30-11-10, 16:22
|
#406
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
Nici mie nu imi place, prea multa fibra pentru varsta ei ...
|
|
|
30-11-10, 16:29
|
#407
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 389
Member of: [Opel] [4Tuning International] [2 Roti]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
Aripile sunt frumusele, dar eu personal as fi renuntat la bara fata pt ceva clean si patrat cum este si forma masinii de altfel si as fi optat pt un bad boy look mai agresiv. Masina are potential, lucrez si eu la o ascona c.
Bafta
__________________
THIS POST HAS ALREADY BEEN REPORTED
JANTE fraților, JANTE, nu GENȚI, GIANTE, JENȚI!! E atāt de greu???
Tief, Breit, Schnell...
"ein legendäres Sport-Coupe"
|
|
|
30-11-10, 16:39
|
#408
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of: [CSR] [DACIA] [PEUGEOT] [CITROEN] [Competitor CNCA]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
speed sn - spor la treaba cu ascona .. un bad boy mai agresiv ...am incercat si din anumite unghiuri nu da bine .. pot face poze sa vezi.. si proprietarul masinii asa vrea
bulldog- fiecare cu parerea lui .
detman...
jokerman.. am discutat la telefon
aveti rabdare sa ajung la finalizarea proiectului
__________________
Team C.S.R.
|
|
|
30-11-10, 16:54
|
#409
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 389
Member of: [Opel] [4Tuning International] [2 Roti]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
Pune te rog niste poze daca ai cu bad boy-ul mai agresiv.
Asta e prelungirea care a iesit la mine.
PS: Ignora bara de fata, s-a cumparat kit-ul de Irmscher dar s-a renuntat la idee pt un clasic clean.
|
|
|
30-11-10, 16:59
|
#410
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of: [CSR] [DACIA] [PEUGEOT] [CITROEN] [Competitor CNCA]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
frumos proiect . prelungirea ta nu e coborata asa mult..
o sa pun eu maine poze cu prelungirea aia.. din fata pare agresiva dar din lateral..foarte rau arata..depinde cat vrei sa o cobori
bafta la proiect
|
|
|
30-11-10, 17:02
|
#411
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 4,186
Member of: [BMW]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
Quote:
Originally Posted by speed_csn
Pune te rog niste poze daca ai cu bad boy-ul mai agresiv.
Asta e prelungirea care a iesit la mine.
PS: Ignora bara de fata, s-a cumparat kit-ul de Irmscher dar s-a renuntat la idee pt un clasic clean.
|
aia da prelungire ......cred ca ai facut-o cu gandul la concediul.....de la mare , numai valuri ai pe prelungirea aia ....
|
|
|
30-11-10, 17:17
|
#412
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
Parerea mea e ca ar arata mult mai bine daca ati acoperi si imbinarea dintre far si semnalizator, asa prelungirea ar avea continuitate mai frumoasa
|
|
|
30-11-10, 17:37
|
#413
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Member of: [CSR]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
Quote:
Originally Posted by Xdriver
Parerea mea e ca ar arata mult mai bine daca ati acoperi si imbinarea dintre far si semnalizator, asa prelungirea ar avea continuitate mai frumoasa
|
pfffff drivere cu poza asta ai resetat lumea
ps: pe departe cea mai frumosa ascona vazuta vreodata
|
|
|
30-11-10, 17:49
|
#414
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of: [CSR] [DACIA] [PEUGEOT] [CITROEN] [Competitor CNCA]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
drivere..se acopera locul ala intre grila si far..e deja facuta partea respectiva.. in rest catre semnalizare.. iese bine ..nu trebuie astupat..oricum ideea e sa facem altfel.. ca degeaba fac exact cum ai avut tu sau cum are altcineva..
|
|
|
30-11-10, 18:03
|
#415
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of: [Opel] [CSR]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
deci... sa zic si eu ceva... ascona asta nu se vrea o replica albastra la ce avea driveru si nici un clasic clean look, cum sunt majoritatea asconelor modificate... se vrea ceva diferit, ceva sa-mi placa in primul rand mie, in rest daca place si la altii, cu atat mai bine...
bad boy-u... am mai incercat o varianta pe cealalta ascona a mea, o sa atasez o poza cu ea... nu mi-a placut cum a iesit...
fibra... nu e chiar asa de veche pe cat pare, si pe de alta parte credeti ca ascona 400 avea evazari din tabla? nu prea cred...
__________________
I will rest when i am dead.
|
|
|
30-11-10, 18:41
|
#416
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,263
Member of: [4Rally] [VW]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
Ufo, daca iti dau o bara stock poti face minuni si sa imi faci o bara asa? astept un raspuns.
|
|
|
30-11-10, 18:54
|
#417
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of: [CSR] [DACIA] [PEUGEOT] [CITROEN] [Competitor CNCA]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
minuni nu fac.. bara o pot face..ai pm
|
|
|
30-11-10, 23:33
|
#418
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 394
Member of: [VW]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
frumos iese ascona, tob nu te lua dupa "cunoscatori" ) fa-o cum iti place tie..
|
|
|
30-11-10, 23:43
|
#419
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
imi pare rau ca ati luat-o ca o jignire, doar ca in opinia mea, o masina veche nu merge modificata la fel ca una noua. voi stiti . doar sunteti cei mai tari ... . bafta.
|
|
|
30-11-10, 23:48
|
#420
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of: [CSR] [DACIA] [PEUGEOT] [CITROEN] [Competitor CNCA]
|
Re: UFO Car Audio & Custom Bodyworks-Cluj
detman.. nu o lua personal..ca nu are rost.. nu am nici rabdare sa discut gusturile altcuiva. masina e veche, kitul de bari pe care lucrez e vechi..doar mai elimin niste linii sau lufturi.. si coamele sunt de generatie veche.. ca are multa fibra sau nu.. omul nu vrea tabla;fibra e mai usoara si are un proiect mai mare .. oricum cu ultima replica m-ai dezamagit. numai bine
|
|
|
|
|