Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 10-12-07, 08:48   #61
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by Highman View Post
daca tu zici ca faci un 535i fie el si stock cu un 1.9tdi inseamna ca esti de pe o planeta un cifra octanica la motorina se confunda cu cifra de la cherosen....
nu ma pot abtine..sorry... dar sunt deja sub masa..te rog sa mai postezi asemenea afirmatii te-ai intrebat ce avea acel 1.TDI? si ce piesa era intre scaun si volan?
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 09:27   #62
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by Highman View Post
il bati "daca" si numai "daca" e carecumva stock.....dar cum am spus si mai devreme trebuie sa crezi tot ce spune dusmanu?.....
APROPO de SF-uri ....daca tu zici ca faci un 535i fie el si stock cu un 1.9tdi inseamna ca esti de pe o planeta un cifra octanica la motorina se confunda cu cifra de la cherosen....
amice...esti dus rau de tot!alo....alo....coboara in **** noastra aici pe pamant sa iei putin fum de diesel!
yoda is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 09:32   #63
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by Highman View Post
-pt GTA doua compresoare unu turbo si unul mecanic pe curea, cel deal doilea ajuta in ture joase (unde toata lumea stie ca o turbina e inoperativa) ......in ture inalte fluxu de aer de la compresor e redirectionat printro valva pt ca presiunea creata de turbina sa nu se axercite asupra axei compresorului .
AVANTAJE
- beneficiezi de presiune in admisie incepand de la prima rotatie a motorului
- rezolvi problema lagului
DEZAVANTAJE
- pe ture inalte compresorul fura 5-10 cai si devine inoperativ
esti varza si la capitolul mecanica! oare ce turbina trebuie sa ai pe un 4 cilindrii ca sa ai un asemenea lag incat sa montezi suplimentar un compresor ?!
vezi ca turbina e f operativa si la turatii joase Einstein...problema e atunci cand este supradimensionata fata de configurarea motorului!si vezi ca se poate decupla complet un compresor pe ture inalte daca ii vine in ajutor un turbo !
vb aceea...lasa-ne...lasa-ne cu aberatiile !!!!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
yoda is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 09:32   #64
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

yoda, iar ne agitam pt toti newcommeri. (sa zic frumos..)..cred ca vom imbatrani mai devreme...
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 11:25   #65
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
esti varza si la capitolul mecanica! oare ce turbina trebuie sa ai pe un 4 cilindrii ca sa ai un asemenea lag incat sa montezi suplimentar un compresor ?!
vezi ca turbina e f operativa si la turatii joase Einstein...problema e atunci cand este supradimensionata fata de configurarea motorului!si vezi ca se poate decupla complet un compresor pe ture inalte daca ii vine in ajutor un turbo !
vb aceea...lasa-ne...lasa-ne cu aberatiile !!!!
Yoda ... daca turbina e destul de mare apare un lag destul de important ... dar daca masina este dusa la extrem si are si axe schimbata... atuncea un compresor poate face minuni!!!
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 14:30   #66
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Yoda ... daca turbina e destul de mare apare un lag destul de important ... dar daca masina este dusa la extrem si are si axe schimbata... atuncea un compresor poate face minuni!!!
ai mare dreptate, dar el vorbea ipotetic de o masina cu 4 cilindrii si turbo normal!
o alta varianta pt reducerea lagului ar fi nos-ul pana cand intra turbina !varianta folosita de multi pe meleaguri straine!
yoda is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 16:13   #67
Highman

Stage 5
 
Highman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

mai baieti veniti cu argumente ... vad ca va pricepeti ff bine la jigniri...."riscati" si voi si spuneti de ce nu e ca mine.....
poate nu stiti cum functionaeza un turbocompresor?.....

yoda ...unde ai invatat mecanica.....turbina trebuie sa aiba o presiune destul de mare pe evacuare ca sa poata comprima aeru in amisie....in general o turbina intra intre 2500rpm si 3000rpm ....de la 900 pana la 2500-3000 aerul este o probleba motoru merge pe aspiratie normala iar uneori (depinde de capacitatea turbocompresorului) turbocompresoru scade debitu de aer din admisie prin simpla prezenta .....

daca ati citi 4TUNINGro magazin (si nu duar poze din playboy sau hustler) vati fi adus aminte ca intrun numar mai de demult era un reportaj cu titlul "TURBO sau COMPRESOR" unde ati fi inteles ceva daca nu tot...

