Noul regulament este atasat. Am sa extrag pasajele noi si am sa le postezi aici, separat, dar recomand citirea integrala a regulamentului inainte de participare!
NOU - Clasele Stock si Mini, Reguli Generale:
- Este permisa doar utilizarea acumulatorilor dedicati auto. Sunt interzise bateriile de tip “Telecom”. Acumulatorul utilizat trebuie sa fie dedicat uzului auto (iar acest lucru sa fie verificabil). - Regula aceasta va fi valabila si pentru acumulatorul din locasul de fabrica la clasele Maxi incepand cu sezonul viitor (2013)!
NOU - Clasele Extreme, Reguli Generale:
- Nu exista limita pentru insonorizarea si rigidizarea caroseriei in spatele stalpilor centrali.
- In fata stalpilor centrali se accepta modificarea usilor, a geamurilor laterale si a parbrizului atata timp cat masina isi mentine linia exterioara originala. Este interzisa modificarea panourilor metalice la exteriorul masinii.
- Sunt permise puncte suplimentare de prindere pentru usile fata.
- Nu este permisa utilizarea chingilor sau altor elemente similare pentru fixarea sau rigidizarea usilor, parbrizului, plafonului, etc.
- Spatiul din fata stalpilor centrali trebuie sa-si mentina cu aproximatie volumul si formele initiale (o schema cu dimensiunile minime admise va fi atasata in curand).
NOU - Clasa Monster, Reguli Generale:
- Alimentarea se face la maxim 18 V
NOU - REGULI GENERALE:
- Concurentii pot accesa o clasa superioara cu conditia sa-si asume participarea in respectiva clasa pe tot parcursul sezonului (Ex: masina pregatita pentru o clasa anume, dar cu sistem incomplet la prima sau la una din participari). In orice alte conditii sistemul va concura acolo unde se incadreaza conform specificatiilor.
- Sursa de sunet (head unit, player, etc) trebuie sa fie una dedicata uzului la 12V (car audio).De asemenea este permisa redarea de pe USB sau iPod cu conditia ca mediile utilizate sa fie cele puse la dispozitie de organizatori. Aceasta varianta este disponibila exclusiv in cazul in care utilizatorul demonstreaza ca nu poate sa foloseasca CD-ul (din lipsa unui aparat capabil sa citeasca acel disc sau din cauza unor probleme tehnice).Utilizarea CAR PC-urilor este permisa!
- Inscrierea unui concurent la una din clasele de concurs reprezinta si acordul explicit al acestuia conform caruia a citit acest regulament si este de acord pe deplin cu toate conditiile si regulile stipulate in acesta! (nu e noua dar merita retinuta)
Desfasurarea probelor si modalitati de masurare - 2012:
- La etapele 1X se vor efectua masuratori clasice (1 sau 2 masini simultan, fara sesiune de Calificari)
- La etapele 2X si 3X se vor efectua masuratori cu Calificari.
- In urma Calificarilor primele 8 rezultate din fiecare clasa merg mai departe. In urmatoarea faza se vor masura simultan cate doua masini: locul 1 cu locul 8, locul 2 cu locul 7, locul 3 cu locul 6 si locul 4 cu locul 5. Se foloseste acceasi metoda pana cand se ajunge la Finala. (conform schitei atasate)
- Concurentul fara masina concurenta (in cazul unui numar impar de masini) efectueaza o masuratoare singur, iar rezultatul lui este incadrat mai departe conform regulilor deja expuse.
- Podiumul se stabileste cu ajutorul unei Finale Mici (locurile 3 si 4) si a unei Finale Mari (locurile 1 si 2).
- La evenimentele 2X si 3 X se impune regula celor 5 minute. Din momentul in care sunt chemati la masuratoare concurentii au la dispozitie 5 minute sa se prezinte si sa se pregateasca pentru masuratori. Dupa cele 5 minute perioada de 30 de secunde acordate masuratorii incepe, iar cei ce nu se prezinta merg mai departe in clasamentul etapei cu scor minim (adica pierd runda de masuratoare si posibilitatea de a merge mai departe).
- In cazurile exceptionale in care competitorul nu poate sa se incadreze in cele 5 minute, acesta este obligat sa anunte din timp arbitrii in vederea reprogramarii rundei de masuratori !!! - "Cazuri exceptionale" nu inseamna mers dupa mancare, telefon urgent, sms cu prietena sau altele de genul. Va rog de pe acum sa nu abuzati si sa nu folositi excesiv si inutil aceasta permisie. Exista sansa ca ea sa dispara, in acest caz.
Conform noilor modalitati de masurare timpul folosit va creste sesizabil, iar target-ul nostru este sa reusim sa incadram tot procesul intr-o singura zi de concurs. Momentan lucram la adaptarea softului Termlab pentru a putea totusi sa tinem Calificari in 2 zile, fara ca acest lucru sa incurce intregul proces de desfasurare.
Prima etapa (Cora Pantelimon, 12-13 Mai 2012, Bucuresti) va fi folosita ca etapa de proba pentru noua metoda de masurare, ocazie cu care sper sa punem la punct toate detaliile tehnice. Va rog de pe acum sa fiti intelegatori in cazul in care lucrurile nu merg exact conform planurilor.
De asemenea, numarul mare de etape din acest an va permite fiecarui competitor sa-si aleaga numarul de prezente, avand in vedere si necesarul de 50% +1 (inclusiv Finala) pentru calificarea la titlul de Campion National. Vor exista destul de multe etape 1X ce au ca scop promovarea fenomenului Car Audio si a mediului Competitional. Dar vor exista si suficiente etape 2X si 3X care sa permita competitorilor sa-si obtina punctele necesare pentru titlurile de Campioni Nationali. Ca sa stiti exact cum si unde va clasati va recomand sa verificati periodic lista cu participanti si punctaje per clasa, lista ce va beneficia de un update constant - AICI :
https://forum.4tuning.ro/589-campiona...ml#post5011857 .
Merita mentionat si ca noua modalitate de masurare la etapele 2X si 3X va permite un minim de strategie. Va recomand sa stati putin sa va ganditi cum si cand va puteti folosi de acest aspect.
Taxe de participare pentru sezonul 2012:
Etape 1X - 40 RON per sectiune (SQ sau SPL) 60 RON pentru ambele sectiuni (SQ + SPL)
Etape 2X - 50 RON per sectiune (SQ sau SPL) 80 RON pentru ambele sectiuni (SQ + SPL)
Etape 3X - 60 RON per sectiune (SQ sau SPL) 100 RON pentru ambele sectiuni (SQ + SPL)