tras prin mansonul de fire de la portbagaj al masinii. ( poza 5 )

Si ne-a prins iarna, am montat eleronul spate, am schimba jentile punand setul de iarna cu tot cu "cauciuce" Pirelli M+S. Urmeaza cozorocul de luneta ca sa fie gata posteriorul masinii. ( poza 6 )..........
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	63
Size:	11.12 MB
ID:	2906803   Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	89
Size:	11.70 MB
ID:	2906804   Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	92
Size:	4.02 MB
ID:	2906805  

Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	166
Size:	10.43 MB
ID:	2906806   Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	61
Size:	9.14 MB
ID:	2906808   Click image for larger version

Name:	6.JPG
Views:	75
Size:	3.97 MB
ID:	2906809  

Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Old 14-12-13, 10:56   #45
Razvan_Rzv

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 80
Default Re: E36 - Violett Daytona '96

Continuare cu mici modificari la interiori si exterior:
LA INTERIOR- am facut niste schimbari cu privire la ambianta. Mie imi plac, altora poate nu.
1 Am montat in manerele de la usi, leduri in culoare portocaliu OEM. m-am alimentat cu fir de la firele de pozitii de la becurile butoanelor de geamuri, le-am tras pe sub bord, spre usa prin mansonu usii apoi la usi unde le-am pus la leduri .( pozele A B D E ). Culoarea e identinca cu cea din bord si da o nuanta de ambient care mie imi place.
2 Am imbracat consola centrala intr-o folie de este 60 lei metrul patrat, in lumina are mici nuante de perla asa, sincer pare ca are unele nuante de reflectie de Alcantara ( bine , poate exagerez putin ), In pozele B C E F se vede ce zic, cum in lumina de la plafoniera se distinge modelul colantat al consolei.
3 Am montat pe bricheta auto , se poate scoate afara e cu buton ON OFF un sistem de leduri care vin la picioare si in fata si in spate. Ma mai gandesc daca sa o pastrez sau nu, imi place contrastul cum se vede la picioare, dar na, nu e chiar in linia BMW,,in fine...se vede in pozele C D E F ce vrea sa zic.
4 Am montat prin lipire si decupare, pe usitele de la scrumiere covoras anti derapant din silicon pt obiecte. chiar isi face treaba, ai pus un telefon acolo nu mai misca parca se lipeste. De asemenea am mai facut un suport de sticla in consola centrala si am mai pus unul pe usa pasager fata. In cel din consola am tras si led, iar cand pui o sticla de apa acolo, lumina ledului se reflecta super pe sticla.
M-am inspirat de aici : http://www.leduriauto.com/modificare...eduri-bmw-e36/

LA EXTERIOR : am montat cozorocul de luneta, a fost vopsit. Acum spatele are aspectul complet. Mai trebuie sa vopsesc anumite parti unde se vede ca rugina a lucrat la interior.
vedeti pozele G H I J. Cam asa o sa prinda sarbatorile pisica ! Vedem in primavara cum terminam treaba !
Deci pareri? sugesti? opinii? reclamatii?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A.JPG
Views:	49
Size:	3.50 MB
ID:	2907989   Click image for larger version

Name:	B.JPG
Views:	75
Size:	4.95 MB
ID:	2907990   Click image for larger version

Name:	C.JPG
Views:	80
Size:	5.35 MB
ID:	2907991  

Click image for larger version

Name:	D.JPG
Views:	59
Size:	11.89 MB
ID:	2907992   Click image for larger version

Name:	E.JPG
Views:	88
Size:	5.12 MB
ID:	2907993   Click image for larger version

Name:	F.JPG
Views:	72
Size:	11.44 MB
ID:	2907994  

Click image for larger version

Name:	G.JPG
Views:	32
Size:	9.12 MB
ID:	2907995   Click image for larger version

Name:	H.JPG
Views:	43
Size:	8.87 MB
ID:	2907996   Click image for larger version

Name:	I.JPG
Views:	34
Size:	10.52 MB
ID:	2907997  

Click image for larger version

Name:	J.JPG
Views:	59
Size:	10.14 MB
ID:	2907998  
Razvan_Rzv is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -