31-10-11, 17:45
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 460
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Dar cum?..ca si eu vreau sa-mi fac o bara custom pentru spate si sa stiu cum abordez problema inca din faza de proiect...
Superb ursache, iar cu gazele alea pe 2.5 nici mie nu-mi miroase a bine...depinde cat a mers, sa nu fi stricat chiulasa
|
1.Multumesc pentru apreciere..
2.Si eu am putine emotii cu privire la chiuloasa.Motorul merge si trage destul de bine. Momentan vreau sa-i iau compresia si sa vad cum sta. In orice caz, am de gand sa-i dau chiuloasa jos si sa o duc la facut plus de asta vreau sa vad cum sta si pe segmenti, daca va fi nevoie o sa-i schimbi si pe aia. Pana una alta zilele astea vreau sa-l dau jos de pa masina si sa-l desfac incetu cu incetu.
Last edited by alinursM30; 31-10-11 at 17:52.
|
|
|
01-11-11, 00:11
|
#62
|
Banned
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 570
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Dar cum?..ca si eu vreau sa-mi fac o bara custom pentru spate si sa stiu cum abordez problema inca din faza de proiect...
|
ceva de genu, cu precizarea ca cele 2 care vin la unghi tre sa vina mai in centru masinii din cauza ca ursu nu are 2 urechi la grup
|
|
|
01-11-11, 10:22
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by alinursM30
In seara asta am fost la "cumparaturi" si am achizitionat pentru "ala micu" un set de arcuri WEITEC drop 80/60....asa ca sa fie si ursu in randul celor LOW
|
Deci la tine au ajuns arcurile mele?!
Sa le stapanesti sanatos, eu nu m-am descurcat cu ele, n-am rabdare, am spart baia de ulei de 2 ori intr-o saptamana si mi-am luat -40/40....
Bafta.........
__________________
|
|
|
01-11-11, 12:01
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Motronic 1 = absolete. Trage mai slab decat Motronic 1.3 si consuma mult mai mult.
Nu m-as grabi sa-i dau chiulasa jos decat daca este cu adevarat nevoie.
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
|
|
|
01-11-11, 12:05
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by 316i
Motronic 1 = absolete. Trage mai slab decat Motronic 1.3 si consuma mult mai mult.
Nu m-as grabi sa-i dau chiulasa jos decat daca este cu adevarat nevoie.
|
Cum deosebesti Motronic 1 de 1.3?? ..intelesesem ceva de senzorul CKP(cititorul de turatie motor) care este pozitionat diferit...adica la M1.3 este in fata pe fulia motor iar la M1 este la volanta..este corect?..sau ce diferente sunt?
Multumesc.
|
|
|
01-11-11, 12:56
|
#66
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Cum deosebesti Motronic 1 de 1.3?? ..intelesesem ceva de senzorul CKP(cititorul de turatie motor) care este pozitionat diferit...adica la M1.3 este in fata pe fulia motor iar la M1 este la volanta..este corect?..sau ce diferente sunt?
Multumesc.
|
am avut si eu un 2,5 12 v motronic de 1.3....chiar tragea bine....din cate imi aduc aminte calculatorul avea 2 randuri de pini si cititorul la volanta....
singurul 12v care ma batea pe vremea aia era actualul 12v pe care il detin...
__________________
contact 0766-671407
|
|
|
01-11-11, 13:03
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 482
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Cum deosebesti Motronic 1 de 1.3?? ..intelesesem ceva de senzorul CKP(cititorul de turatie motor) care este pozitionat diferit...adica la M1.3 este in fata pe fulia motor iar la M1 este la volanta..este corect?..sau ce diferente sunt?
Multumesc.
|
motronic 1 are calculatorul cu doar 2 randuri de pini...e mai empiric (parca nici erori nu memoreaza- sper sa nu ma insel), nu are sonda lamda, si are cei doi senzori de turatie pe cutie, pe cand motronic 1.3 e putin mai evoluat, calc (are 3 randuri pini) analizeaza mai multe informatii inclusiv de sonda lamda si altele.
|
|
|
01-11-11, 13:11
|
#68
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by mihaimmm
motronic 1 are calculatorul cu doar 2 randuri de pini...e mai empiric (parca nici erori nu memoreaza- sper sa nu ma insel), nu are sonda lamda, si are cei doi senzori de turatie pe cutie, pe cand motronic 1.3 e putin mai evoluat, calc (are 3 randuri pini) analizeaza mai multe informatii inclusiv de sonda lamda si altele.
|
asa o fi..inseamna ca le-am incurcat eu....
...stiu ca avea 2 randuri de pini calculatorul.....si cititor la volanta...sonda lamda nu mai retin daca avea....
oricum motorul era " pe val' acum 4 ani..... ....trage bine si la ora actuala, are "soft" care m-a costat atunci 16 mii lei... )...si injectoare 24v
un cotet......acum arata mult mai bine, s-a reconditiont masina....
|
|
|
01-11-11, 14:48
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Quote:
Originally Posted by mihaimmm
motronic 1 are calculatorul cu doar 2 randuri de pini...e mai empiric (parca nici erori nu memoreaza- sper sa nu ma insel), nu are sonda lamda, si are cei doi senzori de turatie pe cutie, pe cand motronic 1.3 e putin mai evoluat, calc (are 3 randuri pini) analizeaza mai multe informatii inclusiv de sonda lamda si altele.
|
Deci m-am scos, eu am Motronic 1.3 pe motorul meu ..si testerul vede si sonda lambda, ca l-am pus eu pe masina.
Multumesc pentru lamuriri si scuzati off topicul
|
|
|
01-11-11, 18:04
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 460
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Vlad- Imi propun pe viitor sa-i schimb instalatia cu una M1.3, iar in legatura cu chiuloasa nu am sa o dau jos pentru ca nu este nevoie. M-am linistit aseara cand i-am luat compresia. Vor fi schimbate doar garniturile, curelele, distributia si pompa apa.
Bogdan- nu este nici o problema daca ai deschis alt subiect pe topic, dimpotriva cu atat mai bine caci pot fi folositoare informatiile..
|
|
|
02-01-12, 20:52
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 460
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Am revenit cu evolutia motorului. O sa pun cateva poze cu ceea ce s-a mai facut
|
|
|
03-01-12, 08:52
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Da, da ...foarte frumos lucrat, cred ca abia astepti sa-l auzi cum toarce pe masina.
Felicitari pentru lucrare si succes
P.S: imi place mult poza cu bradul
|
|
|
03-01-12, 12:40
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 460
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Multumesc foarte mult Bogdan, si tie iti urez mult succes in continuare. Abia astept sa-l pun pe masina si sa-l dau o tura
P.S. O sa-ti trimit si capacelu(nou), da-mi un sms cu adresa sa-l pun la posta.
|
|
|
03-01-12, 23:44
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
Aoleo....duralube si liqui molly...mai gandeste-te.
|
|
|
04-01-12, 01:40
|
#75
|
Stage 4
Join Date: Nov 2011
Posts: 191
|
Re: E30 - T F B ....OEM STYLE
|
|
|
|
|