21-09-04, 14:12
|
#196
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
|
Nu am zis sa schimbe forma circuitului, ci sa adauge elemente de siguranta pe marginea lui (cauciucuri, traverse cu deformare controlata).
Nu cred k ar costa ffffffffff mult
|
|
|
21-09-04, 14:36
|
#197
|
Guest
|
Astea s-au adaugat pe parcurs, insa nu sunt suficiente(vezi accidentul lui Schumi de acum 2 sau 3 ani cand era sa-i fie fatal, a intrat in cauciucuri si degeaba)...
|
|
|
21-09-04, 15:27
|
#198
|
Stage 3
Join Date: Sep 2004
Posts: 138
|
Atat timp cat modificarile / noile reglementari `afecteaza` doar circuitele e OK. Sa mareasca suprafetele de siguranta (cele cu nisip), sa plaseze zidurile cat mai departe de pista si sa le `imbrace` in cauciucuri, sa puna si perne de aer, daca vor. Buba este ca nu stiu ce sa faca cu adevarat pentru readucerea spectacolului pe pista.
Oricum ar fi, eu cred ca viitorul este al echipelor mari, ce au in spate mari constructori auto: Ferrari, Toyota, Renault... sa vedem care mai urmeaza. Se pare ca vremea echipelor aristocratiei engleze auto se cam duce...
Pe vremuri, o masina F1 numita Tyrrell avea punte dubla pe fata ! O alta, Alfa-Romeo, avea o elice in spate ! O echipa, Renault, a dezvoltat un motor turbo extraordinar ! O echipa, Williams, a montat niste `fuste` pe lateral, pt a mari efectul de sol al masinii ! Ei bine, acum masina este proiectata de`a gata de catre computer, ca daca le`ai vedea pe toate vopsite la fel, nici nu le`ai deosebi !
Cred ca de fapt lumea F1 nu mai este condusa si insufletita de entuziasti murdari de ulei, cum era odata, ci de niste businessmani anosti in costum, fara suflet si dragoste pt masini si oameni.
|
|
|
21-09-04, 15:45
|
#199
|
Guest
|
Masinile din F1 au aratat intotdeauna asemanator, pt ca altfel nu se poate, ar afecta aerodinamicitatea...sunt gandite si calculate astfel incat frecarea sa fie cat mai mica si apasarea cat mai mare...Insa fiecare echipa are ideile ei in ceea ce priveste aceste lucruri...Uite ca nu seamana asha de tare, si aici nu ma refer la vopsea, ci la detalii:
|
|
|
22-09-04, 09:38
|
#200
|
Stage 3
Join Date: Sep 2004
Posts: 138
|
Sunt de acord cu tine, dar eu am vrut sa fiu mai `plastic` in exprimare pt a sublinia o idee...
Cat despre frecare si apasare, daca nu e frecare, nu e nici apasare... Important e ca frecarea sa produca apasare, si nu rezistenta la inaintare... Oricum, setarile aerodinamice difera f mult de la o cursa la alta; priveste cu atentie aripile masinii de la Monte Carlo si cele de la Monza; vei observa ca cele de la Monza sunt aproape orizontale, pt ca apasarea depinde si de viteza masinii; cu cat viteza e mai mare, apasarea creste, dar si aripa se transforma intr-o frana aerodinamica, asa incat tb micsorat unghiul de inclinare.
Mai nou, Williams renunta la `nasul` acela original al masinii, in favoarea solutiei clasice, asa ca masinile vor arata cu toatele la fel, din nou...
Cat despre piloti, Schumi cred ca e cel mai bun, dar nu poate sa-mi placa un luptator fara adversar. Oricum, atat timp cat Ferrari va avea buget dublu fata de oricare alta echipa din F1, si strategia cea mai importanta a cursei este strategia opririi la boxe, va continua sa ma fure un somn irezistibil la cursele de F1...
|
|
|
29-09-04, 00:06
|
#201
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
|
Poate sa-mi spuna si mie cineva ce s-a intamplat in cursa de duminica, ce s-a intmplat cu Ferrari, cam care a fost decursul evenimentelor?
|
|
|
29-09-04, 12:34
|
#202
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 613
|
h3h3h3 insfarsit mai pierde si schumaher ala, Locul I Barichelo Locul II Jenson Button Locul 3 Coulhard
|
|
|
10-10-04, 12:00
|
#203
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 60
|
SCHUMI WINS AGAIN !!!!
Rezultatele : http://www.formula1.com/race/result/730/8.html
Mie , cel putin , imi pare rau pt cei de la Renault , care au cam iesit din lupta pentru locul 2 la constructori .
