Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 21-01-09, 22:30   #136
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by Alfa_band View Post
ai devenit foarte increzator in sine de un timp.Poate ar fi timpul sa te mai uiti la persoanele care scriu ceva aici sa iti dai seama ca nu toti vb de nfs sau alte jocuri pe calculator.
Nici macar nu sti despre ce masina e vb dar iti dai cu parerea ca na ..toti suntem ingineri.
Eu sigur sunt Inginer ... si chiar Inginer Auto ... NFS`uri ... pai asa ceva aduci tu in discutie ... am cunostinte destul de multe in domeniu tuningului auto ( tuning performance) ... asa ca nu pot sa "inghit" prosteala dinasta ... nu contest puterea Subarului lui Elapsa ... dar sunt sigur ca nu are 370 hp din turbina de STI si evacuare ....oricum discutia nu a plecat de la puterea Subarului ... ci de la exprimarea lui care mi sa parut cam aiurea ... sa mucifici un M3 E90 si sa te distruga un WRX de 370 hp ... adica acel WRX ar trebui sa-l spulbere pe acel M3 ... uite eu nu cred asta ... asta e ... probabil o sa aiba Elapsa placerea sa incerce cu un 2.500 turbo care are undeva pana in 400 hp ... tot cam cat are si M3 nou.
Cat legat de increderea mea ... da am incredere in mine si spun asta si datorita masinilor pe care le-am facut ...
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 21-01-09, 22:37   #137
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by LAFv8 View Post
am fost si eu prezent la cursa asta corvete vs subaru,si acel baiat cu corvete este din timisoara si nea aratat k are nos pe ia si a zis ca nu exista masina acolo care sal bata dar din pacate si luato de la toti si de la subaru si de la onoriu cu lamborghini))))))deci putin la ajutat nosul.dar nu de ajuns
Sti ce nu intelegeti voi ... pe acel aeroport nu exista aderenta pt puntea spate ... asta a facut diferenta la acel C06 .. tot asa a mancat bataie si Virgil cu supra acum 3 ani cand a venit in tara ... s-a dat pe o strada vai mama ei ... a inteles lipsa de fairplay ... a revenit in 2 ani si a spulberat toata ROMANIA ... cand va exista pista de drag va disparea suprematia 4x4.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 21-01-09, 22:40   #138
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Scuze chuckie ca indraznesc si scuze tuturor ca postez oarecum ot ....insa am citit aici expresia si nefiind prea in tema cu problema respectiva, incerc sa aflu aici : CE se intelege prin "diferential intarit"...adica cum l-a intarit,daca nu-i cu suparare ? eu stiam ca exista angrenaje din otel special sau chiar din aliaje de titan(wrc) sau de "intarit" se poate creste cuplul la care da drumul un lsd ,din reglajul sau....insa diferentialul sa-l intaresc...nu imi imaginez ce ar presupune... :">
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 04:20   #139
Alfa_band

Stage 5
 
Alfa_band's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Eu sigur sunt Inginer ... si chiar Inginer Auto ... NFS`uri ... pai asa ceva aduci tu in discutie ... am cunostinte destul de multe in domeniu tuningului auto ( tuning performance) ... asa ca nu pot sa "inghit" prosteala dinasta ... nu contest puterea Subarului lui Elapsa ... dar sunt sigur ca nu are 370 hp din turbina de STI si evacuare ....oricum discutia nu a plecat de la puterea Subarului ... ci de la exprimarea lui care mi sa parut cam aiurea ... sa mucifici un M3 E90 si sa te distruga un WRX de 370 hp ... adica acel WRX ar trebui sa-l spulbere pe acel M3 ... uite eu nu cred asta ... asta e ... probabil o sa aiba Elapsa placerea sa incerce cu un 2.500 turbo care are undeva pana in 400 hp ... tot cam cat are si M3 nou.
Cat legat de increderea mea ... da am incredere in mine si spun asta si datorita masinilor pe care le-am facut ...
In plm nu vorbim aici de Elspa...este vb de alt subaru care din wrx a ajuns undeva peste 350 de cai sigur cu interne stoc.Da in fine sa deviat destul de la subiect.Daca tot nu crezi cand treci prin buc da un pm sa te lamuresti.
p.s Tu nu te joci nfs?))
Alfa_band is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 10:32   #140
andreiwtw

