Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 02-12-10, 18:39   #1
davdriver*

Stage 5
 
davdriver*'s Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
Unhappy problema cu rechinul .....help!!!

Buna tuturor, nu de mult timp am cumparat un BMW 318 i E21, marca de care sunt indragostit inainte am avut un E36 318 is si un E34 525i. Deci am luat un ”rechin” la un pret convenabil, insa nu pot depasi pragul de 80 km/h si asta este penibil cand imi fac daciutele cu farurile sa ma dau la o parte Deci motorul trage greu, si dupa ce se incalzeste sta mereu undeva la 1100/1200 rpm nu coboara de acolo. pentru un 1800 chiar carburatie fiind eu vad prea slabe prestatii, sincer m-am asteptat la mai mult sunt sigur ca e vreo problema pe acolo, sper sa imi puteti da ceva sfaturi cu ce ar trebui sa incep si care ar fi in mod normal prestatiile la un BMW motor 1800 carburatie din 1979? Tin sa precizez faptul ca motorul porneste la prima cheie, in rest masina este legata si sta bine pe drum, am mai avut probleme legatye de frane si ambreiaj (pompa) dar alea sunt simple de rezolvat. Cineva mi-a zis ca e carburatorul si sa pun de Ww jetta sau audi 80 Deci in a 4-a in blana pe linie dreapta merg cu 80km/h....cand l-am luat mergea cu 40 km/h in a 4-a in linie dreapta dar a avut doua bujii moarte. Va sunt recunoscator pentru orice sfat pe care puteti sa mi-l dati cu referire la cele de mai sus. Astept opiniile si sfaturile Dvs.
.....inca ceva important, temperatura la apa urca destul de greu cateodata , altadata urca pana aproape de rosu dar daca merg cu ea intins e mai mult rece apa, asta cred ca influenteaza si consumul de benzina...unde ar trebui sa stea normal acul la apa? La 318 is era mereu putin mai sus de jumatate. Probabil o fi termostatul?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMW-318-1800-cc.jpg
Views:	119
Size:	42.3 KB
ID:	1765654   Click image for larger version

Name:	BMW-318-1800-cc (1).jpg
Views:	99
Size:	44.4 KB
ID:	1765655   Click image for larger version

Name:	BMW-318-1800-cc (2).jpg
Views:	79
Size:	41.0 KB
ID:	1765656  

davdriver* is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 20:22   #2
whitE30

Stage 3
 
whitE30's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 140
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

salut, un raspuns la problema ta nu pot da. am cateva sfaturi, da jos prizele alea si proiectoarele...nici eleronul nu prea da bine
sper sa tii cont de sfat si bafta cu rechinul.
whitE30 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 21:04   #3
E30SB

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Trebuie sa verifici mai multe:
- pompa de acceleratie neajustata
- diafragma poate fi defecta
- canalele de combustibil infundate
- nivel prea mic
- vacuumuri neetanse
- pompa de benzina defecta
- conducta de benzina infundata
- sorbul rezervorului infundat
- clapeta corpului doi intepenita,
etc..
El merge uniform dar nu trage de la un moment dat? Consuma enorm?
E30SB is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 21:16   #4
davdriver*

Stage 5
 
davdriver*'s Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Quote:
Originally Posted by E30SB View Post
Trebuie sa verifici mai multe:
- pompa de acceleratie neajustata
- diafragma poate fi defecta
- canalele de combustibil infundate
- nivel prea mic
- vacuumuri neetanse
- pompa de benzina defecta
- conducta de benzina infundata
- sorbul rezervorului infundat
- clapeta corpului doi intepenita,
etc..
El merge uniform dar nu trage de la un moment dat? Consuma enorm?
Merge uniform dar nu trage nu are sprint si cursa pedalei de accelerație este f scurta sa zic aproximativ 5,7 cm...carbul este simplu cu soc electric care cred ca nu merge ca rămâne turata mereu la 1000, 1200 rpm. Maine am sa-l desfac sa vad ce e pe acolo.probabil propietarul anterior a schimbat jicloarele sau a limitat cursa pedalei de accelerație sa nu mai consume atat. consumul nu este exagerat la cum trage nici nu ma mir, este undeva la 10 la 100. Inca ceva nu are vas de expansiune, se poate asta???Multumesc pentru sfaturi am sa incerc pas cu pas fiecare chestie.
davdriver* is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 21:21   #5
davdriver*

Stage 5
 
davdriver*'s Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Quote:
Originally Posted by whitE30 View Post
salut, un raspuns la problema ta nu pot da. am cateva sfaturi, da jos prizele alea si proiectoarele...nici eleronul nu prea da bine
sper sa tii cont de sfat si bafta cu rechinul.
sal, eleronul i-mi place, proiectoarele i-mi folosesc,merg zilnic cu masina deci imi folosesc mai ales in zona noastră unde este multa ceata, dar prizele si pe mine ma inerveaza dar de moment raman acolo pt ca daca le dau ramane nashpa avand in vedere ca nu vopsesc masina inca, la anul in vara vreau sa o pun la punct.Pana atunci va rog sa ma mai suportati cu prizele pe capota asa mai castig ceva cai in plus glumeam pe seama cailor....numai bine!
davdriver* is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 21:27   #6
AxYJamaicanu
Old School Cars

Stage 5
 
AxYJamaicanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of:
[Suzuki]
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

despre problema asta cu viteza nu stiu insa cu vasul de expansiune, 318 carburatie nu au vas ... mai bine intrebi pe https://forum.4tuning.ro/291-discutii.../page-139.html si pe bmwzone, felicitari ptr alegerea placuta si parerea mea e sa scoti elementele de "tuning". succes in continuare. ce carburator ai ? solex sau zenith (gaura din carcasa filtrului de aer, dupa ce dai jos filtrul e ovala sau rotunda) ?
__________________
1981 BMW 316 E21
Sharknose or no nose !
AxYJamaicanu is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 21:35   #7
E30SB

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Ceva inginerii romanesti, cu siguranta... Baga niste poze sa vedem si noi pacientul..
E30SB is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 21:50   #8
davdriver*

Stage 5
 
davdriver*'s Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Quote:
Originally Posted by AxYJamaicanu View Post
despre problema asta cu viteza nu stiu insa cu vasul de expansiune, 318 carburatie nu au vas ... mai bine intrebi pe https://forum.4tuning.ro/291-discutii.../page-139.html si pe bmwzone, felicitari ptr alegerea placuta si parerea mea e sa scoti elementele de "tuning". succes in continuare. ce carburator ai ? solex sau zenith (gaura din carcasa filtrului de aer, dupa ce dai jos filtrul e ovala sau rotunda) ?
multumesc , e rotunda dar nu stiu ce tip de carb este doar ca este cu o sigura camera.
davdriver* is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 23:25   #9
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Am mai vazut si la altii problema asta si sigur sunt prizele de aer de pe capota
Jos cu ele si da-le din partea mea niste ciocane

O schimbare in bine sigur ii faci......ce-i drept de ordin estetin ca la mecanic.....

Last edited by Maniak22; 02-12-10 at 23:29.
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 06:50   #10
davdriver*

Stage 5
 
davdriver*'s Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Quote:
Originally Posted by E30SB View Post
Ceva inginerii romanesti, cu siguranta... Baga niste poze sa vedem si noi pacientul..
fac astazi nista poze ca ma apuc sa-i dau de cap.... asta sper
davdriver* is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 11:08   #11
E30SB

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Singurul carburator monocorp care s-a instalat pe BMW E21 a fost Pierburg 1B2, pe modelul 315, daca nu gresesc.

Asa arata? http://www.bmwfaq.com/f12/tocando-el-pierburg-527412/

Off-topic: ce volan fain...

Last edited by E30SB; 03-12-10 at 11:11.
E30SB is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 12:57   #12
gti 4 ever

Stage 5
 
gti 4 ever's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,413
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

masina asta din pacate nu a prea vazut atelier de mecanici , mai mult a fost carpita pe strada . ( vb in cunostinta de cauza). caroseria e ok , poate iesi o masina frumoasa dar ce as face eu ,as arunca motorul si as pune de pe e36 un 1.8. bafta cu ea
__________________
seat leon fr x2
gti 4 ever is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 13:01   #13
E30SB

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Complicat cu omologarea. In rest, ideea e buna.
Ontopic, daca motorul e de 1,8, nu stiu ce cauta tigania aia de monocorp pe el. Sta pe galeria lui sau sunt ceva modificari? Dupa cate stiu doar pe motor M10 de 1,6 s-a pus asa ceva.
E30SB is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 16:55   #14
pyttbull

Stage 5
 
pyttbull's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,392
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

are 2 camere carburatoru ? am avut un urs tot asa de 1.8 si facea la fel ...
pyttbull is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 17:25   #15
E30SB

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
Default Re: problema cu rechinul .....help!!!

Credeam ca doar eu sunt fript pe-aici sa nu vad ca e motorul de 1,8, dar uite ca mai e cineva care n-a vazut ca vorbim - de 14 postari deja - de un carburator monocorp.
E30SB is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -