Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > Campionatul National de KARTING

Campionatul National de KARTING Etape din Campionat, Piloti karting, Clasamente, Stiri, Piste de Karting

Reply
 
Thread Tools
Old 31-03-13, 14:47   #1
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Federatia Romana de Karting

Cupa FRK și Cupa României la karting

Sezonul competițional de karting va debuta pe 13-14 aprilie, pe pista de la București, când va fi organizată Cupa FRK. Federația Română de Karting a decis ca din acest an, pe lângă cele șase etape ale Campionatului Național de Karting, să fie organizate și două cupe: Cupa FRK și Cupa României.
„Anul trecut am organizat pentru prima oară Cupa României sub egida FRK și s-a dovedit a fi un real succes. Așa că susținem orice competiție care să-i atragă și să-i mulțumească pe sportivi. La solicitarea cluburilor am decis organizarea unei competiții și la început de sezon, care să-i „dezmorțească” pe piloți după o iarnă care i-a ținut departe de pistă”, declarat Lucian Ștefan, președintele FRK.
Cele două cupe vor marca începutul și sfârșitul de sezon. Cupa FRK este o premieră pentru Federația Română de Karting, iar Cupa României va organizată pentru a doua oară și va consemna finalul sezonului 2013. Cupa României va fi organizată, de această dată, la Bacău, unde pista va fi supusă unor ample lucrări de modernizare în această vară.
„Îi aștept pe toți practicanții de karting să se înscrie la Cupa FRK și îi invit să se lupte pe pistă pentru a merge acasă cu o cupă foarte frumoasă”, a completat Lucian Ștefan, președintele FRK.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 14:48   #2
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Campionatul Național de Karting 2013

La Adunarea Generală a Federației Române de Karting a fost stabilit programul Campionatului Național de Karting CNK 2013, care va avea, ca și până acum, tot șase etape. Primele două etape se vor desfășura pe pista de la Bacău, pentru că ulterior vor fi demarate ample lucrări de modernizare ale kartodromului. Etapa a treia se va desfășura la București, iar ultimele trei etape vor avea loc la Târgu Secuiesc.

Iată programul complet al campionatului Național de Karting CNK:

11-12 mai - etapa I – Bacău
25-26 mai - etapa a II-a – Bacău
06-07 iulie - etapa a III-a – București
03-04 august - etapa a IV-a – Târgu Secuiesc
07-08 septembrie - etapa a V-a – Târgu Secuiesc
21-22 septembrie - etapa a VI-a – Târgu Secuiesc
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-13, 10:29   #3
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

