11-02-11, 09:29
|
#31
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Quote:
Originally Posted by acsel
nu se invarte la fel...rotoarele difera in dimensiuni...si greutate...
si nu ma astept la ceva...o sa fie ceva imfim....dar daca am putut sa fac am facut...
Azi cautand prin curte si uitatandu-ma prin fiare am gasit un racitor de benzina...nu o sa fie marea cu sarea...dar o sa ajute si el acolo...
Manz cu manz se face calul
|
) vezi ca ala e un preincalzitor de motorina de e46 modelu de 136cp )
|
|
|
11-02-11, 10:35
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
) vezi ca ala e un preincalzitor de motorina de e46 modelu de 136cp )
|
ma gandeam ca ar fi ceva de genu...dar am mai intrebat si eu si o sa pot sa il folosesc ca racitor de benzina si sa il pun pe tur dupa filtrul de benzina
|
|
|
12-02-11, 12:20
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,772
Member of: [VW] [Nissan]
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Am zis inca de la inceput ca eu n`o sa mai postez prea mult pe acest forum insa situatia o impune , cel putin pe moment . Masina n`o sa aiba niciodata 220cp , cel putin nu cu prostiile pe care gruia intentioneaza sa ma convinga sa le pun pe masina . Mai sunt de montat timoneria , cardanul , rezervorul si conductele , apoi facuta instalatia electrica a masinii . Daca proprietarul va dorii in continuare sa monteze tot felul de cacaturi care nu fac decat sa ii goleasca buzunarul , va trebui sa plateasca pe altcineva sa se ocupe .
__________________
The best part of falling still is getting back up again - by David Belle
|
|
|
12-02-11, 12:21
|
#34
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 133
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Quote:
Originally Posted by Cataaa_
Am zis inca de la inceput ca eu n`o sa mai postez prea mult pe acest forum insa situatia o impune , cel putin pe moment . Masina n`o sa aiba niciodata 220cp , cel putin nu cu prostiile pe care gruia intentioneaza sa ma convinga sa le pun pe masina . Mai sunt de montat timoneria , cardanul , rezervorul si conductele , apoi facuta instalatia electrica a masinii . Daca proprietarul va dorii in continuare sa monteze tot felul de cacaturi care nu fac decat sa ii goleasca buzunarul , va trebui sa plateasca pe altcineva sa se ocupe .
|
subscriu cata ))
|
|
|
14-02-11, 09:38
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Zilele astea am facut o pauza de la rechin...Si am lucrat la ursu lu Savage...
I-am schimbat motorul din m40b16 si am pus un m20b25...cred ca maine/poimaine o sa fie gata pentru strazi
|
|
|
14-02-11, 10:06
|
#36
|
Banned
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Quote:
Originally Posted by acsel
azi am luat un aletrnator mai mic...cel de pe motor avea 140a cel nou are 90a...
O sa ajute si asta umpic acolo la cuplu...
|
Cum poti sa aberezi in halu' asta ? Exista un proverb : " Daca taceai filozof ramaneai " .
Caii aia nu se castiga din raharurile care le spui tu ... intradevar un soft bun , serpisorii , filtrul de aer ( dar nu toate , poate sa iti traga mai prost decat cu filtrul original ) , o evacuare ( dar la fel trebuie facuta cu , cap nu aiurea ) dar in nici un caz ca ai pus tu un alternator mai mic de 90 AH in loc de 140 AH o sa iti mareasca puterea motorului s-au rahatu' ala de radiator care spui tu ca raceste benzina o sa iti fac motorul mai puternic ) =)) .
Exact cum ti-a spus 316 mai studiaza mecanica s-au daca nu lasa-i pe baietii aia sa-si faca treaba ca tu esti pe langa rau , dar rau de tot fara suparare .
Daca vrei sa ai aia 220 Cp pune mana si strange bani pentru axe cu came , un soft bun etc.
Last edited by Guwy; 14-02-11 at 10:08.
|
|
|
14-02-11, 10:11
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Quote:
Originally Posted by Guwy
Cum poti sa aberezi in halu' asta ? Exista un proverb : " Daca taceai filozof ramaneai " .
Caii aia nu se castiga din raharurile care le spui tu ... intradevar un soft bun , serpisorii , filtrul de aer ( dar nu toate , poate sa iti traga mai prost decat cu filtrul original ) , o evacuare ( dar la fel trebuie facuta cu , cap nu aiurea ) dar in nici un caz ca ai pus tu un alternator mai mic de 90 AH in loc de 140 AH o sa iti mareasca puterea motorului s-au rahatu' ala de radiator care spui tu ca raceste benzina o sa iti fac motorul mai puternic ) =)) .
Exact cum ti-a spus 316 mai studiaza mecanica s-au daca nu lasa-i pe baietii aia sa-si faca treaba ca tu esti pe langa rau , dar rau de tot fara suparare .
|
am zis mai sus...nu ma astept la nimic in plus...dar daca le am prin curte de ce sa nu il pun...si mai departe alternatoru de 140 avea probleme...de aia l-am inclocuit...si am postat si eu sa ma aflu in treaba....acuma sper sa se termine toata discutia asta...
si mai departe am soft bun, serpisiori, evacuare custom, si filtru bun nu chinezarie de 50 lei...
|
|
|
14-02-11, 19:50
|
#38
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 133
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
eu zic ca nu are rost sa se mai abereze atat pe aici si sa terminam cu discutiile astea fara rost...masina are un 2.5 24v de 192 de cai si atat,in rest rezultatul il vom vedea la final
|
|
|
16-02-11, 21:23
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Quote:
Originally Posted by derb3deu_e36
masina are un 2.5 24v de 192 de cai
|
GRESIT! Atat avea cand era noua (nou in cazul nostru, m50b25-ul) , asta la revolutie, sunt curios de diagrama de compresie a motorului, la rece. Bafta cu proiectul insa ai de investit pt cei 220 cai doriti. Daca vrei aprofundam si discutia asta.
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
|
|
|
17-02-11, 16:10
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Quote:
Originally Posted by Gabi_323i
GRESIT! Atat avea cand era noua (nou in cazul nostru, m50b25-ul) , asta la revolutie, sunt curios de diagrama de compresie a motorului, la rece. Bafta cu proiectul insa ai de investit pt cei 220 cai doriti. Daca vrei aprofundam si discutia asta.
|
sunt interesat de ceasuri...dar sa ajung cu constructia la ele...
ce piese mai ai de 323?...suspensie sau discuri fata/spate???
|
|
|
24-03-11, 20:47
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Azi am resiut sa fac progrese mai considerabile cu lucru cu masina vremea a fost frumoasa si sunt si presat de timp sa o fac oarecum functionala ca sa pot concura cu ea la VTM din 10 aprilie.
Am resit sa modic un jug de e34 pt cutia de m50.
Am modificat cremaliera de directie care lovea in baia de ulei
Am modoficat timoneria
Si am pregatit cardanul ramanad sai fac prinderea la rulment zilele viitoare.
Am dat jos rezorvorul si ii voi pune altul in portbagaj.
Am inceput sa trasez traseul de evacuare iar finalele vor fi in locul fostului rezervor.
Am pus cilindru de ambreaj si am adaptat traseul de lichid de la cel de cutie m10 la cutie de m50.
Sper ca sa ma incadrez in deadline sa fie gata pana pe 10
|
|
|
25-03-11, 20:43
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Azi am terminat de pus cardanul....si am cam terminat cu partea de jos a masini pana la evacuari...
Am pus radiatorul taiat tragarul si facut prinderi la radiator, pus alternator...
|
|
|
31-03-11, 09:04
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Am pus botul la masina ,geamurile, si m-am apucat de partea electrica...
Am terminat de triat(simplificat) instalatia electrica de pisica si e cam gata de pus pe masina...azi ma apuc de ea ca pana luni sa incerc sa ii dau prima chie
|
|
|
31-03-11, 09:11
|
#44
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
Lasa forumu' si telefoanele si baga tare, ca in ritmul asta nu mai apuci sa te dai pe 10.
|
|
|
01-04-11, 20:23
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
|
Re: E21 - --A Shark Tale---m50b25
azi am pus bordul si l-am ca potrivit ramane de fixat...iar restul de juma de zi am muncit sa adaptez contactul de pisica pe el....
|
|
|
|
|