Subiectul de astazi este un Subaru WRX STI echipat cu motor de 2,5L turbo.
Anterior vizitei facute noua masina a suferit modificari intensive de ordin mecanic dar fara a apela la un stroker kit, cilindreea ramanand tot 2,5L iar turbina aleasa a fost un MD555 Turbo Dynamics.
Odata incheiat upgradeul partilor mecanice urma resoftarea iar aici dorinta expresa a proprietarului a fost sa nu se foloseasca o electronica de tip standalone in defavoarea calculatorului de fabrica al masinii.
Deoarece firma ce s-a ocupat de partea mecanica a proiectului nu a fost in stare sa satisfaca aceasta cerere, proprietarul ne-a contactat urmand ca Exelixis Motorsport sa se ocupe de resoftare.
Constienti de limitarile dar si avantajele sistemului standard de gestiune al motorului am decis ca cea mai buna solutie pentru resoftare o reprezinta Okan Zamanoglu cu care am mai colaborat si de a carui expertiza, in mod special cand vine vorba de Subaru, nu ne indoim.
Astfel dupa o sedinta dyno intensiva au aparut rezultatele si nu orice fel de rezultate, ci unele ce exceptie dupa cum se pot vedea si in graficul dyno de mai jos.