totul e posibi , nu trebuie sute de cai ca sa scoti timpi
haplea - daca te joci cu greutatea masinii si mai ales cu centru de greutate nu e imposibil , nu caii sunt problema la tine
dar cine vrea,si din cate stiu eu se coace ceva.....
hai totusi sa nu ne imbatam cu apa rece , rezultatele vin doar cu munca multa , practica si mai multa si experienta pilotului e decisiva
de la un nivel de 12 secunde sa scazi 0,5 secunde e ceva ce nu e usor , dar daca ar fi sa punctam puncte slabe la nivelul nostru de 2011 as remarca :
- plecari f deficitare cauzate de :
gume inadecvate ( gume de raliu in loc de drag )
lipsa autoblocant ( nu are rost sa comentez aici )
setup prost al suspensiei ( unii cu 200 de kg prin portbagaj scot timp cu 0,3-0,5 secunde fata de cursa cu portbagaj gol , SI AICI AR TREBUI SA VA GANDITI BINE ca cu o suspensie cu reglaj pe apasare si revenire puteti scoate acelasi 60 ft dar sa parcurgeti 402 metri cu 200 de kg in minus chiar ar ajuta enorm )
- masini dezechilibrate prin golirea haotica a masinii , ce a dus a dezechilibrarea centrului de greutate si a lipsei de greutate pe puntea tractoare => lipsa de aderenta
- insistarea pe cresterii puterii pt a incerca timp mai bun , chit ca nici puterea intiala nu era pusa jos pe toata lungimea pistei
- de ce nu si lipsa de experienta
din moment ce am avut 60 ft de 1,8 pe FWD (gumele adecvate )si 1,7 pe RWD ( cu " sarme " si balast in portbagaj ) aderenta a fost , nu vad motive sa se planga careva de aderenta.
cine zice ca e usor , se insala amarnic