CUPA FRK - ediția 2013
REGULAMENT PARTICULAR
STATUTUL CONCURSULUI: CUPĂ de palmares
Concursul se desfăşoară cu respectarea prevederilor din:
- Codul Sportiv Internaţional FIA
- Regulamentul Internaţional de Karting
- Regulamentul Sportiv Naţional de Karting
- Prezentul Regulament Particular
2. AUTORITATEA SPORTIVA NAȚIONALĂ: Federația Română de Karting
- Str. Orban Balazs nr.18 Tg. Secuiesc; tel: 0722/663700; e-mail : office@frk.com.ro
3. DATA ȘI LOCUL DESFĂŞURĂRII: 13-14.04.2013 kartodrom AMCKART– Bucureşti-Şoseaua de Centură, nr. 5A, tef / fax: 021 / 2675686; e-mail: office@amckart.ro.
4. DATE TEHNICE CIRCUIT: lungime 1246 m, sensul de parcurgere: invers sensului acelor de ceas.
5. PANOUL OFICIAL DE AFIȘAJ: Paddock – zona cântar
6. ÎNSCRIERI: - deschiderea înscrierilor: data 01.04.2013
- închiderea înscrierilor: data 05.04.2013 ora 18.00
Înscrierea se va face pe baza „Cererii de înscriere individuală”
7. VERIFICĂRI SPORTIVE: loc secretariat, data sâmbătă 13.04.2013, conform programului orar
8. VERIFICĂRI TEHNICE: loc parc asistenţă sosire, data sâmbătă 13.04.2013, conform programului orar.
9. BRIEFING (întâlnire obligatorie cu concurenţii şi piloţii): sâmbătă conform programului orar.
10. COMITET DE ORGANIZARE :
Secretar Gen.FRK: Călin HERĂSCU
Membri: Stelian DAMOV
Ionel IANCU
Constantin RĂILEANU
11. OFICIALI:
- Delegat FRK - Călin HERĂSCU
12. ARBITRII:
Preşedintele C. C. S. Corneliu POPESCU
Comisar sportiv Alexandru NICOLESCU
Comisar sportiv TBA
Director de concurs Alexandru GODRI
Director de manşă Alin POSTELNICU
Secretar şef Kati Bicskei
Şef verificare tehnică Mario PACELLA
Cronometror șef Dragoș DUMITRESCU
Relații cu concurenții și piloții Mirela ARGEȘANU
NOTĂ:
Cupa FRK la Karting, aflată la a doua ediție, se va desfășura după următoarele reglementări :
*Tehnice - conform reglementărilor tehnice pentru clasele PROMO – KID FRK ; PUFO ; MINI ; KF3 (junior) ; KF2 ; KZ2 ; ROTAX MAX care se aplică în cadrul Campionatului Național de Karting, ediția 2013;
*Sportive – concursul conține antrenamente libere și antrenamente oficiale (sâmbătă conform orarului cronometre și două manșe de calificare (pentru obținerea grilei pentru manșa prefinală conform orarului), iar duminică - warm up, manșa PREFINALĂ și manșa FINALĂ.
13. AFIŞAREA CLASAMENTELOR PROVIZORII: după terminarea manșelor.
14. CLASAMENTUL PE ECHIPE: echipa cÂȘtigĂtoare este premiatĂ cu suma de 400 Lei pentru ficare pilot.
Fiecare club sportiv are dreptul de a înscrie cel puțin o echipă în concurs, cu condiția să respecte următoarele cerințe:
a) o echipă este formată din minim 3 – maxim 5 piloți aparținând aceluiași club ;
b) pentru a fi validă, o echipă trebuie sa aibă în componența sa cel puțin un pilot de la clasele PROMO-KID, PUFO sau MINI și un pilot de la clasele KF3 (junior), KF2, N100, KZ2 sau ROTAX MAX (seniori) ;
c) dacă un club sportiv are mai mult de 5 piloți licentiați, dar dorește să înscrie o singură echipă, va trebui să nominalizeze la înscriere cei 5 piloți, ale căror rezultate vor fi luate în considerare.
15. TIMP PENTRU CONTESTAȚII: 15 min, după intrarea ultimului kart din manșă în parcul închis.
16. AFIŞAREA CLASAMENTELOR DEFINITIVE: 20 min după manșa FINALĂ.
17. PREMII: Cupa FRK pentru primul clasat în manșa finală la fiecare clasă constituită, cupe pentru locurile 2 şi 3 la manșa finală.
18. FESTIVITATEA DE PREMIERE: duminică, în conformitate cu orarul general al concursului.
19. A. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica în avans programul orar dacă situaţia o impune, tinind cont de numarul de piloți înscriși la clase.
B. În situație de forță majoră CCS poate decide modificarea ordinii de desfășurare a claselor în timpul manșelor

