Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 16-07-10, 19:52   #166
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by Dyabolyk666 View Post
sigur, ramane pentru KOE ?
se pare ca KoE nu se mai tine..poate se tine ceva la Tulcea sau Alexeni
ce masina ai?
dragusu is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 20:10   #167
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Spunea pe undeva " ..Momentan masina are in jur de 250 CP, targetul fiind de 600 CP.." ,obiectul fiind o octavia 2...eu cred ca stiu care,insa mai cred ca se cam imbata cu apa rece in urma (cel putin) a unei victorii de circumstanta...... Bine,acuma' conteaza si in ce stadiu o fi acum...intre 250 si 600...e ceva distanta..insa si octavia e cam greu sa-i echilibrezi masele in jurul puntii motoare...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 21:00   #168
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
insa si octavia e cam greu sa-i echilibrezi masele in jurul puntii motoare...
Cu vreo 10000 euro se echilibreaza, nu-i problema...
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 01:05   #169
Dyabolyk666

Stage 3
 
Dyabolyk666's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 110
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by dragusu View Post
se pare ca KoE nu se mai tine..poate se tine ceva la Tulcea sau Alexeni
ce masina ai?
sigur, sper la Tulcea.

Octavia 2 RS. 2.0 Tfsi
Dyabolyk666 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 01:13   #170
Dyabolyk666

Stage 3
 
Dyabolyk666's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 110
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Spunea pe undeva " ..Momentan masina are in jur de 250 CP, targetul fiind de 600 CP.." ,obiectul fiind o octavia 2...eu cred ca stiu care,insa mai cred ca se cam imbata cu apa rece in urma (cel putin) a unei victorii de circumstanta...... Bine,acuma' conteaza si in ce stadiu o fi acum...intre 250 si 600...e ceva distanta..insa si octavia e cam greu sa-i echilibrezi masele in jurul puntii motoare...
vroiam doar sa ma asigur ca stii sigur despre ce masina este vorba, nu doar crezi. fi un pic mai exact cu ''victorii de circumstanta'' ??

cat despre ''cred ca se cam imbata cu apa rece'' nu am nimic de comentat, doar ca nu beau apa.

Salut
Dyabolyk666 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 02:10   #171
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Singurele curse de accelerare (drag) cuantificabile pe care le cunosc eu,sunt cele cu start de pe loc...in rest,for fun ...faci ce vrei cu masina,insa nu e relevant pt nimic in opinia mea si nici in a celor ce organizeaza evenimente sub titulatura de drag-race. Cursa de acelerare,redusa la esenta in acceptiunea generala,este eficienta cu care LANSEZI o masina ...evident ca lansare...din mers..e un concept cam dificil de sintetizat (nu neg ca sunt situri care gratie unor copii prea mult timp pierdut online,fac bani cu prezentarea unor asa-zise curse din mers)..insa si mai dificil este de cuantificat performanta in comparatie directa,asa cum spuneam...transmisiile,rapoartele...etc.difera de la o masina la alta...puterea motorului o masori pe dyno.La curse de drag compari un tot-unitar(intreaga masina cu suspensie,transmisie(rapoarte/pierderi-inertie),raportul maselor,putere motor >> la capitolul accelerare.
Concluzia mea: din mers..fac curse de drag copii ce incarca zilnic inutil yotube. Cursele de drag pt oameni mari,sunt cele de pe loc,indiferent de puntea motoare...iscusinta cu care gasesti solutii de cresterea performatelor dinamice,face diferenta si deliciul celor pasionati de fenomen
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 03:57   #172
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by Dyabolyk666 View Post
sigur, sper la Tulcea.

Octavia 2 RS. 2.0 Tfsi
cred ca ne am dat la Alexeni
ai schimbat turbo pe ea?
dragusu is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 10:11   #173
Dyabolyk666

Stage 3
 
Dyabolyk666's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 110
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Singurele curse de accelerare (drag) cuantificabile pe care le cunosc eu,sunt cele cu start de pe loc...in rest,for fun ...faci ce vrei cu masina,insa nu e relevant pt nimic in opinia mea si nici in a celor ce organizeaza evenimente sub titulatura de drag-race. Cursa de acelerare,redusa la esenta in acceptiunea generala,este eficienta cu care LANSEZI o masina ...evident ca lansare...din mers..e un concept cam dificil de sintetizat (nu neg ca sunt situri care gratie unor copii prea mult timp pierdut online,fac bani cu prezentarea unor asa-zise curse din mers)..insa si mai dificil este de cuantificat performanta in comparatie directa,asa cum spuneam...transmisiile,rapoartele...etc.difera de la o masina la alta...puterea motorului o masori pe dyno.La curse de drag compari un tot-unitar(intreaga masina cu suspensie,transmisie(rapoarte/pierderi-inertie),raportul maselor,putere motor >> la capitolul accelerare.
Concluzia mea: din mers..fac curse de drag copii ce incarca zilnic inutil yotube. Cursele de drag pt oameni mari,sunt cele de pe loc,indiferent de puntea motoare...iscusinta cu care gasesti solutii de cresterea performatelor dinamice,face diferenta si deliciul celor pasionati de fenomen
foarte adevarat ! acuma trebuie sa sti ca nu sunt asa rigid si daca cineva vrea neaparat din mers, OK. au fost oameni care mi-au zis numai cu start de pe loc si doar pe 402 m, din nou OK. altii au vrut si din mers, si de pe loc.

Ideea curselor din mers, vine si din lipsa unui loc special amenajat pentru DRAG. (pe un asfalt slab aderent, sau pe o sosea intens circulata ziua, nu ai cum sa obtii perfomantele plecarii ca pe o pista de drag...)

Mai important decat sa ne apucam sa fim carcotasi, haideti sa cautam solutii. Am un sentiment ca ziua in care vom putea merge la un eveniment de DRAG adevarat, nu e foarte departe.

Te salut si mai vorbim
Dyabolyk666 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 16:50   #174
IF-01-NSL

Stage 2
 
IF-01-NSL's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 66
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by Dyabolyk666 View Post
vroiam doar sa ma asigur ca stii sigur despre ce masina este vorba, nu doar crezi. fi un pic mai exact cu ''victorii de circumstanta'' ??

cat despre ''cred ca se cam imbata cu apa rece'' nu am nimic de comentat, doar ca nu beau apa.

Salut

DOP tu bei redbull mah? ))))))))
IF-01-NSL is offline   Reply With Quote
Old 18-07-10, 01:40   #175
Dyabolyk666

Stage 3
 
Dyabolyk666's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 110
Default Re: Fiat Coupe Turbo vs. orice pana +/-300cai

Quote:
Originally Posted by IF-01-NSL View Post
DOP tu bei redbull mah? ))))))))

aia e baza )))
Dyabolyk666 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -