Salut,multi cred ca stiu masina,dar din moment ce este la mine acum,este frumos sa o prezint
Masina este un "batran" E30,al carui scop pe aceasta lume a fost mersul "de-a latu".Masina a fost facuta in mare parte de Marius Kns,care a mers numai pe piese de calitate(multam pe aceasta cale :P ) si pe urma a ajuns la Rotti(multam bre pt ajutor),care a preluat stafeta si a continuat munca la ea.
Am ajuns intamplator sa cumpar aceasta masina,eu cautam o masina de distractie,aveam planuri de Escort Cossie dar prea multi bani.Intre timp am vazut-o la vanzare-exact ce vroiam
si ajutat de Jakalu(multe multumiri ) si de fratili Remus-deja nu mai are rost sa iti multumesc - am vazut masina intr-o vineri noapte,duminica am batut palma si joi masina era la mine.
De acum inainte o sa inceapa o poveste de "restaurare" pe care vreau sa o duc la bun sfarsit pana in primavara.
Masina a intrat deja la "full makeover" atat mecanic cat si "tablaros".
Motorul este la Bavaria Remus :P unde asteapta o frumoasa lista de piese noi
.
Caroseria este la refacut,atat compartiment motor,interior,exterior cat si pe dedesupt.
Detaliile masinii sunt:
Motor 3500 cmc M30B35 provenit de pe E34 Alpina B10 ce dezvolta 270 cp si 320 Nm (fata de un m30b35 de serie are in plus: axa cu came 286 grade, pistoane forjate, supape marite, admisia portata, serpisori, soft, filtru de aer sport)
Radiator ulei, radiator apa si electroventilator suplimentar supradimensionate,
Traseu de evacuare executat in intregime din inox
Ambreiaj ceramic Stage 3 rezista pana la 500 cp, volanta 6 Kg
Grup carcasa mare, raport 3.64 sudat 100%
Suspensie Koni reglabila + arcuri 60/60 cu duritate ridicata marca KW
Short-shift custom + bucsi timonerie teflon
Heblu - intrerupator de curent general
Bari stabilizatoare supradimensionate
Bucsi si tampoane motor din Duramit, flanse amortizoare ranforsate
Modificata geometria rotilor (unghi de cadere negativ pe fata / neutru pe spate)
Scaune Sparco + centuri electrice in 4 puncte marca Schroth
Volan piele intoarsa 380 mm
Caroseria a fost deasemenea usurata si ramforsata
Kit single wiper (un singur stergator)
Servodirectie, Bari fata-spate M-technic 2, praguri Zender, stopuri Startec, geamuri electrice, trapa, jante fata tip Alpina incaltate cu semi-slickuri Dunlop.
Urmeaza frana de mana hidraulica,roll cage,sistem de franare(placute Ebc yellow,furtune goodridge,discuri-inca nu m-am decis),un interior frumos si complet,mici detalii Alpina(emblema capota/portbagaj,set pedale) si multe alte nebunii
Am urcat si niste poze mai vechi