Stage 5
 
andreiwtw's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,360
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Eu sigur sunt Inginer ... si chiar Inginer Auto ... NFS`uri ... pai asa ceva aduci tu in discutie ... am cunostinte destul de multe in domeniu tuningului auto ( tuning performance) ... asa ca nu pot sa "inghit" prosteala dinasta ... nu contest puterea Subarului lui Elapsa ... dar sunt sigur ca nu are 370 hp din turbina de STI si evacuare ....oricum discutia nu a plecat de la puterea Subarului ... ci de la exprimarea lui care mi sa parut cam aiurea ... sa mucifici un M3 E90 si sa te distruga un WRX de 370 hp ... adica acel WRX ar trebui sa-l spulbere pe acel M3 ... uite eu nu cred asta ... asta e ... probabil o sa aiba Elapsa placerea sa incerce cu un 2.500 turbo care are undeva pana in 400 hp ... tot cam cat are si M3 nou.
Cat legat de increderea mea ... da am incredere in mine si spun asta si datorita masinilor pe care le-am facut ...
Sa intelegem ca tu ai un BMW de 2500 cc turbo de ~ 400 cp ???
andreiwtw is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 10:43   #141
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

un evo 9 cu soft si evacuare completa a batut un m3 nou de i-au sarit capacele.
de pe loc il spulbera , nu are nici o sansa .. iar din mers m3 trece pe langa el pe la 200 km/h
acelasi evo a batut si un 997 carrera 4s

Mitsubishi+Lancer+Evo+IX+vs.+Porsche+Carrera+4S
__________________
Honda

Last edited by shadowro; 22-01-09 at 10:52.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 13:34   #142
chuckie

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 338
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Scuze chuckie ca indraznesc si scuze tuturor ca postez oarecum ot ....insa am citit aici expresia si nefiind prea in tema cu problema respectiva, incerc sa aflu aici : CE se intelege prin "diferential intarit"...adica cum l-a intarit,daca nu-i cu suparare ? eu stiam ca exista angrenaje din otel special sau chiar din aliaje de titan(wrc) sau de "intarit" se poate creste cuplul la care da drumul un lsd ,din reglajul sau....insa diferentialul sa-l intaresc...nu imi imaginez ce ar presupune... :">
ideea era ca nu e diferentialul stock al masinii....
eu nu vorbeam despre subarul lui elspa...ci despre acel wrx de care zice si Alfa
chuckie is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 13:35   #143
geo_34
VW Driver

Stage 3
 
geo_34's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of:
[VW]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Eu sigur sunt Inginer ... si chiar Inginer Auto ... NFS`uri ... pai asa ceva aduci tu in discutie ... am cunostinte destul de multe in domeniu tuningului auto ( tuning performance) ... asa ca nu pot sa "inghit" prosteala dinasta ... nu contest puterea Subarului lui Elapsa ... dar sunt sigur ca nu are 370 hp din turbina de STI si evacuare ....oricum discutia nu a plecat de la puterea Subarului ... ci de la exprimarea lui care mi sa parut cam aiurea ... sa mucifici un M3 E90 si sa te distruga un WRX de 370 hp ... adica acel WRX ar trebui sa-l spulbere pe acel M3 ... uite eu nu cred asta ... asta e ... probabil o sa aiba Elapsa placerea sa incerce cu un 2.500 turbo care are undeva pana in 400 hp ... tot cam cat are si M3 nou.
Cat legat de increderea mea ... da am incredere in mine si spun asta si datorita masinilor pe care le-am facut ...
INGINERE 400 de cai pe urs si turbo nu se compara cu 400 de cai de pe un e90(diferenta de cuplu si greutate)care este aspirat ar trebui sa stii sau paginile alea din manual ti le-a mancat soarecii
__________________
VW Golf 2 GTI(produs energizant cu un continut ridicat de adrenalina).
A se administra in cazul dependentei grave de birou.
geo_34 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 15:00   #144
Puya123123

