PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari |
07-01-06, 20:21
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 467
|
Calibra Turbo ZUM vs. Grupa E (201-250cp)
Calibra Turbo ZUM asteapta PROVOCARI la Grupa E (201-250 cp) pentru urmatoarele legale din acest an ! Va rog sa postati on-topic si sa mentineti discutiile in limita bunului simt si al fair-play`ului ! Multa bafta si ne vedem la start !
|
|
|
10-01-06, 22:05
|
#2
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Daca tot ai facut tu provocarea in numele lui ... atunci iti spun ca provocarea a fost acceptata de un prieten de-al meu cu o masina de grupa E ... tot turbo. Ce masina .... surpriza !
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
|
|
|
10-01-06, 23:27
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Daca tot ai facut tu provocarea in numele lui ... atunci iti spun ca provocarea a fost acceptata de un prieten de-al meu cu o masina de grupa E ... tot turbo. Ce masina .... surpriza !
|
Mai pune un RC si un S3 plus impreza lui Bog prodrive.
|
|
|
11-01-06, 00:03
|
#4
|
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 85
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Daca tot ai facut tu provocarea in numele lui ... atunci iti spun ca provocarea a fost acceptata de un prieten de-al meu cu o masina de grupa E ... tot turbo. Ce masina .... surpriza !
|
Mai pune un RC si un S3 plus impreza lui Bog prodrive.
|
daca nu au integrala sunt 0 barat ar trebui sa stii cel mai bine asta
daca au cu multa placere calendaru propus de tine l-am vazut si sper sa nu ratez nici o legala
dar pana una alta credeam ca facem o discutie interesanta nu asa sec un rc , s3 si un subaru sa vad niste argumente munca depusa la masini ca asa e mai palpitant
uite de exemplu eu sper ca o sa castig pentru ca masina are cipuri lotec phase 2 care teoretic zic ca dau o putere de 286 cai si 415nm si am motoru facut la steimetz in germania kit ambreiaj sachs bujii ngk iridium fise magnecor 8,5 mm debitmetru nou doua pompe benzina bosch regulator de presiune iar masina mea cronometrata ia 0-100k/h in 5,1 sec 0-400m 13,1 doar o data a iesit 12,77 cu integrala scoasa in treapta trei iar pe 400m imi arata kilometraju 190km/h presiunea in turbo aratata de un ceas vdo siemens este de 0,9 si 1,1 pe treapta 1 si 2 iar de la a3a 1,5 cu 1,3bar limita de turatie pe treapta este in treapta 3 de 7800rpm sunt constient totusi ca la aceasta turatie cuplu este aproape nul
viteza maxima data de mine este de 275km/h acesti km sunt indicati de kilometraj nu stiu cat sunt de reali
cred ca am fost foarte sincer
astept ca si ceilalti care zic ca pot depasi performantele astea sa argumenteze pentru ca si eu daca intru la sectiunea cu cele mai rapide subaru spun ca il fac pe cel mai tare dar nu pot nici sa argumentez nici sa apar sa il fac . la ce am zis am ca suport doar cateva masini prin comparatie si cateva poze . cu alte masini am mai facut dar nu am filmat deci nu pot sa argumentez
|
|
|
11-01-06, 00:08
|
#5
|
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 85
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Daca tot ai facut tu provocarea in numele lui ... atunci iti spun ca provocarea a fost acceptata de un prieten de-al meu cu o masina de grupa E ... tot turbo. Ce masina .... surpriza !
|
imi plac surprizele pentru acest motiv am calibra turbo si nu bmw m3 fie el si ursulet sa ma limitez la banii de pe calibra ca poate tre sa justific ca nu imi doresc chiar pot sa am
singura masina care e la grupa e este seatu ramane de vazut nu il subestimez dar nici nu imi e ca o sa pierd
amandoua au integrala bani bagati cu sacu in tuning la calibra mea nu sunt bagati chiar toti de mine mai mult de baiatu de la tg mures
|
|
|
11-01-06, 07:41
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"calibra_zum\"
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Daca tot ai facut tu provocarea in numele lui ... atunci iti spun ca provocarea a fost acceptata de un prieten de-al meu cu o masina de grupa E ... tot turbo. Ce masina .... surpriza !
|
imi plac surprizele pentru acest motiv am calibra turbo si nu bmw m3 fie el si ursulet sa ma limitez la banii de pe calibra ca poate tre sa justific ca nu imi doresc chiar pot sa am
singura masina care e la grupa e este seatu ramane de vazut nu il subestimez dar nici nu imi e ca o sa pierd
amandoua au integrala bani bagati cu sacu in tuning la calibra mea nu sunt bagati chiar toti de mine mai mult de baiatu de la tg mures
|
Ramane de vazut.