20. NOTE IMPORTANTE !!!
a) Înscrierea în concurs pentru toti participanții este de 100 lei.
b) Licența pentru acest concurs se poate elibera numai până pe data de 11.04.2013 și este obligatorie prezentarea unui dosar complet, care să conțină următoarele documente:
*Cererea tip completată
*Copie după actul de identitate (certificat de naştere sau CI)
*Fişa medicală tip, vizată de policlinica sportivă de reşedintă
*Asigurare de accident pentru sport eliberată de o Societate de Asigurări autorizată
*Fotografie pe suport electronic tip jpg sau jpeg (600x800 px)
*Acord parental autentificat notarial pentru practicarea kartingului sportiv (doar în cazul minorilor)
*Copie a dovezii de plată a taxei corespunzătoare tipului de licenţă
*Dovada absolvirii unui curs de pilotaj sportiv karting (pentru piloţii noi)
c)Documentele pentru eliberarea licenței se trimit pe adresa office@frk.com.ro de către clubul la care sportivul este membru
d) Desfășurarea CUPEI se va face în conformitate cu “Programul Orar” atașat, care face parte integrantă din prezentul regulament particular
e) Benzina pentru concurs: OMV 100
f) Sportivii sunt obligați ca la verificarea tehnică inițială să monteze pe jenți anvelopele, în prezența arbitrilor (LeCONT - noi sau uzate). Prețurile la care se pot achiziționa anvelopele LeCont sunt:
LH04-wet clasele KID Kart, Pufo si Mini=520lei;
LH05-slick clasele KID Kart, Pufo si Mini=430lei;
LH06-wet clasele KF3, KF2, KZ2 si ROTAX MAX=650lei;
LH07-slick clasele KF3, KF2, N100, KZ2 si Rotax Max =600lei.
g) Programul orar de desfășurare al CUPEI (zilele de sâmbătă și duminică) va fi definitivat după anunțarea numărului de piloți înscriși la concurs și al claselor valide.
h) Locurile 1, 2 si 3 din manșa finală vor primi câte un set de anvelope LeCont (aferent clasei), la toate clasele care au întrunit la start cel puțin 10 piloți.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-13, 22:14   #4
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Cu tristeţe vă anunţ că azi ne-a părăsit Radu Gheorghe GROZEA, unul dintre oamenii care au pus bazele kartingului românesc:

GROZEA, RADU GHEORGHE (1947-4 aprilie 2013) n. în Bucureşti. În 1969, împreună cu un grup de prieteni, construieşte primele două karturi din România. În 1974 devine membru fondator al Federaţiei Române de Automobilism şi Karting şi cucereşte două titluri de campion naţional la cls. 50 cmc şi 125 cmc, ca membru al echipei ASKALIN Bucureşti, în prima ediţie a Campionatului Naţional de Karting. Prestigioasa carieră de pilot a fost completată de o prolifică activitate de constructor care a proiectat şi construit 14 modele de kart, culminând cu o fabricaţie de serie la ITB în anii ’80 a cca 3.800 de kart-uri, dintre care multe mai sunt în uz şi astăzi. Cea mai importantă performanţă realizată în toţi aceşti ani, în karting-ul românesc, o constituie cele 5 cluburi pe care le-a înfiinţat şi pe care le-a „urcat” pe cea mai înaltă treaptă a clasamentului sportiv naţional.

Condoleaţe familiei şi D-zeu să-l odihnească-n pace!
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 11:15   #5
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

De pe Facebook:
Daniel Onoriu
Imi povestea ca inainte de 1989 erau sute de piloti la start la fiecare etapa din Romania. Erau multe uzine care sponsorizau piloti. La fiecare etapa se faceau grupe fiind atat de multi, in jur de 200/300. Nu stiu cum se reusea dar pe vremea lui Ceasescu chiar se faceau curse cu piloti de top. Acum in vremurile noastre, in karting dar si in campionatul de raliu, conteaza daca ai parinti milionari sau politicieni. Nu vreau sa deviez discutia despre problemele pe care le au pilotii romani dar Nea Radu a fost unul din cei care chiar a vrut sa faca ceva. Nu in ultimul rand voua va este cunoscut de pe vremea cand Formula 1 se difuza pe TVR 1. Nea Radu era prezentator in emisiunea de dinaintea fiecarui start al unui mare premiu de Formula 1.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 11:21   #6
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

In memoriam Radu Gheorghe GROZEA (R.I.P.):

Către pasionaţii karting-ului



A trecut un an de când karting-ul românesc are o federaţie numai a lui!