__________________
There is no replacement for displacement. If you don\'t agree with this you go against the fundamentals of engine dynamics. Doesnt matter what continent you\'re on.
|
|
|
10-10-04, 12:05
|
#204
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 613
|
REZULTATE JAPONIA-53 DE TURE
1Michael Schumacher (GER) Ferrari 1:24:26.9
2Ralf Schumacher (GER) Williams 14.0
3Jenson Button (GBR) BAR 19.6
4Takuma Sato (JPN) BAR 31.7
5Fernando Alonso (ESP) Renault 37.7
6Kimi Räikkönen (FIN) McLaren 39.3
7Juan Pablo Montoya (COL) Williams 55.3
8Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber 56.2
9Felipe Massa (BRA) Sauber 89.6
10Jacques Villeneuve (CAN) Renault dupa 1 tura
11Jarno Trulli (ITA) Toyota dupa 1 tura
12Christian Klien (AUT) Jaguar dupa 1 tura
13Nick Heidfeld (GER) Jordan dupa 1 tura
14Olivier Panis (FRA) Toyota dupa 1 tura
15Timo Glock (GER) Jordan dupa 1 tura
16Gianmaria Bruni (ITA) Minardi dupa 1 tura
17Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi abandon
18David Coulthard (GBR) McLaren abandon
19Rubens Barrichello (BRA) Ferrari abandon
20Mark Webber (AUS) Jaguar abandon
__________________
Whatever the road to paradise is, I`m on it !
|
|
|
10-10-04, 12:20
|
#205
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Again Schumi WINS!!! ...oare nu se mai satura ?
|
|
|
10-10-04, 16:49
|
#206
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
:D
il urasc pe schumacher dar il si admir , iubesc ferrari este simbolul vitezei de zeci de ani de zile imi pare rau pt montoya si james buton pt ca cu ei tin imi pare rau pt wiliams bmw !
__________________
Nothing to display
|
|
|
11-10-04, 00:00
|
#207
|
Presedinte AfterDark Racing
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Eu nu inteleg o chestie: De ce toata lumea se ia de Schumacher???
Este cel mai bun, daca voi ati fii in locul lui nu ati vrea sa fiti intotdeauna pe primul loc???
Si nu se poate spune ca numai masina il ajuta, o masina nu e nimica daca nu are si un sofer k-lumea, fie ea ferrari fie ea Buggati; nu conteaza!!!
Toata lumea il injura pe Shumi fara motive, una e sa tii cu altcineva si alta e sa respecti un om pt ca stie sa conduca f. bine.
Eu tin cu Schumacher exact pt acest motiv: Este cel mai bun pilot din F1.
|
|
|
11-10-04, 09:14
|
#208
|
Stage 4
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
|
Shadow nu e chiar asa ,are o masina mult mai buna ca celelalte.A si zis Shumi ca pina sa isi intre masina in toti parametri de functionare cum ii merge ei mai bine,fratesu ii statea in circa,dupa acea by by...
|
|
|
25-10-04, 11:28
|
#209
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 613
|
REZULTATE BRAZILIA- 71 DE TURE
1 Juan Pablo Montoya (COL) Williams 1:28:01.451
2 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren 1.022
3 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari 24.099
4 Fernando Alonso (ESP) Renault 48.908
5 Ralf Schumacher (GER) Williams 49.740
6 Takuma Sato (JPN) BAR 50.248
7 Michael Schumacher (GER) Ferrari 50.626
8 Felipe Massa (BRA) Sauber 1:02.310
9 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber 1:02.310
10 Jacques Villeneuve (CAN) Renault 1:03.842
11 David Coulthard (GBR) McLaren at 1 lap
12 Jarno Trulli (ITA) Toyota at 1 lap
13 Ricardo Zonta (BRA) Toyota at 1 lap
14 Christian Klien (AUT) Jaguar at 2 laps
15 Timo Glock (GER) Jordan at 2 laps
16 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi at 4 laps
17 Gianmaria Bruni (ITA) Minardi at 4 laps
18 Mark Webber (AUS) Jaguar out
19 Nick Heidfeld (GER) Jordan out
20 Jenson Button (GBR) BAR out
|
|
|
15-08-06, 10:30
|
#210
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 416
Member of: [AUDI] [4Rally]
|
Re: Formula 1 in 2004!
eu cred si voi crede in continuare in Schummacher.. e cel mai bun.. si se vede dupa rezultatele lui dea lungul anilor...
|
|
|
|
|