Cand eram mai mic, aveam o lanterna care avea compresor auto, lanterna, lampa cu neon, girofar, radio cu mp3 si un mic aparat de sudura. Vremurile s-au schimbat si cativa ingineri cu halate albe si ochelari de la Suunto au reusit sa introduca 4266 de functii intr-un singur ceas. La Cluj, un pilot de drift va fi mai fericit - va castiga un ceas care ii va schimba anvelopele, ii va creste presiunea in turbo si, in pauza, ii va face si cafea!
Cel mai popular pilot din cadrul competitie
King of Europe de la Cluj va castiga un ceas care ii va face viata mai usoara.
Suunto Core Steel stie sa faca masaj (de mai multe feluri), cafea, chiar si decofeinizata, dar si alte cateva sute de functii practice si indispensabile. Dintre cele cateva mii de functii, le vom aminti numai pe cateva:
Altimetru - o functie foarte buna, ce vine in ajutorul pilotului de drift. Cand conduci cu ceasul la mana, o vibratie scurta iti arata daca esti cu toate cele 4 roti pe asfalt. Mai mult, ceasul iti va spune la ce inaltime sa reglezi scaunul de curse, pentru a aborda optim unghiurile din viraje. Si, in cazul unei vacante, este foarte bun sa stii si la ce inaltime te aflii cand mergi la munte.
Barometru - nu mai ai nevoie de ceas de presiune pentru turbo. Ceasul are un sistem wireless care iti arata cu precizie presiunea din turbina. Cu apasarea unui singur buton, vezi si presiunea la ulei! Si, daca nu esti in masina, ceasul iti arata si presiunea aerului, sa stii daca te asteapta vreme mai nasoala, si nu te poti da de-a latul.
Alarma de furtuna - eu cred ca e cea mai buna inventie! Ceasul are 10 alarme din care iti poti alege. In momentul in care, la finala de Drift, cand mergi in tandem, se apropie concurentul din spate, adica... vine "furtuna", ceasul bipaie si vibreaza. Ca sa stii s-o calci mai tare si sa castigi. In plus, semnalizeaza si frutunile mai putin importante, cele cu ploaie si grindina, in momentul in care simte o scadere brusca de presiune atmosferica. Si atunci stii ce ai de facut - bagi masina in garaj si iti satisfaci pofta de viteza cu un NFS, la Playstation.
Busola - cu aceasta functie nu mai trebuie sa tii mainile pe volan, cand conduci la drift. Busola comunica eficient cu ECU-ul masinii (computerul) si ii spune pe unde s-o ia, astfel incat trasa optima sa fie mereu atinsa si concurentul celalalt sa nu aiba nicio sansa. Mai mult, atunci cand te duci cu masina de drift la cumparaturi, dar ti s-a stricat GPS-ul clasic, setezi ceasul si acesta iti va arata drumul cel mai scurt pana la piata si ulterior, spre casa. Evident, cu o mica escala pe la o etapa de drift din Campionatul National, asa, de incalzire...
Scufundari - cica vor astia sa faca la Mamaia un traseu de drift, pe mare, pe o insula artificiala. Daca cumva masina alege o scurtatura pe mare, cand faci derapaje controlate printre guvizi si melci, vei stii intotdeauna cat e ora. Plus, tot ce am mentionat mai sus. Dar mai e pana cand termina astia pista de la mare... Asa ca pana atunci, pilotul de drift poate schimba uleiul, antigelul cu ceasul la mana - nu va pati nimic! Si cand va avea chef sa se spele pe maini, nu trebuie sa-l scoata de la mana. Acest ceas mutifunctional ii va placea atat de mult, incat nu-l va mai scoate nici la dus, nici la drift!
Aceste informatii sunt fictive si reprezinta visul oricarui sportiv, in acest caz, al unui pilot de drift. Specificatiile oficiale ale ceasului Suunto Core Steel le puteti gasi AICI.
TU CE PILOT DE DRIFT CREZI CA VA FI CEL MAI INDRAGIT DE PUBLIC SI VA CASTIGA CEASUL CARE FACE DE TOATE?