În ciuda faptului că, atât legislaţia internă cât şi reglementările federaţiei internaţionale de specialitate consideră existenţa unei astfel de federaţii ca fiind cât se poate de firească şi de legală, ea continuă să fie aprig contestată de către diverse grupuri de interese. Să trecem în revistă aceste grupuri, interesele lor şi mai ales valabilitatea argumentelor lor:

Conducerea Federaţiei Române de Automobilism Sportiv se încăpăţânează să târâie prin tribunale pe orice susţinător al dreptului practicanţilor karting-ului de a avea o federaţie proprie şi de a refuza „onoarea” de a fi doar una dintre specialităţile de automobilism, practicate la FRAS. Interesul real al conducerii FRAS, nu este nici pe departe propăşirea karting-ului românesc ci adăugarea acestei ultime „piese” care lipseşte din panoplia cu care FRAS speră să obţină din partea FIA, rcunoaşterea ca ASN. „Argumentele” cu care au fost ademeniţi un număr semnificativ dintre sportivii karting-ului autohton să se afilieze şi să participe în competiţiile organizate de către FRAS sunt taxele de licenţiere şi de participare, mai reduse decât cele de la FRK şi o mai mare „toleranţă” faţă de reglementările tehnice internaţionale ale acestui sport şi asta în condiţiile în care FRAS aspiră la recunoaşterea oficială de către FIA şi CIK !
Alt grup de interese este compus din sportivii şi instructorii unora dintre formaţiunile sportive de karting din ţară care, din motive financiare şi tehnice au ales FRAS-ul. Din această categorie mai fac parte şi diverşi părinţi care evită astfel să-şi expună copii concurenţei din Campionatul Naţional de Karting în care reglementările CIK-FIA sunt riguros aplicate. „Argumentele” acestora sunt cam aceleaşi şi anume, costurile mai mici şi libertatea de a utiliza material sportiv ieşit din omologare sau care nu respectă restricţiile impuse de regulamentele tehnice CIK, mai ales la capitolul modificărilor autorizate la motoare şi karturi.
Al treilea grup, poate cel mai „sonor”, este compus din diverşi fani ai acestui sport, al căror principal interes este să se facă auziţi şi să câştige simpatia acelor entuziaşti care sunt oricând gata „să se dea cu kartul” oriunde şi în orice condiţii şi care sunt relativ uşor de convins că nu sunt obligaţi să se supună unor regulamente sau unei autorităţi sportive de specialitate. Această categorie de indivizi, este la fel de toxică ca şi galeriile echipelor de fotbal care, prin huiduieli şi violenţă, subminează autoritatea şi respectul pentru antrenori şi federaţie. Argumentul principal al acestor „comentatori” este numărul considerabil mai mare de concurenţi din competiţiile FRAS, în comparaţie cu acei sportivi care, afiliindu-se la FRK şi participând în CNK, au ales să facă parte din elita naţională a acestui sport care este, în mod firesc, mai puţin numeroasă. Logica acestora este comparabilă doar cu cea a amatorilor de marfă „Made in China” care este de o calitate mai modestă, dar multă şi mai ales ieftină.
Acestor grupuri majoritare li se mai adaugă unul, mult mai puţin numeros dar mult mai condamnabil. Este vorba de părinţii copiilor participanţi în CNK, care se lasă atraşi de participarea la competiţiile FRAS. Intresul acestora este, pe cât de simplu, pe atât de dezonorant şi anume tentaţia de a fi „chiori în ţara orbilor”. Unicul argument al acestora, care este greu de contestat, este numărul mai mare de competitori care, la prima vedere, aduce clasa la un nivel de dificultate mai serios.
Ca urmare a solicitărilor făcute de FRK, ANST a aprobat de curând, schimbarea destinaţiei unora dintre capitolele bugetului FRK, pentru a permite finanţarea organizării Campionatului Naţional de Karting.