S3-ul lui Andrei va fi o bomba, iar mpreza lui Bog cred ca sare de 300cp usor.
RC-ul meu va munci f bine si o sa vezi, retine cu un F2 pus la punct am dominat 3 ani o clasa pierzand o singura dara si apoi recuperand usor ;a libere.
|
|
|
11-01-06, 07:43
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"calibra_zum\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Daca tot ai facut tu provocarea in numele lui ... atunci iti spun ca provocarea a fost acceptata de un prieten de-al meu cu o masina de grupa E ... tot turbo. Ce masina .... surpriza !
|
Mai pune un RC si un S3 plus impreza lui Bog prodrive.
|
daca nu au integrala sunt 0 barat ar trebui sa stii cel mai bine asta
daca au cu multa placere calendaru propus de tine l-am vazut si sper sa nu ratez nici o legala
dar pana una alta credeam ca facem o discutie interesanta nu asa sec un rc , s3 si un subaru sa vad niste argumente munca depusa la masini ca asa e mai palpitant
uite de exemplu eu sper ca o sa castig pentru ca masina are cipuri lotec phase 2 care teoretic zic ca dau o putere de 286 cai si 415nm si am motoru facut la steimetz in germania kit ambreiaj sachs bujii ngk iridium fise magnecor 8,5 mm debitmetru nou doua pompe benzina bosch regulator de presiune iar masina mea cronometrata ia 0-100k/h in 5,1 sec 0-400m 13,1 doar o data a iesit 12,77 cu integrala scoasa in treapta trei iar pe 400m imi arata kilometraju 190km/h presiunea in turbo aratata de un ceas vdo siemens este de 0,9 si 1,1 pe treapta 1 si 2 iar de la a3a 1,5 cu 1,3bar limita de turatie pe treapta este in treapta 3 de 7800rpm sunt constient totusi ca la aceasta turatie cuplu este aproape nul
viteza maxima data de mine este de 275km/h acesti km sunt indicati de kilometraj nu stiu cat sunt de reali
cred ca am fost foarte sincer
astept ca si ceilalti care zic ca pot depasi performantele astea sa argumenteze pentru ca si eu daca intru la sectiunea cu cele mai rapide subaru spun ca il fac pe cel mai tare dar nu pot nici sa argumentez nici sa apar sa il fac . la ce am zis am ca suport doar cateva masini prin comparatie si cateva poze . cu alte masini am mai facut dar nu am filmat deci nu pot sa argumentez
|
Ai uitat sa ne spui cat cantareste masina si eu am uitat de Andrei UGA.
Sa sti ca greutatea poate fi un handicap.
|
|
|
11-01-06, 08:25
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 599
|
Daca nu ma insel are 1405 kg
|
|
|
11-01-06, 10:08
|
#9
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Prietenul meu va veno tot cu un Opel , tot turbo .
|
|
|
11-01-06, 13:21
|
#10
|
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 85
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"calibra_zum\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Daca tot ai facut tu provocarea in numele lui ... atunci iti spun ca provocarea a fost acceptata de un prieten de-al meu cu o masina de grupa E ... tot turbo. Ce masina .... surpriza !
|
Mai pune un RC si un S3 plus impreza lui Bog prodrive.
