Quote:
Originally Posted by serban_pc
Asta este culmea romanilor, nu isi vad de treaba lor si nici de lungul nasului !
Cum adica nu e comparatie buna M3 E92(masina generatie 2010) cu Ibitza 1.9diesel(generatie 2000), 420CP la baza vs 105CP la baza?
Ibitza poate sa mearga oriunde si oricat merge si M3-ul, cu un consum mult mai redus.
M3-ul se poate usura la extrem si se poate apropia de greutatea ibitei.
M3-ul poate avea cauciucuri competitive ca si cele de pe ibitza.
In acest sport nu ar trebuii sa existe nici o scuza ci doar spirit competitiv care se poate incheia cu o simpla strangere de mana, pt ca toti suntem pasionati de acest sport care ne mananca multi bani si care nu ne aduce nici un ajutor financiar, deci este pura pasiune.
De ce sa stricam aceasta placere cu tot felul de scuze, mitocanii, nesimtiri, jigniri ?
Cand o masina bate sigur pe alta este meritul masinii in sine(nu conteaza ca e coaja sau ultima creatie) si mai cu seama meritul celui care a adus-o la stagiul de a castiga un start.
Nu este nimeni de vina ca ti-ai luat bataie pt ca : ai fost greu, nu ai avut cauciucuri,ai avut benzina de 95, nu ai avut ambreiaj, nu sti sa schimbi treptele, ti-a sunat telefonul,etc cu atat mai putin cel care te invinge pe 402m.
Maturizati-va !
|
Daca-mi permiti cateva ... opinii personale.
M3 2007 generatie si fabricatie, modificarile erau minore, soft si esapament dar suficinet sa poata urca la 330km/h.
In ce priveste un Seat cu un timp egal... nu ne-am vazut in paralele, dar sa stiti ca o Dacia facuta pentru drag poate invinge un GTR depinde de cativa factori, unii decisivi dar se poate.
In anii '90 am vazut pe circuit Dacia SUPERNOVA (modelul de competitie de uzina) care pe linii drepte lasa in urma Ford Cosworth si Porsche, de restul nu mai vorbesc.
Este foarte frumos cand cineva alege o masina aparent cu sanse mici dar o dezvolta si obtine performante laudabile.
In cazul meu cu M3 eu am vrut o masina de familie dar daca tot veneam la curse sa ma uit mai bine spectator din interior decat din exterior.
Oricum timpul obtinut este in top trei mondial la acest nivel de modificari.
12.4 este deja timp de M3 cu compresor. Sigur aderenta juca un rol primordial si sufeream din cauza ei.
Ibiza mi se pare o platforma destul de buna pentru un motor 1.9tdi, mai ales pe 402m.