Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 31-03-10, 16:29   #61
kote_alex

Stage 4
 
kote_alex's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 172
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

si poate niste suspensii mai moi pe spate
kote_alex is offline   Reply With Quote
Old 31-03-10, 17:15   #62
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by sineta View Post
aicea se pot vedea exact timpi............................
Daca tu poti vedea ceva in "poza" aia...

Quote:
Originally Posted by kote_alex View Post
si poate niste suspensii mai moi pe spate
Esti sigur ca stii ce spui? ...eu cred ca vorbesti ca sa te afli in treaba... e30 are brate slide pe spate,daca pune suspensii moi,pleaca pe canturi, cracanandu-se...da'..poate stii tu mai bine ca o plecare buna se face doar pe 30cm din 245cm latimea anvelopei si restul nu au descoperit inca asta...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 31-03-10, 17:37   #63
kote_alex

Stage 4
 
kote_alex's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 172
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Daca tu poti vedea ceva in "poza" aia...



Esti sigur ca stii ce spui? ...eu cred ca vorbesti ca sa te afli in treaba... e30 are brate slide pe spate,daca pune suspensii moi,pleaca pe canturi, cracanandu-se...da'..poate stii tu mai bine ca o plecare buna se face doar pe 30cm din 245cm latimea anvelopei si restul nu au descoperit inca asta...
mai stai si pe forumurile americane ca lumea nu inseamna BUCURESTI
kote_alex is offline   Reply With Quote
Old 31-03-10, 17:54   #64
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Nu,eu obisnuiesc sa testez,privesc si gandesc...asa trag concluzii,nu musai de pe forumurile nustiucare,unde probabil posteaza orice om,nimeni nu-i cere sa stie ce spune... Crezi ca-i greu sa gandesti ce vrei sa scrii inainte de face asta..ca binenteles ca-i mai simplu sa reproduci o prostie spusa de altii...Aproppos...esti sigur ca acele E30 "de pe forumurile americane" aveau punte spate standard ?...esti sigur ca nu aveau cumva rigida?... Da' nu stiu de ce ma obosesc a-ti raspunde... pierdere de timp...Tu probabil nu esti in stare nici sa-ti schimbi placutele singur,si daca pui mana pe-o cheie te ranesti grav,insa dai sfaturi legate de tuning..
De bine de rau,cele mai performante e30 din ro, facute cap-coada in ro, au fost si sunt in acest ...bucuresti ..la care faci referire cu o "subtila" ironie...
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 31-03-10, 22:12   #65
sineta

Stage 5
 
sineta's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,770
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

masina va primi slicuri momentan se vor rolui aripile sa nu mai atinga gumele...si voi pune duzele de 150hp si sper sa scot un 12,5 data viitore in ungaria sau pote mai bine
__________________
sineta is offline   Reply With Quote
Old 31-03-10, 23:03   #66
cEaska

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 472
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Nu,eu obisnuiesc sa testez,privesc si gandesc...asa trag concluzii,nu musai de pe forumurile nustiucare,unde probabil posteaza orice om,nimeni nu-i cere sa stie ce spune... Crezi ca-i greu sa gandesti ce vrei sa scrii inainte de face asta..ca binenteles ca-i mai simplu sa reproduci o prostie spusa de altii...Aproppos...esti sigur ca acele E30 "de pe forumurile americane" aveau punte spate standard ?...esti sigur ca nu aveau cumva rigida?... Da' nu stiu de ce ma obosesc a-ti raspunde... pierdere de timp...Tu probabil nu esti in stare nici sa-ti schimbi placutele singur,si daca pui mana pe-o cheie te ranesti grav,insa dai sfaturi legate de tuning..
De bine de rau,cele mai performante e30 din ro, facute cap-coada in ro, au fost si sunt in acest ...bucuresti ..la care faci referire cu o "subtila" ironie...
io zic ca cel mai tare e in ploiesti
cEaska is offline   Reply With Quote
Old 31-03-10, 23:51   #67
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

..facuta de bucuresti...hai sa incheiem offtopicul,ca nu-i frumos.
Scuze sineta si timpi excelenti la urmatoarea cursa de drag serioasa..ungaria ori poate romania...
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 03-04-10, 17:51   #68
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

nu te supara ce greutate are masina ta?daca ajungi cumva la Tulcea mi ar placea sa vad si eu cum stau cu ursul tau..felicitari ptr timp
dragusu is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 19:40   #69
sineta

Stage 5
 
sineta's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,770
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by dragusu View Post
nu te supara ce greutate are masina ta?daca ajungi cumva la Tulcea mi ar placea sa vad si eu cum stau cu ursul tau..felicitari ptr timp
mersi.....masina are cam 1200......si daca o sa ajung la tulce ne dam sigur..
sineta is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 20:05   #70
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by sineta View Post
mersi.....masina are cam 1200......si daca o sa ajung la tulce ne dam sigur..
sper sa ajungi sunt niste curse reusite si e posibil sa fie cronometrare profi
dragusu is offline   Reply With Quote
Old 07-04-10, 08:52   #71
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Daca tu poti vedea ceva in "poza" aia...



e30 are brate slide pe spate,daca pune suspensii moi,pleaca pe canturi, cracanandu-se...da'..poate stii tu mai bine ca o plecare buna se face doar pe 30cm din 245cm latimea anvelopei si restul nu au descoperit inca asta...
Puntea se poate modifica sa nu mai fie cracanate rotile si in cazul asta o suspensie relativ 'moale' este intr-adevar indicata.
In varianta standard ai dreptate.
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 07-04-10, 13:49   #72
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI View Post
Puntea se poate modifica sa nu mai fie cracanate rotile si in cazul asta o suspensie relativ 'moale' este intr-adevar indicata.
In varianta standard ai dreptate.
Atata timp cat exista unghiul subliniat in imagine,eu cred ca indiferent ce bucse cu excentric ai folosi la cele 4 puncte de pridere ale bratelor,nu ai cum sa compensezi nici macar 50% acea "cracanare" decat limitand drastic(mai mult decat limitatoarele puse in arc) si cursa suspensiei,situatie in care..suspensia "moale"...nu prea mai aduce mari avantaje. Poate prin modificari radicale ale intregii punti spate....
Iar legat de a doua afirmatie...da..,corect spus...-relativ moale -pe spate,in masura in care pe fata se foloseste un setup asemanator si in masura in care masina nu face acel balans mai adanc de cativa cm (la noi,putem gasi setarea potrivita cu distributia si valoarea maselor ,numai prin incercari repetate..pt calcule si simulari virtuale,nu prea avem cine si cu ce)

Inca o data,scuze pentru offtopic..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	e30''.jpg
Views:	191
Size:	76.1 KB
ID:	1407356  
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 07-04-10, 15:30   #73
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Un alt exemplu de prindere a punti de caroserie ......... poate inspira pe viitor !

Succes
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF9274.jpg
Views:	243
Size:	192.0 KB
ID:	1407469  
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 08:43   #74
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
indiferent ce bucse cu excentric ai folosi
..
nu ma refeream la astfel de modificari care dupa parerea mea sunt tardive ci la modificari care implica flexul si aparatul de sudura, nu ma pricep extraordinar la mecanica dar am vazut modificarea asta si de-aia stiu ca e posibil..bafta
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 15-04-10, 22:29   #75
sineta

Stage 5
 
sineta's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,770
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?

sa revenim la subiect...........in seara asta inca o victorie pentru urs........bmw seria sase 650i cabrio ....
sineta is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -