Salut,
In acest topic doresc sa va impartasesc experientele, placute sau mai putin placute, traite alaturi de masina mea, de-a lungul timpului.
In data de 12.12.2007, la ora 9:30, s-a facut receptia. 9 km la bord. Totul ok. Repet ceea ce a spus toata lumea: MERITA ASTEPTAREA!!!
Impresii dupa 35 KM :P :
1.Am un consum mediu in Bucuresti de 12,6% la o viteza medie de 13 KM/H (am resetat CB in momentul in care am plecat de la dealer)
2.In momentul in care este cald motorul, acesta sta la o turatie de 600 rpm
3.Muzica se aude mai mult decat suficient.
La 1580 km m-am declarat foarte multumit de masina si nu am avut nici cea mai mica problema. Consumul in Bucuresti sub 8.8 nu am reusit sa scot. Media este de 10,5. In afara nu m-am uitat. Cel mai mult am pers pe A1, pe data de 30 Dec seara seara cu 140KM/H...
Dupa lupte seculare, am reusit sa intru si in posesia numarului. Partea proasta a fost ca am avut putin de alergat. La Politie s-a cerut si copia facturii dintre importator si dealer.Asa ca luati aminte...Va puteti lovi de aceeasi problema. De acum incolo o sa ma vedeti prin Bucuresti, zona Semanatoarea si Sebastian cu TR-04-FSZ
Duminica 17.02.2008, trecusem de pragul de 2500 km.Nici un scartait, zgomote suspecte, etc. Pana acum am bagat numai benzina si lichid de spalat parbrizul. Sper ca toata lumea sa fie la fel de norocoasa ca mine si sa nu aiba probleme.
Un mic update la 5280 de km pe bord. ABSOLUT NICI O PROBLEMA. Numai acel deranj aparut din cauza suspensiei rigida pe spate. In continuare ne felicitam pentru achizitia facuta. Fiecare moment petrecut la volanul "Blondei" este o placere. Pentru incercare am mers spre Giurgiu cu 170km/h pentru 15 secunde. Mi s-a parut zgomotos motorul. Viteza de croaziera la drum lung o mentin in marja de 120-140. Consumul in Bucuresti pe ultimii 226 km este de 10,2 aratat de CB.
La 10130 KM consumul s-a stabilizat pe undeva la 9,5% in Bucuresti si in afara in functie de viteza cu care merg. Viteza maxima atinsa a fost de 190 km/h si era turata la 5800rpm. Si acum revin la ceea ce ma doare: se pare ca "blonda mea" a intrat in zona crepusculara. Din data de 16 Mai 2008, mi s-a aprins in bord martorul de "Air Bag". Dimineata, bag cheia in contact, pornesc motorul si asa a ramas (aprins). Sun la domnul Cristi Florea(IMG) care amabil imi spune sa vin cu masina. Ma deplasez la Service. Intre timp, "parlitul" ala de bec se stinge singur. Se uita electricianul si cum nu vede nimic, imi spune ca daca reapare simptoma sa ma duc in service. Plec eu la Constanta, nimic pe drum, pana a doua zi dimineata. Sambata bag cheia in contact cand ce sa vezi? Ramane "parlitul" aprins...Sun la IMG, programare joi. Ma duc joi cu masina, cand ce sa vezi: airbag vinovat.
Impresii dupa reparatia "Air Bag"-ului de catre Service IMG. Montat alarma Maat 679. Asta se intampla la cota de 10962 km si nu mai am nici o alta problema la masina de atunci. Pe aceasta cale tin sa multumesc domnului Cristi Florea pentru promptitudine, atitudine, etc (cu alte cuvinte jos palaria) si electricianului Cristi care a lucrat foarte atent. Nu am gasit urme care sa ateste ca ar fi lucrat cineva la masina (spre deosebire de alte service-uri unde colegii se vaita ca au ridicat masina cu zgarieturi interioare), chiar daca a fost data jos plansa de bord.
Urmatoarea impresie este dupa prima revizie. Aceasta a fost efectuata la Service IMG, cu un numar de 14.461 KM in bord. Dupa 9 luni de la achizitionare, vazuse saracutza "blonda" cam de toate: de 3 ori pe Transfagarasan, mers cu 190 km/h, turata pana la 6000 rpm in a II-a si a III-a. Recomand masina celor indecisi, iar eu daca as avea ocazia, tot Kia Ceed as lua.
Ultimele impresii sunt de la 18.500 KM, la care am ajuns in luna Noiembrie, dupa 11 luni de la achizitionare. In continuare nu am avut nici cele mai mici probleme legate de masina. Exista aceeasi placere de a ma afla la volanul ei, ca si in data de 12.12.2007 cand am ridicat-o de la Dealer.