imi cer scuze ca sa ajuns sa ii stricam topicul baiatului dar e urat sa vezi ca in romania persevereaza gandirea asta de manelist coclit "ca eu sunt cel mai bun" si ca cadirea de "turma" (unde o oaie sare in groapa sar celelalte dupa ia)si ca uni trebuie sa se afirme sau mai bine zis sa "se bage in seama" fra sa stie despre ce vorbeste....intrebare simpla pt baietii care stiu duar sa injure "ce e un wastegate" si ce e un "bost controler" cum functioneaza fiecare , ce fac?......nu astept raspuns pentru ca oricum nu stiti si sa cautati acum pe net ca sa imi ziceti mai bine lasa....

P.S.rog un moderator daca vrea sa mute toata discutia asta pe un topic separat si sa lasam baitu sa isi gaseasca o cursa
__________________
----------------------------------------------
>>CLUB ROVER-MG<<
ROVER 200 cu inima turbo benzina de "Tomcat" ...
ROVER 75 cdti....zi de zi.....
Highman is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 16:27   #68
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

daca tot citesti asa mult 4tuningro magazin poate ar trebui sa vorbim cu cei care fac revista sa puna numar de numar cateva pagini cu notiuni elementare ale gramaticii limbii romane...e un chin sa citesc si sa incerc sa inteleg ce scrii tu pe acolo reisarule
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 16:27   #69
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by Highman View Post
mai baieti veniti cu argumente ... vad ca va pricepeti ff bine la jigniri...."riscati" si voi si spuneti de ce nu e ca mine.....
poate nu stiti cum functionaeza un turbocompresor?.....

yoda ...unde ai invatat mecanica.....turbina trebuie sa aiba o presiune destul de mare pe evacuare ca sa poata comprima aeru in amisie....in general o turbina intra intre 2500rpm si 3000rpm ....de la 900 pana la 2500-3000 aerul este o probleba motoru merge pe aspiratie normala iar uneori (depinde de capacitatea turbocompresorului) turbocompresoru scade debitu de aer din admisie prin simpla prezenta .....

daca ati citi 4TUNINGro magazin (si nu duar poze din playboy sau hustler) vati fi adus aminte ca intrun numar mai de demult era un reportaj cu titlul "TURBO sau COMPRESOR" unde ati fi inteles ceva daca nu tot...

imi cer scuze ca sa ajuns sa ii stricam topicul baiatului dar e urat sa vezi ca in romania persevereaza gandirea asta de manelist coclit "ca eu sunt cel mai bun" si ca cadirea de "turma" (unde o oaie sare in groapa sar celelalte dupa ia)si ca uni trebuie sa se afirme sau mai bine zis sa "se bage in seama" fra sa stie despre ce vorbeste....intrebare simpla pt baietii care stiu duar sa injure "ce e un wastegate" si ce e un "bost controler" cum functioneaza fiecare , ce fac?......nu astept raspuns pentru ca oricum nu stiti si sa cautati acum pe net ca sa imi ziceti mai bine lasa....

P.S.rog un moderator daca vrea sa mute toata discutia asta pe un topic separat si sa lasam baitu sa isi gaseasca o cursa
vezi ca ai o varza de notiuni...ba compresoare, ba turbo si compresor mecanic..ba turbocompresor!hotaraste-te!as fi bucuros sa discutam despre mecanica si fizica, dar nu din acestea citite in revista 4tunig , ci notiuni clare din manuale! tu te auzi ?!" ...turbina trebuie sa aiba o presiune destul de mare pe evacuare ca sa poata comprima aeru in amisie" ce presiune are pe evacuare?si ce sa comprime?alooooo domnuuuu'vezi ca de comprimare se ocupa altcineva, nu turbina!!!!comprimarea este unul dintre cei 4 timpi ai motorului "in 4 timpi"turbina saraca nu face altceva decat sa bage fortat aer in admisie, ea fiind antrenata de gazele de evacuare!!!
iar
"in general o turbina intra intre 2500rpm si 3000rpm ....de la 900 pana la 2500-3000 aerul este o probleba motoru merge pe aspiratie normala iar uneori (depinde de capacitatea turbocompresorului) turbocompresoru scade debitu de aer din admisie prin simpla prezenta ....."..aiurezi rau de tot!vezi ca sunt turbine la diesel ce pleaca de la 1500 rpm..iar treaba cu scaderea denitulu din admisie .." ...aoleoooo cu cine ai facut fizica?!sau poate erai la uman?!

