19-02-12, 16:35
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Bravo tizule, faci o treaba de milioane ..o sa iasa brici ursul asta, poate il termini pana in Iunie ca sa-l vedem la intalnire
Un asemenea tratament este absolut necesar la un urs care a fost prin mai multe maini si care se vede ca nu este tzipla...chiar daca arata cat de cat bine, trebuie desfacut bucatele ca multe surprize vei gasii ..ai vazut si la al meu ce grozavii am gasit si inca nu am terminat
|
|
|
26-02-12, 21:38
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 672
Member of: [DAEWOO]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Intr'adevar, din pozele alea te subestimam, dar am citit topicul si e impresionat.
A fost țigănită rau inainte.
Ai de munca, dar si rezultatul va fi satisfacator!
Spor!
|
|
|
27-02-12, 21:32
|
#93
|
Stage 4
Join Date: Nov 2011
Posts: 191
|
Re: E30 - GL-22-GTR
baia aia de ulei de otel e foarte buna, fata de prostia aia de aluminiu originala , dar cel mai sfant e cu scut
spor in continuare
|
|
|
28-02-12, 12:16
|
#94
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 188
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Succes in continuare cu ursul! La cate tiganii a avut facute, merita acum un proprietar ca tine, care sa aiba grija de el.
|
|
|
28-02-12, 19:46
|
#95
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 281
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Multa Bafta !
|
|
|
07-04-12, 11:02
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 729
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Revin cu informatii despre proiect. Am mai curatat putin capacu de la motor, dupa care m-am apucat de bucatirea masinii. Primu lucru a fost scoaterea furtunului care vine prin capota la stropitorile de parbriz. Era un simplu furtun transparent furat de undeva de la o toaleta. Am dat mesajul jos de pe geam cu aparatura speciala. Dupa ce am urcato pe capre am facut o mica proba. Cand am dat jos parbrizu sa spart. Toate geamurile de pe masina erau stantete BMW, numai parbrizu nu. Era o chinezarie ieftina. Am dat aripile jos si ce sa vezi….. Foarte mult mastic. Pana si suruburile de prindere a aripilor erau acoperite. De cand era masina la Bucuresti avea un defect vizual la aripa dreapta fata. Ca de de fiecare data apar surprize. Era pus mastic peste gaura de rugina. Au mai fost facute improvizatii la podea. Eu am facut totu cum trebuie ( taiat, curatat si inlocuit ). Am mai avut probleme la suportul de baterie care era refacut de altii. Nu au facut treaba buna, in plus era si taiat ca sa incapa v8-ul. Pentru cei interesati de acest produs, sa se duca la reprezentanta si sa-l cumpere dupa codul 41 11 1 929 429. Costa doar 250 lei. Se mai bucura de jante originale pe 14 cu capace si de o virare mei buna. Cea mai mare problema a fost la aeroterma si la compatrimentu motor. Era foarte indoit si batut cu ciocanu doar ca sa intre v8-ul, in plus unele chestii nu aveau nici o legatura, cum ar fi diversele taieturi in jurul coloanei de directie pentru a incapea tija care ducea la pompa de sevodirectie si multe altele. Instalatia electrica era stricata. Vedeai firu verde, pe parcurs albastru si se termina cu rosu. Triplele erau lipite cu o tiganeala de clei. Acum am alta capota de portbagaj cu emblema. Cea veche are o tona de chit si fibra. Am indreptat tot ce era indoit sau taiat si suprapus cu ciocaneala de ciocan cum am gasit pe fusta spate unde are gura de iesire a tobei finale. Am scos rezervoru. Arata destul de bine. Fara pic de rugina. O alta tiganeala facuta a fost la toate conductele si cablurile de pe punte. Erau legate cu barbete. Am ajustat gaura pentru antena originala. Cea dinainte nu era buna. Era pusa de forma. Am dat jos tot surplusi de chit de pe pasajele spate. Oare cum poti aduce la linie o masina cu 5 cm de chit. Tiganeala maxima. Am pus planseta de boxe originale. Am decapsato si taiato pe cea veche ca aveam niste gauri de ma ascundeam din masina in portbagaj. Am dat ursuletu pe o parte. L-am curatat, degresat si apoi dat cu insonorizant. Mi-am curatat si jantele. De ieri ursuletu ma parasit. A plecat la tinichigerie / vopsitorie completa. Cred ca mai dureaza vreo 2 luni. Treaba cea mai mare si mai sofisticata va fi la ansamblare ca pana acum l-am tot ,,stricat,,.
|
|
|
07-04-12, 11:39
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 672
Member of: [DAEWOO]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Aripile spate le lasi asa sau le redai forma originala?
De apreciat efortul, bravo! Foarte multa munca.
|
|
|
07-04-12, 18:59
|
#98
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Mi-as fi dorit sa ai parte de un urs mult mai bun pentru ca vad faptul ca esti un adevarat impatimit si la fel si un perfectionist pe masura. Asta asa pentru buzunarele tale. Pentru ca oricum ceea ce faci este nemaipomenit iar ursuletul sunt convins ca isi va recapata sclipirea de altadata . Din pacate ai dreptate referitor la ce am vorbit, nu am putu gasi pe nou acea piesa. Si la coupe imi da tot de sedan . Am vorbit deja cu unii din baietii si incerc sa fac tot posibilul sa gasesc in caz ca are cineva. Daca voi putea sa te ajut cu ceva nu ezita sa apelezi, apreciez pasionatii si ajut cat de mult pot.
Iti urez spor la lucru si buget pe masura, sa-ti iasa ursuletul asa cum visezi. Multa bafta.
__________________
In opinia mea TOP 5 masini:
1. BMW e30 ///M3
2. BMW e30 ALPINA
3. BMW e30 320 is
4. BMW e30 325/318 is COUPE/CABRIO
5. BMW e30 316....325 SEDAN/TOURING
Vand/schimb/cumpar piese e30 https://forum.4tuning.ro/641-piese-bmw-vanzare/224804-vand-schimb-cumpar-piese-e30-ursulet.html
o764.7o1.oo5
|
|
|
07-04-12, 21:00
|
#99
|
Stage 3
Join Date: Apr 2009
Posts: 147
Member of: [VW]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
adevarat pasionat! respect si bafta cu proiectu
|
|
|
09-04-12, 13:15
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of: [VW]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Bafta cu vopsitul, sa iasa bine! Poate faci ceva la telefonul ala sa mai raspunzi la el cand te suna lumea
|
|
|
24-08-13, 14:58
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 729
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Am revenit cu informatii despre masina. Cat a fost la vopsit mi-am cumparat toate clipsurile, capacele si dopuletele existstente pentru caroserie si bandouri. Am bucatit mecanica complet. In scurt timp ma voi apuca de ansamblat. Pana atunci ramane sa mai moderez, pozez si sa organizez evenimente StanceWorks in zona Galati-Braila. Va Astept sa vizualizati pagina ( https://www.facebook.com/pages/Stanc...15395565282156 ) si sa aderati la grup pentru discutii ( https://www.facebook.com/groups/485693904845267/ )
|
|
|
24-08-13, 15:17
|
#102
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,453
Member of: [VW]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Abia astept sa ma dai o tura cu ea terminata Sper sa ajung si eu la un stanceworks event la Galati/braila cand vin la Silviu )
|
|
|
25-08-13, 17:17
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,111
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Esti un exemplu pentru multi.
Multa atentie la detalii, multa munca, multa pasiune.
Iti doresc spor in continuare.
|
|
|
25-08-13, 22:09
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
|
Re: E30 - GL-22-GTR
Bravo. Masina asta merita un proprietar ca tine.
|
|
|
30-08-13, 11:55
|
#105
|
Stage 2
Join Date: Nov 2005
Posts: 49
Member of: [VW]
|
Re: E30 - GL-22-GTR
foarte frumos ce faci aici.urmaresc cu interes topicul...
|
|
|
|
|