În aceste condiţii, Consiliul Federal FRK a luat următoarele măsuri care au devenit imediat operative:

Reducerea la ZERO a taxei de participare în CNK 2012
Eliberarea gratuită a primei licenţe.
Premierea cu câte un set de anvelope a primilor trei clasaţi ai unei clase cu minimum 10 participanţi.
Aceste hotărâri care anulează practic avantajele „ofertei” FRAS, nu au fost luate acum, la jumătatea sezonului, doar sub presiunea „concurenţei FRAS-ului” aşa cum s-au grăbit unii să afirme ci, datorită dificultăţilor birocratice care au întârziat aprobarea solicitată ANST-ului, încă de la începutul sezonului 2012.

Dacă luăm în considerare faptul că şi în regulamentul CNK se regăsesc acele clase „naţionale” la care pot participa sportivii care deţin un material neomologat şi cu un regim mai relaxat al modificărilor tehnice, putem spune că nu mai există chiar nici un motiv care să împiedice reunirea tuturor sportivilor, practicanţi ai karting-ului de performanţă, într-o singură competiţie naţională – CNK şi sub egida singurei federaţiei de specialitate – FRK .

Putem afirma, cu toată fermitatea, că acesta este „momentul adevărului” care va scoate definitiv în afara legilor scrise şi nescrise ale sportului, atât pe acei practicanţi ai karting-ului sportiv care nu se vor alătura colegilor lor de la FRK, cât şi conducerea FRAS, dacă nu va renunţa imediat la implicarea într-un sport pentru care nu are, conform CIS-ului eliberat de ANST, nici o autorizare legală.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 18:06   #7
FlorynCRG

Stage 2
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 26
Default Re: Federatia Romana de Karting

Iar incepeti cu FRK si Federatia lui Stefan Lucian si Niculescu! Stiu ca reclama este buna, dar nu are sens in contextul actual. FRK se va desfiinta singura, singurica in frunte cu d-l Stefan Lucian! Cand se va intimpla asta imi veti da dreptate! Si o vor desfiinta sportivii care se vor satura de magariile din federatia lui. Dumnezeu sa-L odihneasca pe d-l Radu Grozea care a fost un mare iubitor al acestui sport.
FlorynCRG is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 08:52   #8
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Cupa FRK - Start în sezonul 2013
13-APRILIE-2013
Sezonul 2013 debutează sâmbătă 13 aprilie 2013 pentru toți practicanții de karting din România. Cupa FRK se va desfășura pe pista AMC, din Tunari (București), timp de două zile. Sâmbăta este rezervată pentru antrenamentele libere cronometrate și manșele de calificare pentru toate clasele, iar duminică sunt programate warm-up, manșa prefinală și manșa finală.
Vor fi întreceri la patru clase: PUFO, Mini, KF3 juniori și KZ seniori. Cea mai spectaculoasă clasă va fi Mini, unde sunt înscriși deja 15 piloți. Festivitatea de premiere va avea loc duminică, după ora 14.00.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 19:47   #9
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Un prolog reușit
Pe o vreme superbă, practicanții kartingului s-au reunit la pista de la Tunari pentru prima întrecere a sezonului. Cupa FRK a fost o bună ocazie de „dezmorțire” după o iarnă lungă și am fost martorii unui spectacol de calitate, mai ales la clasa Mini unde am asistat la o finală în care au luat startul 14 piloți. Patru dintre cei care au participat au acum în palmares și câștigarea unei cupe a federației de specialitate. În plus a fost acordat și un titlu pe echipe, pe cea mai înaltă treaptă a podiumului urcând echipa JMS – Jaques Motorsport. Toți cei cinci membri ai echipei câștigătoare au primit din partea organizatorilor câte 400 de lei. Rezultatele complete sunt aici

