Quote:
Originally Posted by georgerg
Cateva din criteriile la care ma gandesc:
Performanta
- timp pe 402 mt (evident sub 12 sec)
- timp 0-100 kmh
- timp 0-200 kmh
- timp 100-200 kmh
- timp 0-300 kmh(evident masina trebuie macar sa atinga 300 kmh)
- viteza maxima
Caracteristici:
- putere masurata la roata
- cuplu masurat la roata
- capacitate cilindrica
- raport putere/greutate - cp/tona
- raport putere/litru - cp/litru
in plus cred ca trebuie sa vb de rezultate reale - ar fi ok ca fiecare sa fi participat macar odata la dragracing pt cronometrare oficiala si sa aiba o masurare dyno corespunzatoare - pt restul de masuratori cred ca sunt de ajuns cele de pe driftbox sau gtech
|
Salut, in primul rand, sunt ultimul care ar vrea sa fie carcotas..mie imi place initiativa asta si imi place ce faceti voi in general, dar daca o sa tineti cont de atatea coordonate o sa fie greu cu topul..pur si simplu pt ca ar trebui facute mai multe, si e posibil sa iasa ciorba..in sensul ca cele mai puternice o sa fie mai in spate la 400m (ex virgil) cele rapide la 400m nu fac viteza finala mare (ex: jeff, cred), cele f rapide la 100-200 n-o sa fie la fel la plecarea de pe loc, adica 0-100 ( ex. boby, virgil) si exemplele pot continua mult si bine.
Poate ar fi bine sa puneti toate cele scrise de tine mai sus, dar sa faceti topuri doar la putere si 400 iar restu` sa fie date suplimentare..doar o parere..
Si cu "(evident masina trebuie macar sa atinga 300 kmh)" poate revizuiti pt ca dupa cum stiti, masinile rapide pe 400 nu au viteza finala mare..stiu ca multi nu va faceti masinile special pt 400 dar nu puteti ignora distanta asta la linii, ea fiind de fapt esenta dragului.
Sper ca n-am deranjat, mi-am spus doar parerea..bafta multa si respect
PS: no offense..cine nu vine la KOE poate fi trecut la ascunsi?
LE :Acum vad ca a zis si WPP acelasi lucru in timp ce eu scriam..