28-11-10, 14:32
|
#1
|
Saab Pilot
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
SAAB - Intrebari si sfaturi
Aici puteti pune intrebari despre Saab. Consiliere pentru achizitia unei masini, sfaturi privind o modificare sau o reparatie, o recomandare de service...
Eu ma gandesc la un Saab 99 pentru next car, vara sau toamna care vine. Ce ziceti? La ce sa fiu atent cand cumpar? Cutia de viteze e buna pe 99 (la 900 se obosea repede)?
__________________
JET GALORE
˙qɐɐs ʇɐ op ǝʍ sɐ ʇsnɾ `ǝʌıʇɔǝdsɹǝd ʇuǝɹǝɟɟıp ɐ ɯoɹɟ sƃuıɥʇ ǝǝs noʎ uǝɥʍ sʞoo| ʇı ʍoɥ sı sıɥʇ
|
|
|
06-12-10, 10:24
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
|
Re: SAAB - Sfaturi
Salut!
Eu tocmai mi am luat un 900 Turbo din 94, varianta in 5 usi.
Problemele masini in momentul de fata:
nu intra in marsarier
bate o planetara
contactul se blocheaza din cand in cand
Saab urile sunt masini ok care rezista in timp, dar am inteles ca o problema la seria 900 ar fi cutia de viteze. Nu sunt specialist in Saab, doar pasionat de aceasta firma.
Toate mi se trag de la un 9.5 aero pe care l am avut in urma cu ceva timp. De atunci m a atins virusul.
Succes!
|
|
|
06-12-10, 13:28
|
#3
|
Saab Pilot
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: SAAB - Sfaturi
Asa stiu si eu, pe 900 de prima generatie cutiile au probleme peste aprox. 200 000 Km. Atat stiu eu... nu cred ca te ajuta cu ceva
|
|
|
06-12-10, 13:33
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
|
Re: SAAB - Sfaturi
Am gasit cutie de viteze la 150 e - un pret bun spun eu. Planetara este 200 de lei. Urmeaza sa le comand, dar momentan stau cam aiurea cu banii.
|
|
|
13-12-10, 16:26
|
#5
|
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 1
|
salut
Cine ma poate ajuta sa gasesc nuanta de culoare gri perlat sau cameleon? Este vorba despre culoarea masinii mele,am gasit-o lovita in parcare si imi da batai de cap. Sau ce pigment sa adaug in lac ca sa ajung la aceasta culoare,CAMELEON?!
|
|
|
18-12-10, 09:43
|
#6
|
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 4
|
Re: SAAB - Sfaturi
Salut!
Nu sunt un cunoscator al marcii si urmeaza sa achizitionez un Saab 93 vector 180cp din 2008, dar:
1. are turbina defecta (este cumva bi-turbo?)
2. bat cateva bucsi ( brate )
3. nu functioneaza comenzile de pe volan.
Se mai gasesc piese pe undeva? Ce-mi recomandati?
|
|
|
18-12-10, 13:04
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
|
Re: SAAB - Sfaturi
Daca este diesel 1.9, 180 cp este bi turbo. Bucsile nu ar fi o problema, le poti schimba/comanda la diverse magazine gen autokarma, in garaj etc.
Daca o iei la un pret avantajos, merita!
Comenzile pe volan poate poti remedia defectiunea (la reprezentanta).
Succes.
P.S. Daca vrei iti pot recomanda un mecanic adevarat care lucreaza doar Saab uri.
|
|
|
18-12-10, 15:43
|
#8
|
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 4
|
Re: SAAB - Sfaturi
Quote:
Originally Posted by Cristiansen09
Daca este diesel 1.9, 180 cp este bi turbo. Bucsile nu ar fi o problema, le poti schimba/comanda la diverse magazine gen autokarma, in garaj etc.
Daca o iei la un pret avantajos, merita!
Comenzile pe volan poate poti remedia defectiunea (la reprezentanta).
Succes.
P.S. Daca vrei iti pot recomanda un mecanic adevarat care lucreaza doar Saab uri.
|
Sincer, nu am fost la nici un magazin de specialitate, doar am auzit ca se gasesc greu piese de Saab.
te rog sa-mi trimiti pm cu datele de contact ale mecanicului. Ai apelat si tu la el sau doar ai auzit ca este bun?
week-end frumos!
|
|
|
15-05-11, 23:47
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Sep 2007
Posts: 62
|
Re: My Saab 900 - Black Angel
sall
am si eu un SAAB , din1999 , benzina, in acte scrie ca are motor de 2300 , dar pe capacul motorului scrie 2,0.
deci nu stiu de cat e .oricum nu asta e problema , ea a mers frumos 3 zile , dupa care am alimentat si a mai mers un km , dupa care ,gata , nu a mai vrut , porneste fff usor la relanti,dar nu se mai tureaza , cand e rece,merge de 2, 3 ori sa se tureze la maxim chiar , si gata moare , dar imediat porneste la relanti dar nu se mai tureaza si sta pornita15 , 20 , 30 , de secunde si gata . are cineva idee ce anume poate fi ??? masina e frumoasa si e full ,si imi pare rau sa o dau pe cativa banuti asa stricata , multumesc ca ati citit problema mea si poate imi dati un sfat .
|
|
|
16-05-11, 11:30
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 25
|
Re: My Saab 900 - Black Angel
Geo problema ta pare a fi destul de serioasa,insa daca in acte scrie 2.3 iar pe capac 2.0 poate este un semn ca motorul a fost schimbat.
Ca sa elimini orice dubiu ia seria ta caroserie si cauta un decodor de vin-uri saab.
http://www.google.ro/search?q=saab+v...ient=firefox-a
Vezi ce motor trebuia sa fie echipat pe masina.Apoi in cazul in care observi un "engine swap" este evident ca ceva nu s-a efectuat ca la carte.
Din propie experienta instalatia electrica nu este ce-a mai rezistenta la masinutele astea,eu inca am uneori diverse "easter-egg"-uri sa le zic asa.
Pentru rezolvare sunt mai multi pasi de urmat si din pacate si un efort financiar la mijloc.
Va suna banal insa scoate-i bateria 30 de minute,vezi daca mai face la fel after.
Iti recomand forumul saab oficial acolo sunt si oameni cu mai multa experienta ca mine
|
|
|
17-05-11, 08:47
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Sep 2007
Posts: 62
|
Re: SAAB - Intrebari si sfaturi
Multumesc pentru sfat , am incercat cu borna , tot la fel ,am scos mufa debitmetrului de aer si merge linistit la relanti, cam 800 ture , daca o bag la loc sta turata in 1600 rotatii , aveam si o pierdere de vacum la turbina , am remediat bobina respectiva si se tureaza mult mai rapid , dar tot moare dupa 2 ,3 sprituri . azi am sa umblu la alimentare , cine stie , poate ...
|
|
|
17-05-11, 11:23
|
#12
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 25
|
Re: SAAB - Intrebari si sfaturi
@Creita > piesele se gasesc usor sunt putini oameni in RO care te pot ajuta cu absolut orice piesa de la vintage '90 pana la 2010.
Iti pot da niste date de contact de la Cobalcescu/Saab,eu sincer nu am dat inca pe acolo insa din ce am auzit ora de manopera este de la 90-110 ceva in genul acesta.
Baietii sunt descurcareti,legat de turbina,esti tu sigur ca cele doua sunt defecte?din carte am inteles este vb de un Ttid?
Pentru orice defectiune sincer iti recomand macar o constatare la Cobalcescu,masina fiind mai noua...apoi de piese te mai invarti tu cumva.
SAAB-urile sunt niste masini speciale,din prisma mea,nu orice tine asa ceva,chiar daca impart in unii ani multe piese cu GM-ul...stau mult in fata tipicelor masini de RO ...gen VW si asa mai departe.
Am facut un testdrive un Ttid Senstronic,mi-a placut desi nu sunt fan diesel.
Avand in vedere ca vorbim despre o achizitie te sfatuiesc totusi sa googlesti acest motor sa vezi ce probleme intampina,ca sa stii la ce sa te astepti,resurse sunt multe.
Succes !
|
|
|
02-11-11, 20:27
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 382
|
Re: SAAB - Intrebari si sfaturi
Am achizitionat un SAAB 9.5 2.3 T Aero din 2000 .Porneste si functioneaza foarte bine. Dupa oprirea motorului nu mai porneste, decat dupa ceva timp, probabil dupa ce se raceste la o anumita temperatura . Nu afiseaza nici o avarie .Orice sfat este bine venit .. Multumesc !
|
|
|
03-11-11, 09:56
|
#14
|
Stage 1
Join Date: Jul 2011
Posts: 22
|
Re: SAAB - Intrebari si sfaturi
Quote:
Originally Posted by nick_audio
Am achizitionat un SAAB 9.5 2.3 T Aero din 2000 .Porneste si functioneaza foarte bine. Dupa oprirea motorului nu mai porneste, decat dupa ceva timp, probabil dupa ce se raceste la o anumita temperatura . Nu afiseaza nici o avarie .Orice sfat este bine venit .. Multumesc !
|
Ai PM!
|
|
|
19-08-12, 16:45
|
#15
|
Saab Pilot
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: SAAB - Intrebari si sfaturi
Salut, doua intrebari:
Mai are cineva 9-3 pe etanol?
Cine stie unde sa gasesc pe net harta Romaniei/Europei de Est pentru GPS?
|
|
|
|
|