|
daca nu au integrala sunt 0 barat ar trebui sa stii cel mai bine asta
daca au cu multa placere calendaru propus de tine l-am vazut si sper sa nu ratez nici o legala
dar pana una alta credeam ca facem o discutie interesanta nu asa sec un rc , s3 si un subaru sa vad niste argumente munca depusa la masini ca asa e mai palpitant
uite de exemplu eu sper ca o sa castig pentru ca masina are cipuri lotec phase 2 care teoretic zic ca dau o putere de 286 cai si 415nm si am motoru facut la steimetz in germania kit ambreiaj sachs bujii ngk iridium fise magnecor 8,5 mm debitmetru nou doua pompe benzina bosch regulator de presiune iar masina mea cronometrata ia 0-100k/h in 5,1 sec 0-400m 13,1 doar o data a iesit 12,77 cu integrala scoasa in treapta trei iar pe 400m imi arata kilometraju 190km/h presiunea in turbo aratata de un ceas vdo siemens este de 0,9 si 1,1 pe treapta 1 si 2 iar de la a3a 1,5 cu 1,3bar limita de turatie pe treapta este in treapta 3 de 7800rpm sunt constient totusi ca la aceasta turatie cuplu este aproape nul
viteza maxima data de mine este de 275km/h acesti km sunt indicati de kilometraj nu stiu cat sunt de reali
cred ca am fost foarte sincer
astept ca si ceilalti care zic ca pot depasi performantele astea sa argumenteze pentru ca si eu daca intru la sectiunea cu cele mai rapide subaru spun ca il fac pe cel mai tare dar nu pot nici sa argumentez nici sa apar sa il fac . la ce am zis am ca suport doar cateva masini prin comparatie si cateva poze . cu alte masini am mai facut dar nu am filmat deci nu pot sa argumentez
|
Ai uitat sa ne spui cat cantareste masina si eu am uitat de Andrei UGA.
Sa sti ca greutatea poate fi un handicap.
|
da greutatea de carte este de 1485kg si eu am 104kg insa cat are masina acum nu am specificat pentru ca asta e surpriza si eu stiu unde am handicap.datele despre masina le vedeti iar unde nu am fost sigur am lasat loc si ca ar avea performante mai slabe.
iar in ce il priveste pe uga lucrurile sunt clare integrala contra greutate dar in cazul meu este vb de integrala si putere contra greutatii
iar daca cineva crede ca va aduce masina de grupa e sa ma bata sa vb mai mult si sa si sustina ca ase e frumos .
zic asta pentru ca sunt multe persoane care afirma ca ma bat si au masinile inca stock si isi doresc sa le modifice
eu incerc sa raspund in asa fel incat sa nu supar pe nimeni care a muncit la masina mult pentru ca eu pe a mea am luat-0 gata facuta si doar am intretinut ce era pe ea
|
|
|
11-01-06, 13:27
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 85
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Prietenul meu va veno tot cu un Opel , tot turbo .
|
dar sa aiba integrala ca daca nu tre sa aiba cam 350 cp iar modelu de asta turbo nu se poate tuna la extrem ca c20let
www.eds-motorsport.de
|
|
|
11-01-06, 14:04
|
#12
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Nu e integrala. Dar nu e nici tractiune fata. Nu o sa fie stock cand te dai tu cu ea. Nu va fi nimic \"tunat\" in Romania . Nu vreau sa dau mai multe detalii pentru a nu strica surpriza !
|
|
|
11-01-06, 14:50
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 85
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Nu e integrala. Dar nu e nici tractiune fata. Nu o sa fie stock cand te dai tu cu ea. Nu va fi nimic \"tunat\" in Romania . Nu vreau sa dau mai multe detalii pentru a nu strica surpriza !
|
lucian ori esti atent la gramatica cand scrii ori daca nu fii atent la ce am spus mai devreme fara masini care o sa fie tunate......... eu vb de masini reale existente ca daca iti povestesc si eu despre dorintele mele de viitor in ceeea ce priveste partea de tuning la masina mea te sperii pe moment dupa care nu crezi ca se poate
si opel cu tractiune spate nu stiu care e si la grupa e si tot asa stiu un opel da are tranctiune gen fred si barney
putina gluma nu strica
as vrea daca se poate sa imi zici si mie la ce grupa esti ca sa iti calculez si eu potentiali rivali din craiova la grupa ta ca vad ca tu ai mare grije
|
|
|
11-01-06, 16:02
|
#14
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
|
|
|
11-01-06, 16:30
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
|
In opinia mea, un Opel Speedster poate schimba multe la grupa E, care are si tractiune spate...
Insa, modelul de 199.x intra la o grupa mai jos, ma gandesc la modelul de 220CP 0-100 4.7, 970 KG... asta poate intra la E.
Ar fi o surpriza placuta sa avem un speedster la legale!
|
|
|
|
|