Stage 5
 
Puya123123's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,047
Member of:
[VW]
[2 Roti]
[CHEVROLET]
[Unknown Racers]
[SUBARU]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Eu sigur sunt Inginer ... si chiar Inginer Auto ... NFS`uri ... pai asa ceva aduci tu in discutie ... am cunostinte destul de multe in domeniu tuningului auto ( tuning performance) ... asa ca nu pot sa "inghit" prosteala dinasta ... nu contest puterea Subarului lui Elapsa ... dar sunt sigur ca nu are 370 hp din turbina de STI si evacuare ....oricum discutia nu a plecat de la puterea Subarului ... ci de la exprimarea lui care mi sa parut cam aiurea ... sa mucifici un M3 E90 si sa te distruga un WRX de 370 hp ... adica acel WRX ar trebui sa-l spulbere pe acel M3 ... uite eu nu cred asta ... asta e ... probabil o sa aiba Elapsa placerea sa incerce cu un 2.500 turbo care are undeva pana in 400 hp ... tot cam cat are si M3 nou.
Cat legat de increderea mea ... da am incredere in mine si spun asta si datorita masinilor pe care le-am facut ...
sa incerce de pe loc..sa vezi ce plange ala cu bmwu )
Puya123123 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 23:27   #145
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Hai sa sa dezvolt putin subiectul ... BMW de 400 hp e un ursulet si NU este al meu ... Spunea cineva ca 400 hp pe un urs nu sunt acelasi lucru cu 400 hp de pe E92 .. si alcineva spunea ca mi-ar fi mancat soareci paginile la cartile dupa care am invatat ... pai hai sa vorbin in fiecare caz in parte .
Acei 400 hp de pe ursul turbo sunt cai la VOLANTA si masina beneficieaza de ei undeva la 6500 ture ... tinandui maxim 400-500 ture (putere aproape de 400 hp nu 400 hp constant) , tot odata avand un cuplu undeva in jurul valori de 4000 ture ...M3 E92 are 414 BHP adica la roata .... la motor are 420... o cutie de viteze ce face schimbarea in a 27 parte dintr-o secunda .. si un diferential autoblocant cu un raport de 70/100 (extrem de performant ... cu mult mai bun decat un diferential de tuning).M3 dezvolta puterea maxima la 8300 ture cu un cuplu constant de 400 NM ce il tine pana la 8500 ture ,plecand de la 4000 ture (cuplu fiind limitat electronic).Poate multi dintre voi nu stiti ca avantajul cuplulul situat sus in ture este esential in accelerarea unei masini ,la fel si cat de mult tureaza o masina ...cu cat tureaza mai mult cu ata masina va trage "mai grav" ... raportul de compresie al M3 este de 12:1 .. deci masina are toate avantajele unei accelerari ff rapide in momentul in care ajunge in ture ...are un V8 cu pistoanele dispuse in unghi de 90* ... motorul ideal pentru turatie.
Acum avand expuse aceste lucruri eu nu pot intelege urmatoarele ... M3 are foarte multe avantaje ,inclusiv puterea , cuplul ,turatia ,cutia ,blocantul ,aerodinamica si pierde in defavoarea unui Subaru ce are avantajul turbo si 4x4 (4x4 este un avantaj foarte mic ... eu personal inclinand spre dezavantaj in cazul acestei confruntari).
Puterea pe tona a BMW este de 260 BHP / tona ... si nu inclin sa cred ca acel subaru ar fi mai stralucit ..in conditiile in care WRX dezvolta 211BHP de fabrica si are 1.500 kg.
Eu sincer nu am acel M3 pt ca numai asa as putea demonsta ca acest lucru este putin probabil .. ca un wrx de 360 hp sa bata un M3 E90.
Asta este parerea mea ... poate este gresita ... dar m-am bazat pe argumentele enumerate mai sus si pe experienta de a avea si motoare turbo (mult mai performante decat cel de Subaru .... ) dar si pe experienta de a avea si motoare aspirate de turatie ...din pacate nu am avut inca placerea sa fiu si propietar de vre-un M3 generatie mai noua ...desi am condus cateva la viata mea ..
Deaceia consider ca pana nu conduci un M , un Civic , un Vtec , un Vvti nu poti vorbi de motoare aspirate ... Nu uitati un amanunt esential ... cele mai puternice motoare din lume si cele mai rapide masini din lume detin motoare ASPIRATE .. (fara turbocompesor).

Last edited by Calimero2003; 22-01-09 at 23:34.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-09, 00:04   #146
Puya123123

Stage 5
 
Puya123123's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,047
Member of:
[VW]
[2 Roti]
[CHEVROLET]
[Unknown Racers]
[SUBARU]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

4*4 conteaza enorm in cazul unei liniute cu plecare de pe loc
Puya123123 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-09, 01:52   #147
HardWorker

Stage 5
 
HardWorker's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

are dreptate calimero niciodata nu se vor putea compara motoarele aspirate cu cele turbo de aceea este v-tec:P(puteti obsera ca sunt masini aspirate de 280 cp care bat masini turbo de ex de 400 cp si la fel integrala castiga doar la pornire iar apoi se cam pierde din putere si normal fiind impartita la 4 roti
cu ocazia asta ca sa nu fiu offtopic imi incerc si eu norocul cu 1.8t bineinteles integrala.momentan masina este in lucru sper sa fie gata la mijlocul lui februarie.
este un seat leon 1.8 turbo 20v 4x4 cu gt28
HardWorker is offline   Reply With Quote
Old 23-01-09, 08:14   #148
geo_34
VW Driver

Stage 3
 
geo_34's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of:
[VW]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by HardWorker View Post
are dreptate calimero niciodata nu se vor putea compara motoarele aspirate cu cele turbo de aceea este v-tec:P(puteti obsera ca sunt masini aspirate de 280 cp care bat masini turbo de ex de 400 cp si la fel integrala castiga doar la pornire iar apoi se cam pierde din putere si normal fiind impartita la 4 roti
cu ocazia asta ca sa nu fiu offtopic imi incerc si eu norocul cu 1.8t bineinteles integrala.momentan masina este in lucru sper sa fie gata la mijlocul lui februarie.
este un seat leon 1.8 turbo 20v 4x4 cu gt28
da dar era vb si de un urs de 1000 kg turbo tractiune spate cu un m3 de 1800 kg aspirat.
geo_34 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-09, 09:30   #149
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

chief calimero, respect, dar vezi ca e "raport de comprimare"..cred ca asa scrie in carti...

oricum..offtopic..care e provocarea pt masina lui Dani?
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 23-01-09, 10:19   #150
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: GRIZLLY 3.2 asteapta provocari!!!

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Sti ce nu intelegeti voi ... pe acel aeroport nu exista aderenta pt puntea spate ... asta a facut diferenta la acel C06 .. tot asa a mancat bataie si Virgil cu supra acum 3 ani cand a venit in tara ... s-a dat pe o strada vai mama ei ... a inteles lipsa de fairplay ... a revenit in 2 ani si a spulberat toata ROMANIA ... cand va exista pista de drag va disparea suprematia 4x4.
si ce nu mai intelegeti voi este ca startul a fost dat fff "interesant", respectiv in defavoarea acelui c06!ascultati atent si in acelasi timp uitati-va la mainile celui care dadea startul!

p.S.atunci erau prieteni nu dusmani !
__________________
"Do, or do not. There is no try."
yoda is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -