03-12-10, 17:47
|
#16
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
S-ar putea sa ai surpriza, ca multi care si-au luat masini vechi pe carburatie, sa ai carburator de dacie...instalat de "mesteri" care si-au luat masini straine dupa revolutie si au constatat ca le consuma cam mult.
Parerea mea personala e ca motorul ar trebui dezasamblat si reconditionat integral, daca vrei sa o arzi original, sau schimbat cu unul mai nou (personal as pune 1.8is ).
Mai ales daca intr-adevar masina a fost carpita "pe strada" cum sustine colegu' "gti 4 ever" eu zic ca sunt sanse mari sa ai carburator de dacie.
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
03-12-10, 18:15
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by E30SB
|
da este exact asa carbu...deci este pentru un 1600?
de fapt 1500?
Last edited by davdriver*; 03-12-10 at 18:20.
|
|
|
03-12-10, 18:18
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by pyttbull
are 2 camere carburatoru ? am avut un urs tot asa de 1.8 si facea la fel ...
|
sal are o singura camera carburatorul
|
|
|
03-12-10, 18:32
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by E30SB
Complicat cu omologarea. In rest, ideea e buna.
Ontopic, daca motorul e de 1,8, nu stiu ce cauta tigania aia de monocorp pe el. Sta pe galeria lui sau sunt ceva modificari? Dupa cate stiu doar pe motor M10 de 1,6 s-a pus asa ceva.
|
ceva modificari s-a facut oricum nashpa treaba...cred ca am sa-l schimb carburatorul...
|
|
|
03-12-10, 20:05
|
#20
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Modelul era 115, dar motorul era M10 de 1600ccm. Practic M10 a fost baza pentru motoarele de 4 cilindri a seriei 3. Carburatorul tau s-a pus pe varianta de 1600, cel de 1800 deja a avut de pilda Solex dublu-corp. Nu stiu daca prinderile pe galerie sunt la fel, de asta am intrebat daca nu se vede vreo flansa de adaptare. Daca nu, se adanceste misterul - e schimbata galeria, s-or fi facut si motoare de 1,8 cu carburator monocorp, sau ai de fapt un motor de 1,6, dracu' mai stie... Iti trebuie un carburator dublu-corp sa vezi daca se potriveste.
Pe de alta parte, chiar si pierburgul asta pe care il ai ar trebui sa mearga daca il reglezi cum trebuie.
Motorul daca e in mintile lui, nu mananca ulei, nu bate, tine presiunea in rampa n-are rost sa-l schimbi pana nu te lasa.
Last edited by E30SB; 03-12-10 at 20:08.
|
|
|
03-12-10, 20:14
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by E30SB
Modelul era 115, dar motorul era M10 de 1600ccm. Practic M10 a fost baza pentru motoarele de 4 cilindri a seriei 3. Carburatorul tau s-a pus pe varianta de 1600, cel de 1800 deja a avut de pilda Solex dublu-corp. Nu stiu daca prinderile pe galerie sunt la fel, de asta am intrebat daca nu se vede vreo flansa de adaptare. Daca nu, se adanceste misterul - e schimbata galeria, s-or fi facut si motoare de 1,8 cu carburator monocorp, sau ai de fapt un motor de 1,6, dracu' mai stie... Iti trebuie un carburator dublu-corp sa vezi daca se potriveste.
|
istoria e mai complicata...de fapt masina a fost un 320 in 6 cilindrii dar a schimbat motorul cu un 1800, carburatorul sigur este de pe un 1600 motor pe care mi l-a dat ca piese de schimb deci poate fi de aici problema....plus clapeta de sus despre care scrie ca trebuie sa stea vertical cu motorul cald ramane tot asa aproape inchisa, azi am incercat sa-i reglez cursa la acceleratie ca nu aveam decat cam 5-7 cm, era un blocaj la carburator agata axul de la clapeta. Dar degeaba...a mai urcat ceva pana la 110 km/h pe drum drept dar nu trage corect. Apropo, turometrul de la 320 nu indica normal la 1800? sunt valori diferite? mi se pare prea putine turatii in bord la ce turat merg cu ea....ms
|
|
|
03-12-10, 20:35
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
In acte cu ce motor e trecut?
Normal ca iti arata aiurea turometrul, e facut sa numere impulsurile pentru 6 cilindri, nu pentru 4, practic iti arata mai putin cu 33%. Poate te ajuta un electronist, sau gasesti un bord/turometru de 318.
Motorul de 1,6 de piese ce carburator are?
|
|
|
03-12-10, 20:41
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by E30SB
In acte cu ce motor e trecut?
Normal ca iti arata aiurea turometrul, e facut sa numere impulsurile pentru 6 cilindri, nu pentru 4, practic iti arata mai putin cu 33%. Poate te ajuta un electronist, sau gasesti un bord/turometru de 318.
Motorul de 1,6 de piese ce carburator are?
|
în acte este trecut asta de 1800 am fost cu ea ieri la RAR este ok, motorul de 1600 nu are carburator de aceea cred ca l-a pus pe asta.dar kilometrajul potrivește de pe unu pe altul sau si ala îmi indica eronat ? mulțumesc.
|
|
|
03-12-10, 20:50
|
#24
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Vitezometrul si kilometrajul n-ar trebui sa fie afectat de schimbarea motorului.
|
|
|
|
|