Quote:
Originally Posted by JustinCase
AudioClass ai usurat o volanta de 2.5 cu masa dubla pe strung? Cum ai reusit sa o fixezi si cum ai echilibrat-o ulterior?
apropo, vad ca nimeni nu a mentionat de scurtarea pinionului, in cazul meu a trebuit sa-i tai 5mm pentru ca altfel imi atingea coroana in timpul mersului pentru ca nu i-am pus distantierul acela in spatele volantei.
si sa lamurim treaba cu suruburile:
|
Ba s-a mentionat dar nu ai fost atent... A zis ca il cumpara cu tot cu BENDIX.
BÉNDIX s.n. Electromotor care pune în mișcare motorul unui automobil. [Pl. -xuri. / < fr. bendix].
http://dexonline.ro/definitie/bendix
Tu ai taiat pinionul de atac pt ca ai folosit electromotorul de Z3 pe care l-ai modificat si ai taiat 5 mm din pinion ca sa se potriveasca nu pt ca n-ai pus distantierul. Eu am pus distantierul dar tot a trebuit sa modific pinionul de atac pt ca nici eu n-am folosit electromotor de urs...
Am desfacut atunci 2 electromotoare de E36 ambele fara vanos ambele de 2,5... In interior nu erau la fel... Pinionului de atac avea alta forma , alt sistem de cuplare decuplare , alte arcuri... Deci nu totul e scris in carti... La fatza locului te lovesti de probleme pe care nu le-ai luat in calcul...
Buna intrebare cum a usurat volanta masa dubla... Cat se putea lua din fatza volantei sau ce trebuia scos ...? Ma indoiesc ca poti scoate mai mult de 1,5 kg din volanta masa dubla... Deci din 12,5 o duci in 11... Deci care e jmecheria ca mie imi scapa acest aspect...
Pt a se intelege mai bine intrebarea lui Justincase imi permit o modificare...
Cum ai reusit sa fixezi volanta masa dubla PE STRUNG ( asta a vrut sa intrebe ) nu pe motor...
Volanta masa dubla se misca pe strung in procesul de planare datorita conceptului MASA DUBLA ceea ce presupune un angrenaj intern. Deci n-ai cum sa obtii o planare corecta... Altii ce participa in "speciale " trimit volantele masadubla in germania pt echilibrare... Cine ti-a echilibrat-o in romania ? Sau mai bine zis cum ai reusit ?