Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 25-01-10, 18:16   #16
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

Nu am avut cum sa merg prea mult, sa testez nici atat. Sunt -25 de grade la suceava, totul e inghetat. Chestia e ca dupa ce faci conversia trebuie sa faci vreo 200km sa se regleze DME-ul pt ca diferentele de debit sunt mari. Oricum cat am mers cu ea nu prea am sumtit lipsa de cuplu la turatiile joase. Revin cu impresii dupa "decongelare"
__________________
[SV-86-RUN] BMW 523i E39, Magnaflow Cat.+Dual Exhaust, Short-Shifter, M50 intake manifold, 200CP+
https://www.youtube.com/watch?v=Yy0S2bQeXbA [Exhaust Sound]
https://www.youtube.com/watch?v=YP7loWng6Rs [Exhaust Sound2]
523i e39 Modded[My Car]
duxter is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 11:35   #17
jack_e36

Stage 2
 
jack_e36's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 65
Default Re: E39 - Modded 523i

frumoasa masina...imi place mult interioru...si ai grija sa nu uiti ca ai mile in bord
jack_e36 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-10, 17:42   #18
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

Multumesc

Maine iar in service...au crapat furtunele de vacuum de la admisie si le inlocuiesc Deci cine mai face conversia la galeria de m50 sa puna furtun calumea
duxter is offline   Reply With Quote
Old 31-01-10, 23:09   #19
Provenzano


Stage 5
 
Provenzano's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,451
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
[BMW]
[4Wheels]
Default Re: E39 - Modded 523i

bafta la proiect. frumoasa masina.
Provenzano is offline   Reply With Quote
Old 31-01-10, 23:28   #20
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

Multumesc
duxter is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 22:56   #21
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

Noutati

Exhaust Sound dupa M50 intake (PS: filamt cu telefonul...noise leveling si calitate slaba)
https://www.youtube.com/watch?v=qbLPS4KcBZA

Un mic 0 la ceva cu cauciucurile de vara, cam -6 afara insa am facut cateva burnuri sa le "coc":
https://www.youtube.com/watch?v=YVUwG1nAoNk
PS: nu am putut sa acc calumea dupa 110-120 ca aveam "trafic" niste inconstienti care mergeau pe marginea drumului si am ezitat (la iesire din sv inspre Stroiesti pt cei din SV.
duxter is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 23:19   #22
JD_RFTR

Stage 5
 
JD_RFTR's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
Default Re: E39 - Modded 523i

Ia, vad si aici megaproiectul tau, poate acum nu ma incurca nimeni
Zi-mi te rog, dupa ce au scris foarte multi ca nu merita ca e rau ca e nu stiu cum, tu ai pus totusi admisie de m50, cum stai cu locul sub capota, adica se potriveste bine sau ii mai faci ceva schimbari, avand in vedere si debitmetrul si filtrul de aer. Si inca ceva daca ai timp poate imi povestesti ceva de catalizator. In curand cred ca devin fanul tau, ca am acelasi motor si vreau sa scot mai mult din el. Bafta!
__________________
www.BMWPower.md
JD_RFTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 23:37   #23
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

Pai inainte sa fac modificari m-am documentat pe forumuri din strainatate ce si cum trebuie de facut. Galeria de m50 e un upgrade care merita 100% daca ai 2.5 sau 2.8 insa nu se recomanda la 2.0 cel putin asa zic mai toti din afara pt ca 2.0 nu a fost "limitat/gatuit" de cei de la bmw. Istoria e cam asa: pe vremea aia au aparut la un moment dat niste taxe daca aveai motor peste 193cp plateai mai mult, de acici si puterea ciudata a 2.8ului de M52 cu numai 1cp in plus fata de motorul vechi M50B25, iar dupa sine 2.5 de M52 a trebuit limitat (marketing ar fi fost dif. prea mica fata de 2.8 .

Galeria de M50 intra perfect sub capota singurul lucru care intra mai inghesuit este conducta de plastic care intra in cutia de la filtrul de la clima de pe partea soferului insa daca insisti mai cu incredere reusesti sa o bagi si sta bine In rest...iti trebuie 1m de furtun f bun...daca e furtun prost, fiind vacuum il "suge" si nu mai ajunge suficient aer iar furtunul se rupe cum am patit eu. Coturi eu am folosit din cupru de la firmele cu centrale termice.

Catalizator...am luat unul Magnaflow pt motoare pana la 6000cmc a fost ceva de geunul la 350-400ron acum cativa ani...desi mai ieftin ramane sa il dai jos cu totul

523i/323i sunt limitate mult din evacuare, au 2 catalizatoare din fabrica plus acea toba stock. Le schimbi si mai adaugi si niste serpi si ai 192+ fata nicio admsie

Last edited by duxter; 01-02-10 at 23:41.
duxter is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 23:45   #24
JD_RFTR

Stage 5
 
JD_RFTR's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
Default Re: E39 - Modded 523i

Super tare, eu ma gandeam la o modificare in un 330, ca am citit pe un site cum si-a luat unul interne de 3.0 si are peste 240 hp. Chiar si 200 sunt destui fata de 170, dar i-ai verificat cumva, pe tester, sau dyno ceva? Nu ca nu as crede pe cuvant dar crede-ma ca sunt foarte curios
Furtun, la ce il bag?
Coturi? la fel, unde e nevoie de ele?
Ai schimbat doar colectorul de admisie sau si clapeta aia de M54?
Scuze de intrebari nu sunt prea documentat si cu practitca stau la fel de rau, ai niste poze la ea sub capota?
Multumesc
JD_RFTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 23:47   #25
JD_RFTR

Stage 5
 
JD_RFTR's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
Default Re: E39 - Modded 523i

Inca ceva unde se simte puterea? Adica la care turatii ai castigat si daca ai pierdut pe undeva din cuplu?
JD_RFTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 23:51   #26
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

Pana in 3000rpm e pierderea de cuplu, dupa e.... :X super La mine cel putin nu e mare pt ca dupa ce am pus serpii am simtit o imbunatatire la turatie joasa, insa acum la turatie mare rupe
duxter is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 23:52   #27
JD_RFTR

Stage 5
 
JD_RFTR's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,497
Default Re: E39 - Modded 523i

Nu te superi daca o sa te rog inca o data sa imi explici care e treaba cu furtunele si cotierele? Cat ai investit, cu tot cu serpisori? Raport bani/munca/eficacitate
JD_RFTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 00:02   #28
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

3000ron in evacuare doar...2 finale, catalizator, serpisori si manopera.
Dupa care in admisie in jur de 400ron. 300$ short-shifter. Urmeaza sa investesc in partea estetica, i-am luat bara de M5 mai trebuie sa ii iau si pe spate, jante M si oglinzi.

Chestia e ca iti trebuie un furtun bun, te duci la firmele cu "furtune hidraulice" si cauti unu de 19-20mm eu am luat unul de 45bari/650psi cu insertie textila acum. Coturi cumperi ori in plastic daca gasesti ori cum am luat eu din cupru.
Asta e DYI-ul: http://team-bar.com/diy_m50manifold.htm
duxter is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 00:06   #29
Provenzano


Stage 5
 
Provenzano's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 4,451
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
[BMW]
[4Wheels]
Default Re: E39 - Modded 523i

duxter:dami un id de mes sa vb ceva acolo
Provenzano is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 23:49   #30
duxter

Stage 3
 
duxter's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 114
Default Re: E39 - Modded 523i

Stie cineva ce va de dyno-ul de la Iasi ?
duxter is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -