Am revenit cu noutati. Momentan am un vasc si o elicie noua. Am terminat de dat kilometraju bordului de 4 si de 6 cilindri de la 0. Si MCF se bucura aceeasi treaba. Vedeti cum a decurs toata oparatia cap-coada. Bordu de 4 cilindri il voi amplasa pe masina atunci cand va fi gata toata reconditionarea. Pana atunci merg cu cel de 6.
Ursulica se bucura de tunelul de aer de la ventilator. Totu aproape nou. M-am apucat de multe chestii care sunt in lucru. Cand am sa le termin am sa postez cap-coada tot procesu.
Treburile mari sunt in lucru. Intre timp ne mai ocupam si de astea marunte. De la triple fumurii la triple stock. Vedeti tot procesu inainte si dupa. Am schimbat chederele din spatele lor, toate becurile si am refacut instalatia.
Multumesc pentru aprecieri. Eu sunt bine dar ursu nu. Tocmai ce am apucat sa sparg baia de ulei. Am dat comanda de baie de ulei, garnitura la baie, filtru de ulei si ulei. Sunt pe drum. Cand o sa-mi ajunga baia de ulei am sa fiu nevoit sa dau motoru jos sa o schimb. Intre timp am mai restusato si o retusez in continuare. Este goala pana la tabla. 95% din portbagaj este gata. Am refacut suportul de filtru de aer si suportul de bobine. In locul filtrului de aer actual se afla pompa de servo pentru v8. Sunt niste chestii care nu au nici o legatura cu ce a avut inainte pe ea. Masina este in lucru. Pe parcursul lucrarii mai revin cu informatii.