asa ca daca vrei sa mai inveti de motoare poti sa-mi spui si-ti fac lipeala la o scoala ceva!

iar wastegate?!invata frumusel ciclul de functionare al unui motor, si apoi treci la lectia urmatoare, mai complicata!personal cred ca ai "avans" prea mare si scanteia iti tine si pe evacuare a.i. ai ars deja pelicula de ulei d p cilindrii...si ti-ai cam topit pistoanele...de scrii asa! in rest multa bafta cu controllerul ala...poate vei avea mai multa presiune...sau debit?!
yoda is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 16:44   #70
Highman

Stage 5
 
Highman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

yoda......dac tu ma intrebi pe mine ca ce treaba are evacuarea cu turbocompresoru' inseamna ca habar nai cum functioneaza un turbocompresor....
Highman is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 16:51   #71
Highman

Stage 5
 
Highman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

daca te refereai la titlul acelui reportaj "TURBO sau COMPRESOR" atunci intreaba un redactor de la revista de ce nu au scris "TURBOcompresor sau COMPRESORmecanic",trebuia ca tlitlul reportajului sa fie mai explicit sa inteleaga tot "taranu" .....
Highman is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 17:21   #72
Highman

Stage 5
 
Highman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
ai mare dreptate, dar el vorbea ipotetic de o masina cu 4 cilindrii si turbo normal!
o alta varianta pt reducerea lagului ar fi nos-ul pana cand intra turbina !varianta folosita de multi pe meleaguri straine!

yoda ...tu sti despre ce vorbesti......sti ce inseamna sa faci o a doua instalatie de alimentare care sa functioneze "duar" pana intra turbina ,.....cum rezolvi sincronizarea cu turbina si ce sanse ai tu sa nu faci praf motoru daca ii dai NOS in ture joase...

gandestete ca motoru urca si coboara in ture (de la relanti la maxim de ture si invers) deci turbina porneste si se opreste ......fa tu o sincronizare

daca dai NOS in motor incepand de la contact , la prima pornire a motorului iti faci varza motoru....LOL...

gaseste-mi tu o masina care porneste cu nos si trece pe turbo dupa ce urca inture si promit ca o cumpar indiferent ce pret are....
Highman is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 17:34   #73
Highman

Stage 5
 
Highman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

YODA!!!.......
Quote:
...domnuuuu'vezi ca de comprimare se ocupa altcineva, nu turbina!!!!comprimarea este unul dintre cei 4 timpi ai motorului.....
domnu....(ca asa iti place tie ).......comprimare si compresie sunt daua lucruri total diferite.....
Highman is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 18:20   #74
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by Highman View Post
yoda......dac tu ma intrebi pe mine ca ce treaba are evacuarea cu turbocompresoru' inseamna ca habar nai cum functioneaza un turbocompresor....
esti ceva de speriat!nici nu stii sa citesti, nici nu stii sa scrii!nu am zis ca nu au treaba ci pur si simplu ce vb tu era total eronat!
nu mai cita din 4 tuning, ca nu e niciun manual de referinta, si daca aici nu ai inteles ce am scris probabil ca la fel s-a intamplat si cu revista!
yoda is offline   Reply With Quote
Old 10-12-07, 18:21   #75
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: vectra 200 cp vs...cv asemanator !

Quote:
Originally Posted by Highman View Post
yoda ...tu sti despre ce vorbesti......sti ce inseamna sa faci o a doua instalatie de alimentare care sa functioneze "duar" pana intra turbina ,.....cum rezolvi sincronizarea cu turbina si ce sanse ai tu sa nu faci praf motoru daca ii dai NOS in ture joase...

gandestete ca motoru urca si coboara in ture (de la relanti la maxim de ture si invers) deci turbina porneste si se opreste ......fa tu o sincronizare

daca dai NOS in motor incepand de la contact , la prima pornire a motorului iti faci varza motoru....LOL...

gaseste-mi tu o masina care porneste cu nos si trece pe turbo dupa ce urca inture si promit ca o cumpar indiferent ce pret are....
vezi ca nu am spus ca motorul porneste pe nos!iar ai deficiente in a-ntelege ce scriu!da click pe netul ala de care vb si o sa fi surprins de cati tuneri folosesc pt reducerea lagului nosul!
yoda is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -