Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-02-06, 18:33   #196
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
Parerea mea ca o masina de luat in seama la aceasta grupa e noul seria 3 ,mai exact 330 xd .

Iar legat de grupa sunt sigur k pe 1 mai va fi la start !!!

Si vom vedea atunci cine poate castiga grupa!

Sper k nu v-am deranjat cu interventia mea,va multumesc!
Ai vazut filmuletul cu Dodgeul la tm?
SEBASTIAN is offline  
Old 01-02-06, 18:35   #197
UGA

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 558
Default

sunt curios cu vlv cum sta ...tot 4#4...dar.....greutate...si iarasi greutate....si nu ne-ai deranjat.....
UGA is offline  
Old 01-02-06, 18:54   #198
DJ77VLD
eXtreme USER

Stage 5
 
DJ77VLD's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 773
Member of:
[Extreme Racing]
Default

Deja ati de3viat de la subiect rau de tot.... ar trebui inchis topicul asta si deschis altul LET/XE ...
DJ77VLD is offline  
Old 01-02-06, 19:38   #199
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
Parerea mea ca o masina de luat in seama la aceasta grupa e noul seria 3 ,mai exact 330 xd .

Iar legat de grupa sunt sigur k pe 1 mai va fi la start !!!

Si vom vedea atunci cine poate castiga grupa!

Sper k nu v-am deranjat cu interventia mea,va multumesc!
Ai vazut filmuletul cu Dodgeul la tm?
Nu,dar eu unul cred ca bmw 330xd are un cuvant de spus.

Cel putin asta e parerea mea.

330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock

iar cu chip ajunge undeva la 288 cp 610 nm 0-100 nu am idee

De aceea zic ca are si el o sansa cat de cat.

Multumesc!
Hooya1985 is offline  
Old 01-02-06, 21:32   #200
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock
teoretic daca e sa o luam asa pe hartie Type-R are doar 200CP si 0-100 tot 6.6s si are doar tractiune fatza, iar cursele pe 400m nu se castiga cu timpul 0-100
scuzati oftopicul de faza cu 6.6 si cu chipul e irelevanta parerea mea, si as putea spune ca e nevoie de mai mult de un chip chiar si la noul seria 3 ca sa castigi o grupa sau sa ai un cuvant de spus. (oricum realitatea o sa o vedem cand o sa participe la prima cursa)
200SX is offline  
Old 01-02-06, 21:33   #201
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock
teoretic daca e sa o luam asa pe hartie Type-R are doar 200CP si 0-100 tot 6.6s si are doar tractiune fatza, iar cursele pe 400m nu se castiga cu timpul 0-100
scuzati oftopicul de faza cu 6.6 si cu chipul e irelevanta parerea mea, si as putea spune ca e nevoie de mai mult de un chip chiar si la noul seria 3 ca sa castigi o grupa sau sa ai un cuvant de spus. (oricum realitatea o sa o vedem cand o sa participe la prima cursa)
Eu am un 330xd cu chip si e o bomba.
cauta filemele de la timisoara.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 01-02-06, 22:22   #202
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"UGA\"
iar va certati....urat..ce conteaza...oricum sunt 1000 de pareri si 1000 de mecanici....cert este ca ceea...cosworth....pare mai buna...datorita experintei celor ce au gandit-o....fiecare motor are ceva aparte...si nu seamna perfect.....daca vreti...putem vb si de cutia in 6 trepte f28....ce difera...cine stie are de la mine o lada de bere......sincer.....omuliber si radu_lkv.....nu vorbiti...voua v-am spus....iar omuliber chiar a vazut la mine in garaj... deci nu asta e relevant....
Detalii...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	txdiff_102.jpg
Views:	38
Size:	98.8 KB
ID:	65765   Click image for larger version

Name:	cutie_769.jpg
Views:	38
Size:	27.2 KB
ID:	65766   Click image for larger version

Name:	txdiff_161.jpg
Views:	36
Size:	98.8 KB
ID:	65767  

Click image for larger version

Name:	gr_538.jpg
Views:	39
Size:	76.1 KB
ID:	65768   Click image for larger version

Name:	f28_289.jpg
Views:	35
Size:	181.5 KB
ID:	65769  
sevi is offline  
Old 01-02-06, 22:41   #203
calibra_zum

Stage 3
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 85
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
Parerea mea ca o masina de luat in seama la aceasta grupa e noul seria 3 ,mai exact 330 xd .

Iar legat de grupa sunt sigur k pe 1 mai va fi la start !!!

Si vom vedea atunci cine poate castiga grupa!

Sper k nu v-am deranjat cu interventia mea,va multumesc!
teoretic poate dar practic e prea greu ca sa maraie ceva
calibra_zum is offline  
Old 01-02-06, 23:07   #204
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock
teoretic daca e sa o luam asa pe hartie Type-R are doar 200CP si 0-100 tot 6.6s si are doar tractiune fatza, iar cursele pe 400m nu se castiga cu timpul 0-100
scuzati oftopicul de faza cu 6.6 si cu chipul e irelevanta parerea mea, si as putea spune ca e nevoie de mai mult de un chip chiar si la noul seria 3 ca sa castigi o grupa sau sa ai un cuvant de spus. (oricum realitatea o sa o vedem cand o sa participe la prima cursa)
Eu am un 330xd cu chip si e o bomba.
cauta filemele de la timisoara.
Ma bucur ca nu vorbesc singur,iti multumesc Seby!

Eu inteleg ca toti ne dorim sa castigam grupele si vedem propriile masini niste monstrii pe 4 roti dar totusi eu zic sa vedem cursa si discutam dupa

Poate vei avea dreptate tu sau poate eu nu se stie!
Hooya1985 is offline  
Old 01-02-06, 23:08   #205
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Eram curios daca chiar stiti adevarata diferenta, unii o intuiesc altii sunt departe.

( KS)
Kolben Schmidt 1989-1993 C20XE
C20LET 380 N / mm ²

( Coscast) Cosworth 1993-199x C20XE
C20LET 350 N / mm ²

( KS)
Kolben Schmidt 1993-199x C20XE
C20LET 220 N / mm ² Material foarte moale.

Se vede exact de aici diferenta.
In rest f putine diferente si sincer de neluat in calcul.
Mai trebuie adaugat faptul ca toate 3 au fost puse si pe LET si pe XE...
omuliber is offline  
Old 01-02-06, 23:12   #206
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock
teoretic daca e sa o luam asa pe hartie Type-R are doar 200CP si 0-100 tot 6.6s si are doar tractiune fatza, iar cursele pe 400m nu se castiga cu timpul 0-100
scuzati oftopicul de faza cu 6.6 si cu chipul e irelevanta parerea mea, si as putea spune ca e nevoie de mai mult de un chip chiar si la noul seria 3 ca sa castigi o grupa sau sa ai un cuvant de spus. (oricum realitatea o sa o vedem cand o sa participe la prima cursa)
Eu ma refer la simplu fapt ca o masina 4x4 are mai multe sanse pe 400 m de cat una cu tractiune fata sau spate

Despre asta vorbeam.

Astfel vei avea o plecare foarte buna
Hooya1985 is offline  
Old 02-02-06, 06:17   #207
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock
teoretic daca e sa o luam asa pe hartie Type-R are doar 200CP si 0-100 tot 6.6s si are doar tractiune fatza, iar cursele pe 400m nu se castiga cu timpul 0-100
scuzati oftopicul de faza cu 6.6 si cu chipul e irelevanta parerea mea, si as putea spune ca e nevoie de mai mult de un chip chiar si la noul seria 3 ca sa castigi o grupa sau sa ai un cuvant de spus. (oricum realitatea o sa o vedem cand o sa participe la prima cursa)
Eu ma refer la simplu fapt ca o masina 4x4 are mai multe sanse pe 400 m de cat una cu tractiune fata sau spate

Despre asta vorbeam.

