PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari |
31-03-10, 16:29
|
#61
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 172
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
si poate niste suspensii mai moi pe spate
|
|
|
31-03-10, 17:15
|
#62
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by sineta
aicea se pot vedea exact timpi............................
|
Daca tu poti vedea ceva in "poza" aia...
Quote:
Originally Posted by kote_alex
si poate niste suspensii mai moi pe spate
|
Esti sigur ca stii ce spui? ...eu cred ca vorbesti ca sa te afli in treaba... e30 are brate slide pe spate,daca pune suspensii moi,pleaca pe canturi, cracanandu-se...da'..poate stii tu mai bine ca o plecare buna se face doar pe 30cm din 245cm latimea anvelopei si restul nu au descoperit inca asta...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
31-03-10, 17:37
|
#63
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 172
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by lascarica
Daca tu poti vedea ceva in "poza" aia...
Esti sigur ca stii ce spui? ...eu cred ca vorbesti ca sa te afli in treaba... e30 are brate slide pe spate,daca pune suspensii moi,pleaca pe canturi, cracanandu-se...da'..poate stii tu mai bine ca o plecare buna se face doar pe 30cm din 245cm latimea anvelopei si restul nu au descoperit inca asta...
|
mai stai si pe forumurile americane ca lumea nu inseamna BUCURESTI
|
|
|
31-03-10, 17:54
|
#64
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Nu,eu obisnuiesc sa testez,privesc si gandesc...asa trag concluzii,nu musai de pe forumurile nustiucare,unde probabil posteaza orice om,nimeni nu-i cere sa stie ce spune... Crezi ca-i greu sa gandesti ce vrei sa scrii inainte de face asta..ca binenteles ca-i mai simplu sa reproduci o prostie spusa de altii...Aproppos...esti sigur ca acele E30 "de pe forumurile americane" aveau punte spate standard ?...esti sigur ca nu aveau cumva rigida?... Da' nu stiu de ce ma obosesc a-ti raspunde... pierdere de timp...Tu probabil nu esti in stare nici sa-ti schimbi placutele singur,si daca pui mana pe-o cheie te ranesti grav ,insa dai sfaturi legate de tuning..
De bine de rau,cele mai performante e30 din ro, facute cap-coada in ro, au fost si sunt in acest ...bucuresti ..la care faci referire cu o "subtila" ironie...
|
|
|
31-03-10, 22:12
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,770
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
masina va primi slicuri momentan se vor rolui aripile sa nu mai atinga gumele...si voi pune duzele de 150hp si sper sa scot un 12,5 data viitore in ungaria sau pote mai bine
__________________
|
|
|
31-03-10, 23:03
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 472
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by lascarica
Nu,eu obisnuiesc sa testez,privesc si gandesc...asa trag concluzii,nu musai de pe forumurile nustiucare,unde probabil posteaza orice om,nimeni nu-i cere sa stie ce spune... Crezi ca-i greu sa gandesti ce vrei sa scrii inainte de face asta..ca binenteles ca-i mai simplu sa reproduci o prostie spusa de altii...Aproppos...esti sigur ca acele E30 "de pe forumurile americane" aveau punte spate standard ?...esti sigur ca nu aveau cumva rigida?... Da' nu stiu de ce ma obosesc a-ti raspunde... pierdere de timp...Tu probabil nu esti in stare nici sa-ti schimbi placutele singur,si daca pui mana pe-o cheie te ranesti grav ,insa dai sfaturi legate de tuning..
De bine de rau,cele mai performante e30 din ro, facute cap-coada in ro, au fost si sunt in acest ...bucuresti ..la care faci referire cu o "subtila" ironie...
|
io zic ca cel mai tare e in ploiesti
|
|
|
31-03-10, 23:51
|
#67
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
..facuta de bucuresti...hai sa incheiem offtopicul,ca nu-i frumos.
Scuze sineta si timpi excelenti la urmatoarea cursa de drag serioasa..ungaria ori poate romania ...
|
|
|
03-04-10, 17:51
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
nu te supara ce greutate are masina ta?daca ajungi cumva la Tulcea mi ar placea sa vad si eu cum stau cu ursul tau..felicitari ptr timp
|
|
|
06-04-10, 19:40
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,770
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by dragusu
nu te supara ce greutate are masina ta?daca ajungi cumva la Tulcea mi ar placea sa vad si eu cum stau cu ursul tau..felicitari ptr timp
|
mersi.....masina are cam 1200......si daca o sa ajung la tulce ne dam sigur..
|
|
|
06-04-10, 20:05
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by sineta
mersi.....masina are cam 1200......si daca o sa ajung la tulce ne dam sigur..
|
sper sa ajungi sunt niste curse reusite si e posibil sa fie cronometrare profi
|
|
|
07-04-10, 08:52
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by lascarica
Daca tu poti vedea ceva in "poza" aia...
e30 are brate slide pe spate,daca pune suspensii moi,pleaca pe canturi, cracanandu-se...da'..poate stii tu mai bine ca o plecare buna se face doar pe 30cm din 245cm latimea anvelopei si restul nu au descoperit inca asta...
|
Puntea se poate modifica sa nu mai fie cracanate rotile si in cazul asta o suspensie relativ 'moale' este intr-adevar indicata.
In varianta standard ai dreptate.
|
|
|
07-04-10, 13:49
|
#72
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
Puntea se poate modifica sa nu mai fie cracanate rotile si in cazul asta o suspensie relativ 'moale' este intr-adevar indicata.
In varianta standard ai dreptate.
|
Atata timp cat exista unghiul subliniat in imagine, eu cred ca indiferent ce bucse cu excentric ai folosi la cele 4 puncte de pridere ale bratelor, nu ai cum sa compensezi nici macar 50% acea "cracanare" decat limitand drastic(mai mult decat limitatoarele puse in arc) si cursa suspensiei,situatie in care..suspensia "moale"...nu prea mai aduce mari avantaje. Poate prin modificari radicale ale intregii punti spate....
Iar legat de a doua afirmatie...da..,corect spus...- relativ moale -pe spate,in masura in care pe fata se foloseste un setup asemanator si in masura in care masina nu face acel balans mai adanc de cativa cm (la noi,putem gasi setarea potrivita cu distributia si valoarea maselor ,numai prin incercari repetate..pt calcule si simulari virtuale,nu prea avem cine si cu ce )
Inca o data,scuze pentru offtopic..
|
|
|
07-04-10, 15:30
|
#73
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Un alt exemplu de prindere a punti de caroserie ......... poate inspira pe viitor !
Succes
|
|
|
15-04-10, 08:43
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
Quote:
Originally Posted by lascarica
indiferent ce bucse cu excentric ai folosi
..
|
nu ma refeream la astfel de modificari care dupa parerea mea sunt tardive ci la modificari care implica flexul si aparatul de sudura, nu ma pricep extraordinar la mecanica dar am vazut modificarea asta si de-aia stiu ca e posibil..bafta
|
|
|
15-04-10, 22:29
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,770
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 M5 450 cp vs. ...?
sa revenim la subiect...........in seara asta inca o victorie pentru urs........bmw seria sase 650i cabrio ....
|
|
|
|
|