bogdan ... nu ti-am vazut locul la linia de start in intrecerea asta ...
mi-ai pus tu mie masina pe tester sa imi vezi puterea ?
sau poti sa imi arati o persoana care mi-a facut mie la masina ceva mai mult de skimbat finala ?
de ce vorbesti fara sa ai habar ce e sub capota mea ????????
__________________
Ultima stire din irak.. نو بوت ينتامبلات ه ينكريديبيل.. سيتري دي آخر اورا الدين روسسيا نو بوت ينتامبلات ه ينكريديبيل.. سيتري دي آخر اورا الدين روسسيا نو بوت ينتامبلات ه ينكريديبي سيتري دي آخر اورا الدين روسسيا nu pot sa cred ce s-a intamplat........................
|