http://www.frk.com.ro/index.php?opti...ate&Itemid=114
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 16:48   #10
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Din nou șase piloți români aleargă la Sarno (Napoli) în acest week-end
După numai două săptămâni de la cea de-a doua etapă a WSK Master Series, pe același circuit din Sarno, în apropiere de Napoli, șase piloți din România vor alerga în acest week-end și vor încerca să se califice în finalele programate duminică în competiția WSK Euro Series.
La clasa KF juniori vor fi tot patru piloți, chiar dacă nu aceeași de data trecută. Petru Florescu, Marcu Dionisios și Alexandra Marinescu vor încerca să obțină rezultate mai bune decât în urmă cu două săptămâni, în timp ce Andrei Vajda a renunțat să participe la această etapă de WSK, preferând să se antreneze în țară. Cel de-al patrulea român înscris în competiție este Vasile Didilă, pilot care activează în cadrul echipei Real Racing, aflat la primul său contact cu rigorile unei competiții pretențioase, cum este WSK.

Cei patru piloți români vor avea de înfruntat dorința de un rezultat cât mai bun a nu mai puțin de 70 de piloți.

Tomi Drăgan (seniori) și Tudor Pitulea (Mini 60) sunt ceilalți doi români care vor lăsa cauciuc pe pista de la Sarno, care are o lungime de 1.700 metri.

Sperăm într-o evoluție cât mai bună a tuturor piloților români și le ținem pumnii.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 16:52   #11
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Start în Campionatul Național de Karting
10-MAI-2013
De vineri până duminică, la Bacău se va desfășura prima etapă a Campionatului Național de Karting. Speed Park este noul nume al complexului din Bacău, care va intra în ample lucrări de modernizare. Astfel și cea de-a doua etapă a Campionatului Național de Karting se va desfășura tot la Bacău, peste numai două săptămâni. Conform programului orar, sâmbătă se vor desfășura antrenamentele libere cronometrate și manșele de calificare, iar duminică sunt programate warm-up, manșa prefinală și manșa finală. Premierea va avea loc în jurul orei 14,30.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 18-05-13, 04:23   #12
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

FEDERAŢIA ROMÂNĂ DE KARTING

Calendar Sportiv 2013

13-14 aprilie - CUPA FRK - Bucuresti - disputată
11-12 mai - CNKVC Etapa I - Bacău - disputată
25-26 mai - CNKVC Etapa a II-a - Bacău
6-7 iulie - CNKVC Etapa a III-a - București
3-4 august - CNKVC Etapa a IV-a - Tg. Secuiesc
7-8 septembrie - CNKVC Etapa a V-a - Tg. Secuiesc
21-22 septembrie - CNKVC Etapa a VI-a - Tg. Secuiesc
12-13 octombrie - Cupa ROMÂNIEI - Bacău
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 16-06-13, 11:38   #13
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Vă anunţ cu tristeţe că aseară - sâmbătă 15 iunie 2013, după multă suferinţă, Gheorghe (Gheghe) FOTESCU, cunoscut în lumea automobilismului ("tatăl traseelor de curse-mulţi ani) şi kartingului românesc, ne-a părăsit pentru totdeauna.
Înmormântarea va fi marţi 18 iunie 2013 la Cimitirul BELLU.
Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească-n pace!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1040899.JPG
Views:	56
Size:	839.2 KB
ID:	2798991  
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 03-08-13, 10:01   #14
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

Karting la Târgu Secuiesc

Campionatul Național de Karting – Viteză pe Circuit programează, la sfârșitul acestui week-end, cea de-a IV-a etapă. Pista de la Târgu Secuiesc este supusă unor ample lucrări de modernizare, care se apropie de finalizare, și va asigura participanților la campionat o infrastructură de cel mai înalt nivel. Ultimele trei etape se vor desfășura pe pista de la Târgu Secuiesc. Regulamentul Particular și Programul orar pentru etapa a IV-a sunt disponibile mai jos.

Programul orar
Regulamentul particular
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 12-11-13, 12:11   #15
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 692
Default Re: Federatia Romana de Karting

PETRUT FLORESCU LOCUL 2 LA WSK FINAL CUP
https://www.youtube.com/watch?v=x6cwR...&feature=share
Rusanescu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2018 4Tuning -