Astfel vei avea o plecare foarte buna
Iar un BMW intotdeauna e un BMW si 330 are cel mai bun motor din clasa plus un 4x4 de exceptie x-drive , iar cuplul suficient sa o propulseze bine ajutat de o cutie cu cele mai scurte rapoarte.
Eu am reusit sa ma misc pe 400m mai repede decat M5 modelul penultimul si mai repede decat un Dodge cu motor de Viper, care nu a putut intelege ce se intampla.

https://www.4tuning.ro/legal-racing/2..._timisoara.asp
Attached Files
File Type: avi 57_303.avi (840.3 KB, 48 views)
SEBASTIAN is offline  
Old 02-02-06, 09:45   #208
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock
teoretic daca e sa o luam asa pe hartie Type-R are doar 200CP si 0-100 tot 6.6s si are doar tractiune fatza, iar cursele pe 400m nu se castiga cu timpul 0-100
scuzati oftopicul de faza cu 6.6 si cu chipul e irelevanta parerea mea, si as putea spune ca e nevoie de mai mult de un chip chiar si la noul seria 3 ca sa castigi o grupa sau sa ai un cuvant de spus. (oricum realitatea o sa o vedem cand o sa participe la prima cursa)
Eu ma refer la simplu fapt ca o masina 4x4 are mai multe sanse pe 400 m de cat una cu tractiune fata sau spate

Despre asta vorbeam.

Astfel vei avea o plecare foarte buna
Iar un BMW intotdeauna e un BMW si 330 are cel mai bun motor din clasa plus un 4x4 de exceptie x-drive , iar cuplul suficient sa o propulseze bine ajutat de o cutie cu cele mai scurte rapoarte.
Eu am reusit sa ma misc pe 400m mai repede decat M5 modelul penultimul si mai repede decat un Dodge cu motor de Viper, care nu a putut intelege ce se intampla.

https://www.4tuning.ro/legal-racing/2..._timisoara.asp
Si tu crezi ca masina asta o sa-l bata?
La consum poate.
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline  
Old 02-02-06, 10:43   #209
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default

Ai vazut filmul?
slkamg is offline  
Old 02-02-06, 17:54   #210
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Calimero2003\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"Hooya1985\"
330 xd 231 cp 500 nm 0-100 6.6 stock
teoretic daca e sa o luam asa pe hartie Type-R are doar 200CP si 0-100 tot 6.6s si are doar tractiune fatza, iar cursele pe 400m nu se castiga cu timpul 0-100
scuzati oftopicul de faza cu 6.6 si cu chipul e irelevanta parerea mea, si as putea spune ca e nevoie de mai mult de un chip chiar si la noul seria 3 ca sa castigi o grupa sau sa ai un cuvant de spus. (oricum realitatea o sa o vedem cand o sa participe la prima cursa)
Eu ma refer la simplu fapt ca o masina 4x4 are mai multe sanse pe 400 m de cat una cu tractiune fata sau spate

Despre asta vorbeam.

Astfel vei avea o plecare foarte buna
Iar un BMW intotdeauna e un BMW si 330 are cel mai bun motor din clasa plus un 4x4 de exceptie x-drive , iar cuplul suficient sa o propulseze bine ajutat de o cutie cu cele mai scurte rapoarte.
Eu am reusit sa ma misc pe 400m mai repede decat M5 modelul penultimul si mai repede decat un Dodge cu motor de Viper, care nu a putut intelege ce se intampla.

https://www.4tuning.ro/legal-racing/2..._timisoara.asp
Si tu crezi ca masina asta o sa-l bata?
La consum poate.
Mie spre deosebire de altii nu-mi place sa vorbesc fara acoperire, fapt pt care cine stie masina, mai stie si cat de greu e de intrecut, in plus e si un filmulet care merita a fi vazut.
Oricum acel BMW e facut intradevar sa consume putin pt ca asta e menirea unui diesel insa, poate mai mult de atat.

Sunt fan opel in topicul asta dar cred ca un c20let tunat corespunzator va fi in spatele unui cosworth veritabil de curse.
SEBASTIAN is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -