Quote:
Originally Posted by Highman
mai baieti veniti cu argumente ... vad ca va pricepeti ff bine la jigniri...."riscati" si voi si spuneti de ce nu e ca mine.....
poate nu stiti cum functionaeza un turbocompresor?.....
yoda ...unde ai invatat mecanica.....turbina trebuie sa aiba o presiune destul de mare pe evacuare ca sa poata comprima aeru in amisie....in general o turbina intra intre 2500rpm si 3000rpm ....de la 900 pana la 2500-3000 aerul este o probleba motoru merge pe aspiratie normala iar uneori (depinde de capacitatea turbocompresorului) turbocompresoru scade debitu de aer din admisie prin simpla prezenta .....
daca ati citi 4TUNINGro magazin (si nu duar poze din playboy sau hustler) vati fi adus aminte ca intrun numar mai de demult era un reportaj cu titlul "TURBO sau COMPRESOR" unde ati fi inteles ceva daca nu tot...
imi cer scuze ca sa ajuns sa ii stricam topicul baiatului dar e urat sa vezi ca in romania persevereaza gandirea asta de manelist coclit "ca eu sunt cel mai bun" si ca cadirea de "turma" (unde o oaie sare in groapa sar celelalte dupa ia)si ca uni trebuie sa se afirme sau mai bine zis sa "se bage in seama" fra sa stie despre ce vorbeste....intrebare simpla pt baietii care stiu duar sa injure "ce e un wastegate" si ce e un "bost controler" cum functioneaza fiecare , ce fac?......nu astept raspuns pentru ca oricum nu stiti si sa cautati acum pe net ca sa imi ziceti mai bine lasa....
P.S.rog un moderator daca vrea sa mute toata discutia asta pe un topic separat si sa lasam baitu sa isi gaseasca o cursa
|
vezi ca ai o varza de notiuni...ba compresoare, ba turbo si compresor mecanic..ba turbocompresor!hotaraste-te!as fi bucuros sa discutam despre mecanica si fizica, dar nu din acestea citite in revista 4tunig
, ci notiuni clare din manuale! tu te auzi ?!" ...turbina trebuie sa aiba o presiune destul de mare pe evacuare ca sa poata comprima aeru in amisie"
ce presiune are pe evacuare?si ce sa comprime?alooooo domnuuuu'vezi ca de comprimare se ocupa altcineva, nu turbina!!!!comprimarea este unul dintre cei 4 timpi ai motorului "in 4 timpi"turbina saraca nu face altceva decat sa bage fortat aer in admisie, ea fiind antrenata de gazele de evacuare!!!
iar
"in general o turbina intra intre 2500rpm si 3000rpm ....de la 900 pana la 2500-3000 aerul este o probleba motoru merge pe aspiratie normala iar uneori (depinde de capacitatea turbocompresorului) turbocompresoru scade debitu de aer din admisie prin simpla prezenta ....."..aiurezi rau de tot!vezi ca sunt turbine la diesel ce pleaca de la 1500 rpm..iar treaba cu scaderea denitulu din admisie .."
...aoleoooo cu cine ai facut fizica?!sau poate erai la uman?!
asa ca daca vrei sa mai inveti de motoare poti sa-mi spui si-ti fac lipeala la o scoala ceva!
iar wastegate?!invata frumusel ciclul de functionare al unui motor, si apoi treci la lectia urmatoare, mai complicata!personal cred ca ai "avans" prea mare si scanteia iti tine si pe evacuare a.i. ai ars deja pelicula de ulei d p cilindrii...si ti-ai cam topit pistoanele...de scrii asa! in rest multa bafta cu controllerul ala...poate vei avea mai multa presiune...sau debit?!