Pentru cei ce vor sa vada inceputul povestii acestui Mitsubishi Evolution VI Tommi Makinen le oferim acest link:
https://forum.4tuning.ro/612-exelixis...ml#post5207641
Acum sa continuam povestea acestei masini cu episodul 2, de altfel unul destul de consistent.
Scopul modificarilor ce sunt prezentate mai jos a fost atingerea unei puteri cat mai mari fara a compromite fiabilitatea in conditiile pastrarii internelor stock.
De fel motorul 4G63 este unul extrem de fiabil si rezistent, asa ca din ratiuni de siguranta nu au fost inlocuite decat prezoanele de biele cu unele ARP si cuzinetii de biela cu unii ACL.
Mai departe insa lucrurile au capatat amploare.
Astfel au fost adaugate urmatoarele:
- turbina bolt on HKS
- intercoolerul Greddy
- cold air intake HKS
- bov HKS SSQV
- fulii reglabile HKS pentru axele cu came
- curea distributie intarita Greddy
- injectoare cu debit marit
- pompa de benzina Walbro intank
- galerie de evacuare Invidia
- downpipe custom
- kit ambreiaj Exedy twin plate
- kit frane fata AP Racing 6 pot
Electronica de fabrica a masinii a fost inlocuita cu un ECU plug&play Syvecs iar aditional a fost instalat un boost controller Greddy Profec B-spec 2 si un turbotimer HKS.
Dupa definitivarea tuturor modificarilor hardware de mai sus a urmat resoftarea, sarcina de care s-a achitat ca deobicei intr-un mod exemplar ZOD Development.
Poate cifrele obtinute nu sunt unele atat de mari incat sa intrige prin valoarea lor, insa, avand in vedere varsta masinii, faptul ca vorbim de un motor stock, cat si comportamentul masinii pe sosea indiferent ca este vorba de linii drepte sau viraje, putem spune fara nici o retinere ca Mitsubishi Evolution VI Tommi Makinen este o masina EXCEPTIONALA!