24-12-13, 19:48
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Recordul mondial pe distanta de o mila a fost validat de catre oficialii Dragtimes, timpii fiind inregistrati chiar de catre acestia cu propria aparatura de cronometrare adusa din Rusia (este vorba de aceeasi aparatura folosita si pana acum in cadrul evenimentelor Moscow Unlimited 500+).
Raspunsul acestora la incercarile d-nului Sebastian Sandu de a contesta acest record este unul fara echivoc -" We approved that record. You can believe it or not but that's a fact."
Daca dansul doreste sa conteste veridicitatea masuratorilor din cadrul competitiilor Moscow Unlimited 500+, ii uram multa bafta si cine stie poate reuseste sa ii invete pe rusi cum se organizeaza si cronometreaza astfel de evenimente printr-un stagiu de pregatire pe pista internationala ChinaTown sau in parcarea mallului Baneasa, insa ne permitem totusi sa ii sugeram ca in cazul in care acestia nu sunt receptivi la aceasta initiativa sa nu incerce sa ii admonesteze cu caramizi.
Craciun fericit tuturor din partea echipei Exelixis Motorsport!
|
|
|
24-12-13, 21:32
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
dat jos si pus sus motor
Pana la urma este un pariu de 10000 euro pierdut de Yuri, daca nu ma insel... iar cand vorbim de astfel de actvitati planeaza suspiciunea indiferent de ce spune unul si altul.
Normal ca chiar idioti fiind tot ati sustine partea care va avantajeaza.
Interesant ar fi sa spuneti care e implicarea voastra aici, sa prezentati tehnic aportul vostru si sa nu va mai umflati cu munca lui Vlasis sau cum il chema pe mecanicul din Athena care face oficile astea mecanice la aceste masini.
Sa va aduc aminte de masina Nissan data peste cap pe autostrada Soarelui de Teo si apoi aducerea-inchirierea uneia din Grecia pe care s-a scris mare Exe... si a demarat in tromba la Tulcea?
Sa pui abtibilde pe masini facute de altii... e bine ca aveti astfel de prieteni insa noi nu am venit niciodata cu masinile de sub 7 s din Japonia, masini pe care putem scrie oricand Racing Code.
|
|
|
27-12-13, 13:05
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Se prezinta detalii tehnice????? Sau sunt secrete???
Pina la proba contrarie e cea mai rapida si vreti sa va faceti reclama cu ea! Detalii!!???
|
|
|
27-12-13, 17:08
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Mai este loc de putere in plus ?
Cei de la UGR sustin ca scot 1800+ din pachetul lor 2R.
Cei ~1550 ( sau pe acolo ) sunt oarecum modesti pe langa ce sustin sus si tare altii.
Mai este loc si de mai multa putere ?
__________________
Honda
|
|
|
31-12-13, 15:09
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
@ Alex23 - detaliile tehnice in masura in care consideram ca pot fi facute publice, le vom prezenta dupa ce revenim din vacanta de iarna.
@ shadowro - nu totul sta strict in puterea dezvoltata de motor, dupa cum prea bine se stie, iar daca exista o rezerva de putere...asta se va vedea in sezonul 2014.
|
|
|
31-12-13, 15:18
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Intre timp Dragtimes a lansat si filmul oficial cu stabilirea acestui record.
|
|
|
03-01-14, 12:42
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Pentru cei ce sunt curiosi care este povestea din spatele acestui record, de unde a inceput si tot ce s-a intamplat pana la stabilirea lui, va invitam sa cititi acest articol: http://www.luxury4play.com/supercars...ld-record.html
|
|
|
08-01-14, 14:00
|
#23
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
am citit articolul de pe luxury4play.com cu mare atenție și interes, cu toate acestea nu am reușit să-mi dau seama care este aportul Exelixis.
am înțeles...mașina e a rusnacului...care are o tonă de bani și face pariuri pe 100k $ cum fac eu pe 100 ron cu prietenii... a bubuit 2 buc motoare, de primu știam de cât a fost cursa, de al 2-lea am citit acum. singura mențiune este că Exelixis l-a ajutat pe rus.
acum, întrebarea mea este, care e schema ? că ne lăudăm totuși aici cu un record mondial, nu cu recordul all-time din parcare de la china-town, cum chiar voi ați spus cu superioritate mai sus. mașina din articol am înțeles că e a lui Leonid, nu-mi aduc aminte să fi citit pe undeva că voi produceți piese gen interne, turbine, etc, deci partea hardware o excludem cu totul...atunci...aportul vostru e ? soft-ul ? conceptul mașinii? proiectul motorului, sau „rețeta”, mai simplu ? sponsorizarea ?
nu mă înțelegeți greșit, nu sunt hater, și cu siguranță nu favorizez pe unii sau pe alții în acest perpetuu „război” pe forumul 4tuning și nu numai, doar că aici se discută despre firma Exelixis care ar deține noul record mondial, dar din toate articolele puse la dispoziție publicului chiar de aceștia, eu nu reușesc să-mi dau seama precis care este aportul lor în stabilirea acestui record mondial. aș aprecia nespus de mult, eu și ceilalți care chiar gândesc înainte să laude, dacă s-ar răspunde concret, ca să știm dacă într-adevăr putem să spunem...da frate...uite ce se face în România, sau de către o firmă românească.
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
08-01-14, 19:06
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Probabil este acelasi aport care l-a avut Sebastian la masina lui Paul Andronic !!! Cautati nod in papura , o vreme cand masina lui Paul Andronic era "eticheta" racing code purta semnatura lui Sebastian si de aici fiecare trage ce concluzie vrea
|
|
|
08-01-14, 19:21
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
RACING CODE - EVO 9 RS AUTOTEHNICA
Adica cum a fost in cazul lui Paul Andronic cu masina Autotehnica, Evo 9RS de 655WBHP, care a benficiat de parte din solutia tehnica si setare pentru motor/cutie de viteze 3 ani, din partea Racing Code? Ani in care a fost campion si nu a stricat nici un motor. Ulterior a schimbat Racing Code -specialistul in setari si doua motoare, o coincidenta nu e asa?
Daca este asa, este intradevar o mare realizare, dar daca doar da motorul jos il trimite lui Vlasis(sau oricui) in Grecia si apoi il primeste facut si-l pune la loc ... chiar Lamborghini, Porsche fiind e munca de salahor.
Munca il inobileaza pe om!
Last edited by Exelixis; 08-01-14 at 21:26.
|
|
|
08-01-14, 19:23
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 592
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
N-a zis nimeni nimic de RC sau de altii, omul are o nelamurire la care pot raspunde chiar reprezentatii Exelixis. Ori chiar asa de tare va deranjeaza pe voi, avocatii, nelamuririle de genul?
L.E.: Bai, parca sunteti cu capu'! Omu' pune o intrebare in curtea Exelixis si se ajunge sa discutam de RC...
__________________
One man's piece of shit is another man's hoodride.
Last edited by Andreynyo; 08-01-14 at 19:26.
|
|
|
08-01-14, 19:35
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Acest proiect a reprezentat o situatie cu adevarat deosebita fata de tot ce am mai facut pana acum.
Totul a inceput in urma cursei organizate in Creta pe care Lamborghini-ul a incheiat-o cu motorul distrus plus alte stricaciuni provocate de incendiu.
In urma acestui necaz Leonid ne-a contactat pentru a ne ocupa de reconstructia masinii cu care intentiona sa bata recordul mondial pe distanta de o mila.
Problema majora pe care o ridica din start acest proiect era termenul de executie extrem de scurt, aproximativ 3 saptamani ceea ce excludea din start ideea transportului masinii in Romania.
In consecinta am decis ca solutia optima este ca intregul proces sa se desfasoare sub supervizarea Exelixis Motorsport in cadrul garajului GTR Racing Tuning a carui sediu situat in Atena permitea transportul rapid al masinii in vederea inceperii lucrului urmand ca legatura cu Leonid sa fie tinuta prin intermediul lui Gosha (Gosha Turbo Tech) ce a ramas in Grecia. Pentru cei ce nu stiu GTR Racing Tuning sunt colaboratorii nostrii de incredere atunci cand vine vorba de prelucrari mecanice pentru motoare.
Tot pentru a scurta timpul de executie Altechno (cei care s-au ocupat inainte de cursa din Creta de masina) a trimis un reprezentant pentru a ajuta in faza de demontare si remontare a motorului si a auxiliarelor.
Aditional ne-am confruntat cu un nou impediment ce trebuia rezolvat rapid si anume aprovizionarea cu piesele necesare conform noii configuratii mecanice, din nou distanta fiind o problema consumatoare de timp, timp pe care nu il aveam la dispozitie ( traseul normal de aprovizionare: furnizori – Romania- Grecia nu era o solutie fezabila), prin urmare am decis sa apelam la serviciile celor de la Spirakis Performance Parts aflati tot in Atena.
Aceasta noua configuratie mecanica a fost dezvoltata ca urmare a analizei cauzelor ce au dus la distrugerea motorului in Creta, incercand indepartarea acestora fara a genera insa alte surse de posibile viitoare probleme.
Cum era de asteptat nici electrica si gestiunea electronica a masinii nu au fost probleme mai usor de abordat si rezolvat. In momentul inceperii proiectului pe masina exista o solutie tip piggyback Motec la care s-a renuntat in favoarea unui sistem standalone pus la dispozitie in premiera absoluta de catre Syvecs (acest standalone este un prototip ce nu mai fusese testat in prealabil in conditii reale pe o masina). Prin urmare, mare parte din electrica masinii a necesitat sa fie modificata, lucru de care s-a ocupat Exelixis Motorsport impreuna cu ZOD Development.
Odata depasite toate problemele de ordin mecanic si electric, electronic, a venit timpul resoftarii, un punct crucial ce urma sa confirme sau sa infirme toata munca depusa pana in acel moment.
Ca in cazul tuturor proiectelor noastre cu performante extreme si de aceasta data resoftarea a fost incredintata catre ZOD Development.
Sarcina de care s-a achitat in mod perfect incununand intr-un mod fantastic munca depusa de toti ceilalti implicati in acest proiect.
Aceasta este povestea Lamborghini-ului Nera TT, pe care il consideram cea mai buna dovada ca si un proiect desfasurat contra cronometru in care sunt implicate mai multe entitati poate fi un success rasunator atat timp cat este gandit si coordonat exemplar.
Last edited by Exelixis; 08-01-14 at 19:54.
|
|
|
08-01-14, 20:17
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Acest proiect a reprezentat o situatie cu adevarat deosebita fata de tot ce am mai facut pana acum.
Totul a inceput in urma cursei organizate in Creta pe care Lamborghini-ul a incheiat-o cu motorul distrus plus alte stricaciuni provocate de incendiu.
...
Cum era de asteptat nici electrica si gestiunea electronica a masinii nu au fost probleme mai usor de abordat si rezolvat. In momentul inceperii proiectului pe masina exista o solutie tip piggyback Motec la care s-a renuntat in favoarea unui sistem standalone pus la dispozitie in premiera absoluta de catre Syvecs ....
|
Daca tot sunteti asa de deschisi, deschisi si amabili credeti ca puteti sa indicati asa de frumos, cum ati raspunsul in postul anterior, ce model de Motec se utiliza?
Dyno din ce se vede pare un Mustang sanatos model mai vechiut.
|
|
|
08-01-14, 21:04
|
#29
|
Stock
Join Date: Oct 2013
Posts: 2
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Daca tot sunteti asa de deschisi, deschisi si amabili credeti ca puteti sa indicati asa de frumos, cum ati raspunsul in postul anterior, ce model de Motec se utiliza?
Dyno din ce se vede pare un Mustang sanatos model mai vechiut.
|
Ba.i sebastian esti tâmpit rau in plm ce treaba are ma dayno acuma ca este munstang ponei sau ce este trebuie mereu sa bagi nasu in curu la exelixis mereu tu cu motivele tale de rahat exact precum corpul tau. Apropo da si detali pe forum cum se modifica fisele cu poneii pe dayno munstang
Last edited by catalin6; 08-01-14 at 21:12.
|
|
|
08-01-14, 21:37
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Lamborghini Gallardo Nera TT by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by catalin6
Ba.i sebastian esti tâmpit rau in plm ce treaba are ma dayno acuma ca este munstang ponei sau ce este trebuie mereu sa bagi nasu in curu la exelixis mereu tu cu motivele tale de rahat exact precum corpul tau. Apropo da si detali pe forum cum se modifica fisele cu poneii pe dayno munstang
|
cacataline cred ca te-ai uitat in oglinda cand ai scris acest post in plus esti un tastaturist, daca avem ceva de impatit o putem face foarte elegant... inafara de ..ie mai trebuie sa-ti dau ceva, bani ceva?
|
|
|
|
|